Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Men meisje aan het werk.

Hier kan gesproken worden over de africhting van honden, pakwerk of politiehonden.

Moderator: moderatorteam

boutcha
Vaste gebruiker
Contacteer:

Men meisje aan het werk.

Ongelezen bericht door boutcha »

Men "zotte mus " zag het vorige zaterdag heel goed zitten om te werken ook al was het heel warm :oops: ..... bijten daar gaan we voor is haar moto :lol: .
Jullie kunnen effe mee genieten van haar dag ( een reality wedstrijd vh NVBK te Anderlecht).

Eerste proef was een aanval op een bergje met dreigingen daar is ze ni bang voor ze ;) .

Afbeelding

Afbeelding

Dan een beetje gehoorzaamheid was oa wandeling, standen op verre afstand een apportje een lege plastik eetbak , en dan de hoogte sprong .

Afbeelding

Daarna een minuutje blijven liggen tussen al da lekkers :shock: ,wat ze heel goed deed :ok: ze eet enkel grote steaks en geen botten :lol:

Afbeelding

Dan weer een aanval op hele verre afstand de helft vh voetbalplein was het :roll: . Een aanval met heel veel gedreig vd aanvalsman en toen de hond afkwam stopte de aanvalsman met werken en ging er gewoon vandoor dus zeg maar een dode aanval :denken: .

De dreigingen vd aanvlsman :

Afbeelding

En toen stopte hij met zen zwieren en zwaaien en meneertje ging er heel rustig vandoor :roll: maar da laat men zotte mus niet toe ze :neenee: . Pakken die handel zij ze :smile2: .

Afbeelding

En vooral ni lossen ook al wilde hij haar eraf werpen :evil: het is een teefje maar geen mietje he :boos: dus ze bleef netjes vasthouden .

Afbeelding

Jaja het was een leuke dag voor mij en men mechelse mus :lol: , ze heeft het al bij al goed gedaan het kon beter maar ja het is en blijft men zotte mus he :cheer: .
CKS
Zeer actief

Ongelezen bericht door CKS »

Gaaaaaaaaaaaaf!!!!

Lijkt op wat ik doe met mijn teefje (campagne). Steeds onverwachte situaties, andere soorten dreiging, en natuurlijke situaties. Mooi hoor! Mijn hondje is nog wel lang niet zo ver.

Kees
tycha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Smoothies
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door tycha »

Casey schreef:Gaaaaaaaaaaaaf!!!!

Lijkt op wat ik doe met mijn teefje (campagne). Steeds onverwachte situaties, andere soorten dreiging, en natuurlijke situaties. Mooi hoor! Mijn hondje is nog wel lang niet zo ver.

Kees
Dat campagne heb ik vorig jaar in frankrijk tijdens het WK belgische herders een beetje van gezien. In eerste instantie begreep ik er geen barst van :mrgreen: maar beetje bij beetje werd het iets duidelijker. Alhoewel ik nog steeds niet weet wat het allemaal inhoud, leek het me toen al erg leuk om te doen. Wat dat aangaat is nederland toch wel beperkt.

@ Boutcha: leuke foto's :ok:
Afbeelding
Groetjes Marja
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door renee-uk »

Nooit gezien dit, maar het lijkt me heel erg leuk.
Je meisje had er zin in en dat is volgens mij nog steeds het allerbelangrijkste.
Gave foto's!
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Lil

Ongelezen bericht door Lil »

ziet erg leuk uit, had het nog nooit gezien.
En beter kan natuurlijk altijd en dat is maar goed ook, dat geeft ons een trainingsdoel. Maar heel leuk om te zien en te lezen dat zowel de hond als de baas veel lol hadden, daar gaat het om. :ok: :cheer:
Plaats reactie

Terug naar “KNPV en IPO”