Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
19 mei is ie geboren
4 teefjes en twee reurtjes.
is gekruist met shihtzu en bordcoliecheltie
zijn nu vier weekjes
net geboren.
een week oud.
drie weekjes oud.
dit is de vader
eentje pup hou we zelf is een teef zie je onder foto blijft bij ons.
ja heb nu net gelezen
pup is al naar dierenarts geweest en is gezond als was oke
maar ze word wel gechipt als ze wat ouder zijn
als ze weg gaan kijk ik heel goed uit ze moet zeker goede tehuis hebben en goed verzorgt word
en spreek ook af als ze niet meer willen wil ik weer trug hebben probeer ik wel op de papier zetten.
vind dat belangrijk dat pup goed verzorgt word en aan dacht krijgt.
Geweldig taalgebruik ook, weet je wel zeker dat de bedragen op je site goed getypt zijn?
Pretnestje nummer ontelbaar en dat zou je misschien hier willen slijten? Dat je daarom lid bent geworden hier. Of wilde je je nog een beetje laten voorlichten over hoe 't moet met fokken?
Ranneke schreef:
Pretnestje nummer ontelbaar en dat zou je misschien hier willen slijten? Dat je daarom lid bent geworden hier. Of wilde je je nog een beetje laten voorlichten over hoe 't moet met fokken?
Dat laatste lijkt me sterk, het nest is er immers al
Ranneke schreef:
Elmar schreef:Staat inderdaad op de website.
Waarom zijn de teefjes 50 euro duurder? Krijgen die beter voer of een extra inenting of zo
Om te voorkomen dat ermee gefokt word???
Hoe voorkom je dan dat er mee gefokt wordt? Nu zijn ze duurder, dus de nieuwe eigenaren willen dan misschien ook weer fokken om dat extra geld er weer uit te krijgen. Misschien moeten ze juist goedkoper, om de voorbehoeding te kunnen betalen, zodat er niet mee gefokt wordt.
Ik hoop dat ze de gegeven link goed gaat lezen en zich bedenkt om nog een nestje te fokken.
Deze pups gun ik een goed baasje.
Laatst gewijzigd door Elly* op 15 jun 2008 16:02, 1 keer totaal gewijzigd.
was niet bedoeling dat ze zwanger werd van bordcoliecheltie wou dat mops hond deed we was laat bij ze zatten elkaar vast
we zijn elke om drie weken dierenarts geweest controle dat als goed is en hoe groot al waren in zijn buik telkens echo gehadt en gemeten
ze waren goed was niet de groot doen ze acht weken waren nog keer echo doen zegt dieren arts ze kan gewoon bevalling doen is klein pups in de buik gaat allemaal goed.
waarom ik hond gaat fokken was een doe vallig was eigenlijk niet van plan.
ik wou ook niet weg hallen laat maar geboren worden vind ik wel mooi
om de zien.
ik weet wat ik begon hoop dat ze goed thuis krijgen.
waarom ik veel vraagt ze krijgt spuit en chip moet ik ook betalen en is normaal prijs
riekie41 schreef:waarom ik hond gaat fokken was een doe vallig was eigenlijk niet van plan.
om de zien.
O.k., maar dan hoef je dit nest toch niet nog een keer te gaan herhalen?
Elmar schreef:Staat inderdaad op de website.
Waarom zijn de teefjes 50 euro duurder? Krijgen die beter voer of een extra inenting of zo
Om te voorkomen dat ermee gefokt word???
Hoe voorkom je dan dat er mee gefokt wordt? Nu zijn ze duurder, dus de nieuwe eigenaren willen dan misschien ook weer fokken om dat extra geld er weer uit te krijgen. Misschien moeten ze juist goedkoper, om de voorbehoeding te kunnen betalen, zodat er niet mee gefokt wordt.
Het was ook maar een suggestie
Elmar schreef:Ik hoop dat ze de gegeven link goed gaat lezen en zich bedenkt om nog een nestje te fokken.
riekie41 schreef:was niet bedoeling dat ze zwanger werd van bordcoliecheltie wou dat mops hond deed we was laat bij ze zatten elkaar vast
we zijn elke om drie weken dierenarts geweest controle dat als goed is en hoe groot al waren in zijn buik telkens echo gehadt en gemeten
ze waren goed was niet de groot doen ze acht weken waren nog keer echo doen zegt dieren arts ze kan gewoon bevalling doen is klein pups in de buik gaat allemaal goed.
waarom ik hond gaat fokken was een doe vallig was eigenlijk niet van plan.
om de zien.
waarom ik veel vraagt ze krijgt spuit en chip moet ik ook betalen en is normaal prijs
De mopshond moest de vader worden, maar je was het niet vanplan om te fokken???
Natuurlijk kosten de inentingen en chip geld, maar dan nog lijkt me 300 euro erg veel. En waarom zijn de teefjes dan nog 50 euro duurder? Ze krijgen toch hetzelfde?
Er is veel informatie te vinden hier over fokken. dit zou ik zeker goed doorlezen en heb je specifieke vragen, er zijn altijd mensen die er een antwoord op weten.
doggy schreef:Het is trouwens Bordercollie, Riekie
( ik heb je website even bekeken).
Volgens mij schrijft ze dit, omdat het een kruising Border Collie x Sheltie is?
Het staat op meerdere manieren geschreven op haar site.
nee is geen bord collie
is een echte border collie sheltie ik heb mijn site gaat als over honden meeste bord collie sheltie zie je foto,s bordercoliesh van mijn site daar moet je kijken is mijn hond is wel zekker border collie sheltie
Ranneke schreef: