Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

onrecht op de radio

Nieuws over dierenleed.
Niet geschikt voor jonge kinderen.

Moderator: moderatorteam

mixertje
Vaste gebruiker

onrecht op de radio

Ongelezen bericht door mixertje »

Dag hondenliefhebbers,

Morgen(dinsdag 17 juni a.s.) is rond 14.30 uur en rond 20 uur(verkort) een uitzending op BNRnieuwsradio, afdeling juridische zaken over een bijtincident.
Het verhaal is uitvoerig beschreven en besproken in het onderwerp "Mijn hond doodgebeten door een Staffordhond".
Wat er in het programma besproken en onderzocht gaat worden is het feit dat een eigenaar van een hond die een andere hond schade heeft berokkent niet aansprakelijk gesteld wordt. Doordat deze eigenaar het gebeurde ontkent en het hele verhaal omdraait keert de verzekering niet uit en ontkomt deze eigenaar aan elke vorm van aansprakelijkheid en verantwoordelijkheid. Ondanks het feit dat schade bewijsbaar en aantoonbaar was en er diverse getuigen aanwezig waren tijdens het incident.
Ik ben benieuwd wat er uitkomt, ik verwacht er niet veel van. Maar niet geschoten is bij voorbaat misgeschoten!

Veel hondengroetjes!

Cokkie,
Mixer :slaap: (R.I.P.) en Twister :cheer: .
Afbeelding
gotcha
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwitserse witte herder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door gotcha »

en wat is er verder meegedaan :19:
Limanade
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bullterrier
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Limanade »

en ik snap dat het heel erg hoog zit.. maar word het niet eens tijd om het te laten rusten? :19:
je hond krijg je er niet mee terug...
Afbeelding

Wil je vlinders in je buik? Prop een rups in je reet!
Anna*

Ongelezen bericht door Anna* »

Fijn dat dit nog is gebeurd Cocky. En of het tijd is om het te laten rusten, dat bepaal jij en jij alleen. Hoe is het trouwens afgelopen met het muilkorfgebod, dat was uiteindelijk toch opgelegd? Ik hoop dat er uiteindelijk toch iets is uitgekomen anders blijf je wel een erg wrange smaak houden.
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door crutz »

Anne Panne schreef:en ik snap dat het heel erg hoog zit.. maar word het niet eens tijd om het te laten rusten? :19:
je hond krijg je er niet mee terug...
hier kan ik alleen maar in meegaan....en weet waar ik over praat, heb zelf een hond gehad die op 22 mnd vergiftigd is, waarvan zowel de politie als ik op een gegeven moment wisten wie het gedaan had, alleen konden we er niets mee....uiteindelijk er voor moeten kiezen dit te laten rusten....adviseer je dat dus ook
Plaats reactie

Terug naar “Dier en Leed”