Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

wie heeft er verstand van heupfoto's

Dit forum is voor al uw vragen, ervaringen en weetjes over het fokken van honden.

Moderator: moderatorteam

linda1985
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh springer spaniel en Jack russell Terrier.
Aantal honden: 3

wie heeft er verstand van heupfoto's

Ongelezen bericht door linda1985 »

je kan me een pb zien als je de foto's wilt zien, of er veel verstand van hebt om te beoordelen. De dierenarts dacht A of B dus ga er vanuit dat hij het ook wel weet. Ik ben bij maarten kappen geweest. Het gaat om foto's van de heupen van een welsh springer spaniel.
Afbeelding
Ilse78
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ilse78 »

Ik denk dat Maarten Kappen toch wel aardig weet waar hij over praat.
En een A of B uitslag kun je "leek" toch niet zoveel van zeggen.

Misschien maar gewoon afwachten wat de raad ervan zegt.
Zo ken ik iemand die had fotos laten maken van de heupen van d'r hond en ook op een forum een mening gevraagd van anderen. Er kwam van alles voorbij.
Van slechte aansluiting, tot botverandering en zelfs werden het al C heupen genoemd.
Later is deze persoon voor een officiele fotos geweest en er is niets om zich druk om te maken.
Groetjes,
Ilse, Darell & Kani
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door crutz »

Ilse78 schreef:Ik denk dat Maarten Kappen toch wel aardig weet waar hij over praat.

Zo ken ik iemand die had fotos laten maken van de heupen van d'r hond en ook op een forum een mening gevraagd van anderen. Er kwam van alles voorbij.
Van slechte aansluiting, tot botverandering en zelfs werden het al C heupen genoemd.
Later is deze persoon voor een officiele fotos geweest en er is niets om zich druk om te maken.
idd gewoon afgaan op het advies van Maarten...

maar de foto's waar jij het over hebt zijn nog niet officieel beoordeeld, zou dus wel ff wachten tot de uitslag binnen is...

wel is het zo dat idd de foto's die geplaatst werden om te vragen wat men er van vond van een veel mindere kwaliteit waren en scheef waren dan de officiele foto's
Danielle
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Danielle »

crutz schreef:
Ilse78 schreef:Ik denk dat Maarten Kappen toch wel aardig weet waar hij over praat.

idd gewoon afgaan op het advies van Maarten...

maar de foto's waar jij het over hebt zijn nog niet officieel beoordeeld, zou dus wel ff wachten tot de uitslag binnen is...

wel is het zo dat idd de foto's die geplaatst werden om te vragen wat men er van vond van een veel mindere kwaliteit waren en scheef waren dan de officiele foto's
Maarten maakt digitale foto's die je zelf ook op een CD meekrijgt, dus TS zou de foto kunnen plaatsen exact zoals die ook naar de GGW is gegaan.

Verder kan ik je zeggen dat met ± 100 honden gerontgend bij Maarten, hij er nog nooit naast heeft gezeten met zijn voorspelling....
Danielle Boshouwers
Border Collie en Hrvatski Ovcar kennel "Nice of you to Come Bye"
linda1985
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh springer spaniel en Jack russell Terrier.
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door linda1985 »

dan verwacht ik ook dat het klopt wat hij zegt A of B dus, de foto staat ook op mijn website dus degene die hem wil zien kan hem daar nog bekijken bij nieuws. Nu nog de officiele uitslag afwachten van de RvB.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Fokken van honden”