Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Je houd het wel spannend, nog zo lang moeten wachten op een filmpje van Medusa!
Erg leuk filmpje van Strike, dat programma moet ook leuk zijn om te doen voor de hond Mooie reu hoor, ik heb ook nog even op de site van de fokker gekeken, klinkt heel goed.
Scooby schreef:Mooi filmpje!
Ik heb echt helemaal geen verstand van manwerk, maar waarom moet hij op een gegeven moment in die bak gaan staan met zijn voorbenen?
hij moet die bak bewaken en dus ook nadat hij de helper heeft belet het mee te nemen binnen een bepaalde afstand weer terug keren naar zijn voorwerp, anders kan iemand anders het alsnog mee nemen...
Scooby schreef:Mooi filmpje!
Ik heb echt helemaal geen verstand van manwerk, maar waarom moet hij op een gegeven moment in die bak gaan staan met zijn voorbenen?
hij moet die bak bewaken en dus ook nadat hij de helper heeft belet het mee te nemen binnen een bepaalde afstand weer terug keren naar zijn voorwerp, anders kan iemand anders het alsnog mee nemen...
Aha, dank je voor je uitleg! Ik wist helemaal niet dat dat ook een onderdeel van het manwerk was. Weer wat geleerd!
wat een waanzinnig filmpje.
Wat levert die hond (en geleider) daar een geweldige prestatie!
Super om te zien (zeker dat achterwaarts volgen om de pakwerker in de gaten te houden en hoe die hond die bak bewaakt, geweldig... had ik nog nooit gezien)
Wat zit daar een trainingstijd in zeg....
Nanna schreef:Ik heb genoten van het filmpje. Wat een geweldig leuke reu, en luisteren als een speer zeg. Dat staartje heeft geloof ik constant gekwispeld, hij had er duidelijk lol in.
t grappig is dat de hond meerdere malen van geleider/eigenaar is gewisseld omdat hij zogenaamd niet af te richten was...
idd niet op de "ouderwetse" methode van slaan en we zien het wel, maar weldegelijk door een africhter met verstand zoals Johan (geleider in het filmpje) heeft bewezen...
crutz schreef:t grappig is dat de hond meerdere malen van geleider/eigenaar is gewisseld omdat hij zogenaamd niet af te richten was...
idd niet op de "ouderwetse" methode van slaan en we zien het wel, maar weldegelijk door een africhter met verstand zoals Johan (geleider in het filmpje) heeft bewezen...
Nanna schreef:Hij kwam op mij over als een slimme hond die uitstekend wist waar hij mee bezig was en zijn antennes ondertussen aldoor op de baas gericht hield. Een sociale hond, zeer stabiel en moedig.
Ik vind het een uitstekende keus hoor!
Nanna, waaruit concludeer jij dat het een sociale hond is?
crutz schreef:t grappig is dat de hond meerdere malen van geleider/eigenaar is gewisseld omdat hij zogenaamd niet af te richten was...
Vanaf welke leeftijd heeft hij Strike dan?
Johan heeft Strike vorig jaar zomer gekocht en stond 2mnd later al op wedstrijden....
inmiddels is hij verkocht aan Marc Daems waar hij nu ter dekking staat...
Nanna schreef:Hij kwam op mij over als een slimme hond die uitstekend wist waar hij mee bezig was en zijn antennes ondertussen aldoor op de baas gericht hield. Een sociale hond, zeer stabiel en moedig.
Ik vind het een uitstekende keus hoor!
Nanna, waaruit concludeer jij dat het een sociale hond is?
Dat zie ik aan zijn ogen.
Blijkbaar denkt z'n eigenaar er anders over Misschien moet jij hem een tijdje te logeren nemen?