Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Tot welk ras behoort deze hond?
Moderator: moderatorteam
-
kangalfan
- Zeer actief
-
boxersien
-
jidde
- Jay
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar
- Elly*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
- Contacteer:
-
kangalfan
- Zeer actief
- Elly*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
- Contacteer:
-
jidde
-
Pak-de-bal
- Ellen.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador en Heidewachtel
En Turske Herder.. die ken ik nog nietboxersien schreef:He, die lijkt veel op de hond die wij in het asiel hebben. Weet nog steeds het ras niet.
Zit te twijfelen tussen een karabash, anatolische herder, turske herder of een kangal. Wat is het?![]()
Voortaan een ander ras nemen, dan is het misschien moeilijk
ken dan wel een Turkse Herder, en ik denk dat die het is!!
-
boxersien
ach, foutje in schrijven moet kunnenEllen. schreef:En Turske Herder.. die ken ik nog nietboxersien schreef:He, die lijkt veel op de hond die wij in het asiel hebben. Weet nog steeds het ras niet.
Zit te twijfelen tussen een karabash, anatolische herder, turske herder of een kangal. Wat is het?![]()
Voortaan een ander ras nemen, dan is het misschien moeilijk
ken dan wel een Turkse Herder, en ik denk dat die het is!!
- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
- Aantal honden: 1
- Ellen.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador en Heidewachtel
-
annihilus
- Actief
-
chrico
- Zeer actief
-
annihilus
- Actief
-
chrico
- Zeer actief
-
annihilus
- Actief
en voor de bonus, tot welk ras behoren deze schapen?

@chrico, zie het topic van Martijn http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=144708

@chrico, zie het topic van Martijn http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=144708
-
boxersien
Mocht iemand nog zo'n geweldige leukerd zoeken:

Mijn asiel lieveling bij ons. Helaas durven we het qua het algemene karakter van deze honden niet aan om hem te nemen (stel dat hij gaat bijten na verloop van tijd als hij het terrein moet bewaken)
http://www.dierenasiels.com/specshond.cfm?id=161415
Hoe groot is die kans eigenlijk? Kan je die op 100% zetten of anders toch wel naar die kant? We schatten (DA moet nog kijken) dat hij rond een jaar is, dus nog puber in feite. Terughoudend naar vreemden, maar wel te benaderen en aan te lijnen. Kent hij je dan is het een enorme leuke hond die elke andere hond uit daagt tot spel. Blaft nooit in de kennel

Mijn asiel lieveling bij ons. Helaas durven we het qua het algemene karakter van deze honden niet aan om hem te nemen (stel dat hij gaat bijten na verloop van tijd als hij het terrein moet bewaken)
Hoe groot is die kans eigenlijk? Kan je die op 100% zetten of anders toch wel naar die kant? We schatten (DA moet nog kijken) dat hij rond een jaar is, dus nog puber in feite. Terughoudend naar vreemden, maar wel te benaderen en aan te lijnen. Kent hij je dan is het een enorme leuke hond die elke andere hond uit daagt tot spel. Blaft nooit in de kennel
- Podenji
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
- Aantal honden: 8
- Contacteer:
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
- Aantal honden: 1
doodshoofdschapen?annihilus schreef:en voor de bonus, tot welk ras behoren deze schapen?
-
annihilus
- Actief
Ik begrijp de vraag niet, als een hond een terrein moet bewaken dan zal elke serieuze hond een indringer toch bijten?boxersien schreef:Mocht iemand nog zo'n geweldige leukerd zoeken:
Hoe groot is die kans eigenlijk? Kan je die op 100% zetten of anders toch wel naar die kant?
-
M@rleen
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- Contacteer:
- Mireillevdw
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Oudduitse herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Hij is echt een beauty!!!boxersien schreef:Mocht iemand nog zo'n geweldige leukerd zoeken:

http://www.dertienburchten.com
Mijn doel in het leven is zo´n goed mens te worden, als dat mijn hond denkt dat ik ben.
-
annihilus
- Actief
-
boxersien
Gewoon op straat gevonden moet je begrijpenannihilus schreef:echt dood en dood zonde dat zo'n hond in het asiel zit (geldt natuurlijk ook voor alle andere honden die daar zitten)
Kangalfan ajb, ik hoop dat jij verstandig genoeg bent om een kangal dit nooit aan doen. 95% procent kans dat jouw eventuele pup daar zal eindigen
Bij ons waken de sinten wel maar ze bijten niet. Het is gewoon de bedoeling dat ze goed blaffen als er iemand het terrein op komt maar meer niet. Hier is alleen een Kangal niet geschikt voor vinden wij, hoe jammer het ook is want het zijn werkelijk Prachtige! honden.
Snap eigenlijk niet dat het voor veel mensen zo raar klinkt, wel waken niet bijten. Mijn boxer waakt in huis ook heel erg. Er komt niemand binnen zonder aangeblaft te worden, maar meer gebeurd er niet. Vind ik heel normaal. Wegens hun uiterlijk en blaf zullen er echt niet snel vreemden zomaar het terrein op komen
Maar ja, ik ga zo weer lekker naar het asiel de honden vertroetelen. En de heerlijke lobbes aandacht geven, hij heeft het zeker wel goed in het asiel (beter als bij een baas die hem niet meer moet!) en ik zal hem missen als we t.z.t. een goede baas ervoor gevonden hebben die er uren mee kan lopen/fietsen/sporten e.d. en hun grote waakzaamheid waardeerd en aan kan