Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
wat leuk! gefeliciteerd. ik zat net je site te bekijken, is altijd leuk om een blog bij te houden, altijd leuk om later eens terug te lezen
zijn er al reserveringen gedaan?
Whitefang87 schreef:wat leuk! gefeliciteerd. ik zat net je site te bekijken, is altijd leuk om een blog bij te houden, altijd leuk om later eens terug te lezen
Thanks
De eigenaar van de dekreu houdt een teefje, en ik zelf wil ook een pupje houden (maar ben er nog niet uit of dat een teefje of een reutje wordt ). Daarnaast heb ik nu 2 reserveringen voor een teefje
Whitefang87 schreef:wat leuk! gefeliciteerd. ik zat net je site te bekijken, is altijd leuk om een blog bij te houden, altijd leuk om later eens terug te lezen
Thanks
De eigenaar van de dekreu houdt een teefje, en ik zelf wil ook een pupje houden (maar ben er nog niet uit of dat een teefje of een reutje wordt ). Daarnaast heb ik nu 2 reserveringen voor een teefje
leuk hoor helemaal dat je er zelf ook eentje gaat houden.
Vanaf wanneer kunnen ze zien hoeveel pups het worden? komt daar nog een extra echo voor of wacht je het af?
Ik heb er echt geen idee van, haha.
Thanks
leuk hoor helemaal dat je er zelf ook eentje gaat houden.
Vanaf wanneer kunnen ze zien hoeveel pups het worden? komt daar nog een extra echo voor of wacht je het af?
Ik heb er echt geen idee van, haha.
Ik laat me verrassen
Ze kon het me nu niet echt goed zeggen, maar ze zag er in ieder geval drie
Whitefang87 schreef:haha, dat is mooi, dan zitten jij en de eigenaar van de dekreu safe
nee hoor want het worden alleen reuen
GEFELICITEERD
dat wordt spannend, je moet wel lekker veel foto's plaatsen he heb je trouwens nog veel kans op kleurtjes in het nest of verwacht je alleen wit, vroeg ik me ineens af
Whitefang87 schreef:haha, dat is mooi, dan zitten jij en de eigenaar van de dekreu safe
nee hoor want het worden alleen reuen
GEFELICITEERD
dat wordt spannend, je moet wel lekker veel foto's plaatsen he heb je trouwens nog veel kans op kleurtjes in het nest of verwacht je alleen wit, vroeg ik me ineens af
Ik verwacht eigenlijk alleen wit en bont (koetjes ).
Maar bij de voorouders komt ook rood, blauw en gestroomd/zwart voor. Dus je weet het maar nooit
Enne natuurlijk ga ik veel foto's plaatsen, tot vervelens toe