Het wachten is nu alleen nog op de loopsheid van mijn teefje.
Elke dag even checken,
Ach de natuur laat zich toch niet dwingen, dus zit er niet anders op dan met gezonde spanning te wachten.
Monique
Moderator: moderatorteam
Toch was het voor mij anders, als je nog een hele tijd geduld moet hebben. Nu het dan eindelijk zo ver is dat ik weet dat ze elk moment loops kan worden lijkt het wachten ineens zoveel moeilijker.Leonieke schreef:Spannend hoor!
Wij zitten ook te wachten, maar voor ons duurt het nog tot volgend najaar/ winter. Pfff. Ik weet dus precies hoe je je voelt.
Sterkte ermee!! Eens zal ze toch loops moeten worden!!
Haha, nou dat moet nog wat worden bij ons dus.szervusz schreef:Toch was het voor mij anders, als je nog een hele tijd geduld moet hebben. Nu het dan eindelijk zo ver is dat ik weet dat ze elk moment loops kan worden lijkt het wachten ineens zoveel moeilijker.Leonieke schreef:Spannend hoor!
Wij zitten ook te wachten, maar voor ons duurt het nog tot volgend najaar/ winter. Pfff. Ik weet dus precies hoe je je voelt.
Sterkte ermee!! Eens zal ze toch loops moeten worden!!
Gaaaaffff!!!! Succes Monique!!szervusz schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vandaag is dan eindelijk mijn teef Aika loops geworden. Ik ben zo blijEr waren er verschillende mensen van de wachtlijst die al een paar keer hoopvol hadden geinformeerd, nu kan ik ze dus eindelijk het goede nieuws melden.
Het aftellen kan beginnen.![]()
Groetjes Monique
Ja erg he, haar eerste loopsheid has ze toen ze 18 maanden was, de tweede was precies een half jaar later. Dus ik verwachte de derde inderdaad afgelopen november want dan zou er dus weer 6 maanden tussen zitten. Madam besliste echter anders, op zich niet zo heel erg. Nu is het waarschijnlijk al mooi weer als ze een week of 4 zijn en kunnen ze lekker veel naar buiten. Alleen dat wachten, ik werd er echt een beetje hopeloos van.Sylvia schreef:Spannend!!![]()
Ze heeft je wel even laten wachten als ik lees dat je ruim 2 maanden eerder haar loops had verwacht

Bofkontszervusz schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vandaag is dan eindelijk mijn teef Aika loops geworden. Ik ben zo blijEr waren er verschillende mensen van de wachtlijst die al een paar keer hoopvol hadden geinformeerd, nu kan ik ze dus eindelijk het goede nieuws melden.
Groetjes Monique
Nee, dat klopt inderdaad, toch vind ik het wel spannend omdat het voor mijn teef de eerste keer is. Mijn reu is daar trouwens erg relaxed in, als hij in de ochtend heeft gedekt dan is hij de rest van de dag heel rustig en gaat het pas de volgende dag weer proberen. Zolang de teef het wil denk ik dat ik hem elke dag 1x laat dekken.Inge O schreef:leuk, en zenuwachtig worden omdat je misschien niet de juiste dag hebt bij de dekreu is bij jullie ook niet aan de orde![]()
.
Ja dat is inderdaad prettig dat waarschijnlijk het weer wat beter is dan.szervusz schreef:Ja erg he, haar eerste loopsheid has ze toen ze 18 maanden was, de tweede was precies een half jaar later. Dus ik verwachte de derde inderdaad afgelopen november want dan zou er dus weer 6 maanden tussen zitten. Madam besliste echter anders, op zich niet zo heel erg. Nu is het waarschijnlijk al mooi weer als ze een week of 4 zijn en kunnen ze lekker veel naar buiten. Alleen dat wachten, ik werd er echt een beetje hopeloos van.Sylvia schreef:Spannend!!![]()
Ze heeft je wel even laten wachten als ik lees dat je ruim 2 maanden eerder haar loops had verwacht![]()
Groetjes Monique

Hoi Moniqueszervusz schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Groetjes Monique