Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
vraagje....
Moderator: moderatorteam
- angelmelati
- Zeer actief
vraagje....
Ik ben al heel lang niet hier op het forum geweest....maar misschien willen jullie mij wel een tip geven?
Onze Daiki is loops en moet gedekt worden door een reu uit Friesland, ze is nu ongeveer zo ver dag 12 is het vandaag........dat even als voor verhaal........
Ppppppfff zo slecht geslapen...Djago Loeide zo hard! moest wel 4x naar beneden. Zo hard heeft hij nog nooit gehuild. Hij is hiermee al 2 dagen bezig onze buurman vroeg gisteren of onze hond ziek was...want hij hoorde de hond zo erg huilen! Hij wist geen eens wat loopsheid was onze buurman oude man van tegen de 70, moest hem dat ook nog uitleggen ..maargoed we wonen al 6 jaar naast elkaar en nooit eerder heeft Djago zo hard gehuild...dus leg hem nu maar eens uit waarom nu wel...en zo hard dat de buurman er ook wakker van werd en dacht dat ik een baby had gekregen zonder te zien dat ik zwanger was. Hij vroeg het aan zijn vrouw en die zei nee dat is de hond...dus dacht hij vast ziek.
Hopelijk wordt het gejank wat minder bij Djago vandaag ...heb geenzin om elke dag de buurman uittelggen waarom hij dat doet...hij is namelijk ook een klein beetje dement dus gaat natuurlijk nu elke keer als hij wat hoord vragen...is je hond ziek?
Dus als iemand tips heeft om Djago zoet te houden! S; Nachts dan wel graag!!....
Onze Daiki is loops en moet gedekt worden door een reu uit Friesland, ze is nu ongeveer zo ver dag 12 is het vandaag........dat even als voor verhaal........
Ppppppfff zo slecht geslapen...Djago Loeide zo hard! moest wel 4x naar beneden. Zo hard heeft hij nog nooit gehuild. Hij is hiermee al 2 dagen bezig onze buurman vroeg gisteren of onze hond ziek was...want hij hoorde de hond zo erg huilen! Hij wist geen eens wat loopsheid was onze buurman oude man van tegen de 70, moest hem dat ook nog uitleggen ..maargoed we wonen al 6 jaar naast elkaar en nooit eerder heeft Djago zo hard gehuild...dus leg hem nu maar eens uit waarom nu wel...en zo hard dat de buurman er ook wakker van werd en dacht dat ik een baby had gekregen zonder te zien dat ik zwanger was. Hij vroeg het aan zijn vrouw en die zei nee dat is de hond...dus dacht hij vast ziek.
Hopelijk wordt het gejank wat minder bij Djago vandaag ...heb geenzin om elke dag de buurman uittelggen waarom hij dat doet...hij is namelijk ook een klein beetje dement dus gaat natuurlijk nu elke keer als hij wat hoord vragen...is je hond ziek?
Dus als iemand tips heeft om Djago zoet te houden! S; Nachts dan wel graag!!....
- maitestar
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezer: Jip
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Tja helaas zijn hier weinig tot geen tips voor. Onze reu gedraagt zich 's nachts ook als een wolf als 1 van de dames op haar hoogtepunt is....
That's nature :N:
Wat wij doen is wel de teef zolang ze loops is in een andere kamer zetten, zodat hij niet contstant in haar geur zit en ook niet haar aanwezigheid opmerkt. Daardoor is hij wel een stuk rustiger. Zodra hij haar ook maar hoort wordt hij gelijk weer gek in de kop....
That's nature :N:
Wat wij doen is wel de teef zolang ze loops is in een andere kamer zetten, zodat hij niet contstant in haar geur zit en ook niet haar aanwezigheid opmerkt. Daardoor is hij wel een stuk rustiger. Zodra hij haar ook maar hoort wordt hij gelijk weer gek in de kop....
Groetjes,
Wendy
Wendy
- angelmelati
- Zeer actief
- Renske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kooikerhondje en lundehund
- Aantal honden: 2
- angelmelati
- Zeer actief
- angelmelati
- Zeer actief
- angelmelati
- Zeer actief
- Podenji
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
- Aantal honden: 8
- Contacteer:
- angelmelati
- Zeer actief
- Podenji
- Zeer actief
- Contacteer:
dikke primaangelmelati schreef:Heeey Meissie!!
Alles goed met je?
Ja nou als ze werkelijk drachtig is wil ik wel een beroep op je doen hoor..wanneer ze moet bevallen!!...mag dat?
Jij bent al zo ervaren!!
en jij mag altijd een beroep op me doen
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
- angelmelati
- Zeer actief
Fijn dat het kan...moet je me wel ff je mobiel nr pb-en, altijd handigPodenji schreef:dikke primaangelmelati schreef:Heeey Meissie!!
Alles goed met je?
Ja nou als ze werkelijk drachtig is wil ik wel een beroep op je doen hoor..wanneer ze moet bevallen!!...mag dat?
Jij bent al zo ervaren!!![]()
vind het wel weer spannend allemaal hoor, zou het dan nu eens gaan gebeuren?
- Podenji
- Zeer actief
- Contacteer:
heb jij mijn mobiel niet meer ???angelmelati schreef:Fijn dat het kan...moet je me wel ff je mobiel nr pb-en, altijd handigPodenji schreef:dikke primaangelmelati schreef:Heeey Meissie!!
Alles goed met je?
Jij bent al zo ervaren!!![]()
vind het wel weer spannend allemaal hoor, zou het dan nu eens gaan gebeuren?
ik hoop echt dat het nu gaat gebeuren , ik duim ervoor!! het zal wel eens tijd worden namelijk he?
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
- angelmelati
- Zeer actief