Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

t/m 3 weken dracht..wat zijn dan de verschijnselen?

Dit forum is voor al uw vragen, ervaringen en weetjes over het fokken van honden.

Moderator: moderatorteam

angelmelati
Zeer actief

t/m 3 weken dracht..wat zijn dan de verschijnselen?

Ongelezen bericht door angelmelati »

Iedereen zegt altijd t/m week 4 en 5 of zelfs nog langer merk je niks aan een drachtige teef.

vraagje: aan de mensen die al eens een drachtige teef hebben gehad wat zijn nou de verschijnselen zoals...gedragsverandering etc... van een drachtige teef t/m 3 week drachtig?
Tulp
Zeer actief
Mijn ras(sen): boerboel
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Tulp »

Ze veranderen duidelijk in gedrag ....................... maar helaas kan het ook schijn(dracht) zijn. :wink:
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

mijn teef was heel mak, heel rustig, sliep veel, en wilde heel veel aandacht... al deze dingen heeft ze normaal dus absoluut niet :wink: Ook niet bij schijnzwangerschap.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

Bij de een merk je niks.
Bij de ander wel.

Onze jongste teef heeft heel duidelijk ander gedrag, die keert naar binnen, bijna vanaf dag één.
Onbereikbaar opeens, op het autistische af, terwijl ze normaal erg gezellig en open is.
Maar haar moeder, daar merk je niks aan. Haar oma toonde ook niets, en diens moeder ook niet.

Dit teefje is ook de eerste die eten weigert, dat hebben we niet eerder gehad. Dat ging na 5 weken weer over, het naar binnen gekeerde gedrag duurde tot de bevalling.
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
*Petra*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse Terrier en de Hollandse Herdershond Langhaar
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door *Petra* »

bij mij zijn de teven ook rustiger en aanhaliger, en soms kan je merken dat de tepels echt heel duidelijk voelbaar zijn.
en als mijn andere honden aan het spelen waren dan gingen mijn teven hun uit de weg, ze wilde dat dan ook niet meer het spelen.
Afbeelding

een dag niet gelachen om je hond, is een verloren dag.
angelmelati
Zeer actief

Ongelezen bericht door angelmelati »

[quote="malinois"]mijn teef was heel mak, heel rustig, sliep veel, en wilde heel veel aandacht... al deze dingen heeft ze normaal dus absoluut niet :wink: Ook niet bij schijnzwangerschap.[/quote

Ja dit komt me bekend voor, ze is rustig en veel slapen en wil veel aandacht...mmmm is ze misschien toch drachtig...ik hoop het!

nog 8 dagen en dan weten we het!
Plaats reactie

Terug naar “Fokken van honden”