Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
tja..
Moderator: moderatorteam
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
tja..
ik zet het maar even in fokken omdat het daar ook wel over gaat.
dat het onderling tussen fokkers soms niet lekker gaat, snap en weet ik, ik heb twee jaar geleden ook een anti boggabri's actie van een bepaalde fokker gehad, en nu? nu verdomme weer he , een bepaalde fokker die met leugens pupkopers in haar huisje wil trekken , daarbij dus onzin dingen over mij en mijn honden verteld.
het is nu echt klaar voor mij, degene over wie het gaat leest dit ( of krijgt dit te lezen) en mijn emmertje is vol, ik zal alles wat ik weet en hoor over jou neerkalken en vertellen en geloof me, dat zijn geen mooie dingen!
sorry mensen, maar ik moest het even kwijt
dat het onderling tussen fokkers soms niet lekker gaat, snap en weet ik, ik heb twee jaar geleden ook een anti boggabri's actie van een bepaalde fokker gehad, en nu? nu verdomme weer he , een bepaalde fokker die met leugens pupkopers in haar huisje wil trekken , daarbij dus onzin dingen over mij en mijn honden verteld.
het is nu echt klaar voor mij, degene over wie het gaat leest dit ( of krijgt dit te lezen) en mijn emmertje is vol, ik zal alles wat ik weet en hoor over jou neerkalken en vertellen en geloof me, dat zijn geen mooie dingen!
sorry mensen, maar ik moest het even kwijt
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
-
miekmiek
dat zal je een hele vieze smaak in je mond geven. ik kan me niet zo goed voorstellen dat mensen roddels klakkeloos aannemen zonder na te gaan wat er van waar is, maar goed. die zullen er best zijn. en ik kan me voorstellen dat je daar pissig over wordt. enig idee waar je dit aan te danken hebt? wat verteld ze dan over jou en je honden. mag ook via pb hoor. 
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
mijn honden hebben oogafwijkingen en ik fok daarmee,mijn honden hebben vlooien en zijn vies, mijn honden zijn enorme etters, ze bijten elkaar immers dood, en verder ben ik een heel naar mensmiekmiek schreef:dat zal je een hele vieze smaak in je mond geven. ik kan me niet zo goed voorstellen dat mensen roddels klakkeloos aannemen zonder na te gaan wat er van waar is, maar goed. die zullen er best zijn. en ik kan me voorstellen dat je daar pissig over wordt. enig idee waar je dit aan te danken hebt? wat verteld ze dan over jou en je honden. mag ook via pb hoor.
ik heb dit te danken aan iemand die zich zelf als fokker enorm hoog zet , maar feitelijk niks weet en is , iemand die er erg graag bij wil horen
-
miekmiek
he wat naar zeg, helemaal omdat het zo ontzettend niet waar is. Ik kan hier wel gaan zitten vertellen dat ik bij jou nog nooit een vlo gezien hebt, en dat je honden verre van etters zijn maar dat weet je zelf ook wel. de pest is dat het moeilijk opboksen is tegen roddels.
rottig hoor, je doet er zo weinig tegen. kan me wel voorstellen dat je er boos van wordt!
- flatcoat
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse Terriër
- Aantal honden: 1
'k Weet niet hoor, maar zou het niet beter zijn om hier boven te staan en je niet te laten verleiden hetzelfde te gaan doen?
Ik fok niet, hoor, maar ik weet wel dat de goede of slechte naam van een fokker meestal verder gaat door de eigenaren die een pup van die fokker hebben ...... de meeste pupkopers weten toch wel dat veel fokkers elkaar het licht in de ogen niet gunnen.
Als jij weet dat je op een verantwoorde manier fokt en dat jouw pupkopers tevreden mensen zijn met goede/gezonde hondjes dan zou ik zo'n figuur lekker laten lullen. Maar ik snap wel dat je je in je eer aangetast voelt omdat je weet dat het allemaal niet waar is.
Ik fok niet, hoor, maar ik weet wel dat de goede of slechte naam van een fokker meestal verder gaat door de eigenaren die een pup van die fokker hebben ...... de meeste pupkopers weten toch wel dat veel fokkers elkaar het licht in de ogen niet gunnen.
Als jij weet dat je op een verantwoorde manier fokt en dat jouw pupkopers tevreden mensen zijn met goede/gezonde hondjes dan zou ik zo'n figuur lekker laten lullen. Maar ik snap wel dat je je in je eer aangetast voelt omdat je weet dat het allemaal niet waar is.
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Contacteer:
Dat lijkt me ook het enige verstandige wat je kunt doen in dit geval, ook al is het even moeilijk.flatcoat schreef:'k Weet niet hoor, maar zou het niet beter zijn om hier boven te staan en je niet te laten verleiden hetzelfde te gaan doen?![]()
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
-
Leane
- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
Daar sluit ik mij bij aan.Scooby schreef:Dat lijkt me ook het enige verstandige wat je kunt doen in dit geval, ook al is het even moeilijk.flatcoat schreef:'k Weet niet hoor, maar zou het niet beter zijn om hier boven te staan en je niet te laten verleiden hetzelfde te gaan doen?![]()
Er primair op reageren brengt in de regel niet veel goeds
Ook al kan ik mij je gevoel van onrecht en machteloosheid wel goed voorstellen.
Een primaire reactie heeft eigenlijk alleen zin als daarmee iemand uit kunt schakelen, als dat er niet in zit kun beter een andere weg zoeken denk ik
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
Oh? Gaat dit over dezelfde fokker die twee jaar geleden ook al bezig was over jou? Die altijd zo'n grote bek heeft over anderen maar zelf ook heeft gefokt met een dis hondje, diens dochters voor de fok gebruikt en de zoon als dekreu.yamie schreef:mijn honden hebben oogafwijkingen en ik fok daarmee,mijn honden hebben vlooien en zijn vies, mijn honden zijn enorme etters, ze bijten elkaar immers dood, en verder ben ik een heel naar mensmiekmiek schreef:dat zal je een hele vieze smaak in je mond geven. ik kan me niet zo goed voorstellen dat mensen roddels klakkeloos aannemen zonder na te gaan wat er van waar is, maar goed. die zullen er best zijn. en ik kan me voorstellen dat je daar pissig over wordt. enig idee waar je dit aan te danken hebt? wat verteld ze dan over jou en je honden. mag ook via pb hoor.![]()
ik heb dit te danken aan iemand die zich zelf als fokker enorm hoog zet , maar feitelijk niks weet en is , iemand die er erg graag bij wil horen
Overigens is deze fokker niet de enige hoor. Op de CM en gisteren in Wijchen was ook een JR figuur, waarschijnlijk vriendin van bovengenoemde, bezig uitspraken te bezigen over bepaalde JRT fokkers.Helaas zat/stond allebei de keren mijn zoon er vlak naast die het dus allemaal hoorde. Hoe verschrikkelijk dom kunnen mensen toch zijn eigenlijk. :N:
- Kit
- Erelid
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
- Aantal honden: 2
yamie schreef:mijn honden hebben oogafwijkingen en ik fok daarmee,mijn honden hebben vlooien en zijn vies, mijn honden zijn enorme etters, ze bijten elkaar immers dood, en verder ben ik een heel naar mensmiekmiek schreef:dat zal je een hele vieze smaak in je mond geven. ik kan me niet zo goed voorstellen dat mensen roddels klakkeloos aannemen zonder na te gaan wat er van waar is, maar goed. die zullen er best zijn. en ik kan me voorstellen dat je daar pissig over wordt. enig idee waar je dit aan te danken hebt? wat verteld ze dan over jou en je honden. mag ook via pb hoor.![]()
wat een ontzettend zielig figuur die deze kul de wereld in helpt. Tis eigenlijk je kostbare energie niet eens waard om dat ook nog aan zulke mensen te besteden, maar het neemt niet weg dat ik jouw gevoel ontzettend goed begrijp en voor kan stellen
- Maryanne
- Zeer actief
- Contacteer:
- freskin
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): schotse herder, SWH
- Aantal honden: 2
Ja, sommige mensen maken er blijkbaar een levensdoel van om anderen kapot te maken.......
Je zou haast aangifte bij de politie doen wegens smaad. Maar je weet niet of je er iets mee opschiet.
Er zijn altijd mensen die gevoelig zijn voor zulke praatjes en het geloven. Ondertussen gaat jouw goede naam naar de knoppen. Bah, walgelijk vind ik zulke mensen!
Ik hoop dat de serieuze pupkopers jouw naam niet in twijfel trekken.
Je zou haast aangifte bij de politie doen wegens smaad. Maar je weet niet of je er iets mee opschiet.
Er zijn altijd mensen die gevoelig zijn voor zulke praatjes en het geloven. Ondertussen gaat jouw goede naam naar de knoppen. Bah, walgelijk vind ik zulke mensen!
Ik hoop dat de serieuze pupkopers jouw naam niet in twijfel trekken.
groetjes, ingrid
TARAK
TARAK- Jaap*
- Zeer actief
-
maart
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
Oh pijnlijk en ontzettend laag vind ik.yamie schreef:mijn honden hebben oogafwijkingen en ik fok daarmee,mijn honden hebben vlooien en zijn vies, mijn honden zijn enorme etters, ze bijten elkaar immers dood, en verder ben ik een heel naar mensmiekmiek schreef:dat zal je een hele vieze smaak in je mond geven. ik kan me niet zo goed voorstellen dat mensen roddels klakkeloos aannemen zonder na te gaan wat er van waar is, maar goed. die zullen er best zijn. en ik kan me voorstellen dat je daar pissig over wordt. enig idee waar je dit aan te danken hebt? wat verteld ze dan over jou en je honden. mag ook via pb hoor.![]()
- Maryanne
- Zeer actief
- Contacteer:
Daar heb je helemaal gelijk in.Jaap* schreef:De beste manier om met een mud-fight om te gaan is door je er niet in te laten meezuigen.
Als je er te dicht bij gaat staan wordt je namelijk sowieso smerig.
Maar precies dit verhaal was er ook de vorige keer en zei ook iedereen dat er maar boven gestaan moest worden waardoor deze persoon gewoon de mogelijkheden heeft om vrolijk verder te kletsen over andere mensen lees fokkers, want niemand zegt of doet er iets aan.
- Jaap*
- Zeer actief
Als je integer bent heb je de tijd aan jouw zijde en hoef je je nergens over te verdedigen. En dat zal de tijd uitwijzenMaryanne schreef:Maar wat zou dan de beste weg zijn?als dat er niet in zit kun beter een andere weg zoeken denk ik
Kun je zoiets (ongegronde smaad / kwaadsprekerij) niet melden bij de rasvereniging trouwens? Of vinden die dat niet van belang?
- Maryanne
- Zeer actief
- Contacteer:
- Jaap*
- Zeer actief
Dat weet ik nietMaryanne schreef:Je bedoelt hier mee dat de RV boven alle partijen zou moeten staan?Kun je zoiets (ongegronde smaad / kwaadsprekerij) niet melden bij de rasvereniging trouwens? Of vinden die dat niet van belang?
Want ik weet helemaal niks van de fokkerij
Maar als ik een vereniging zou zijn, en de leden (fokkers?) van mijn vereniging zouden er individueel voor zorgen dat mijn vereniging de uistraling van een zootje viswijvende schreeuwerts zou krijgen, dan greep ik wél in.
Maar ik weet niet of dat zo werkt.
- Maryanne
- Zeer actief
- Contacteer:
Nee, helaas Jaap, zo werkt het niet. Er zijn ook niet zoveel schreeuwerts, eigenlijk maar een paar maar die kunnen voor anderen wel veel vernielen.Jaap* schreef:Dat weet ik nietMaryanne schreef:Je bedoelt hier mee dat de RV boven alle partijen zou moeten staan?Kun je zoiets (ongegronde smaad / kwaadsprekerij) niet melden bij de rasvereniging trouwens? Of vinden die dat niet van belang?![]()
Want ik weet helemaal niks van de fokkerij![]()
Maar als ik een vereniging zou zijn, en de leden (fokkers?) van mijn vereniging zouden er individueel voor zorgen dat mijn vereniging de uistraling van een zootje viswijvende schreeuwerts zou krijgen, dan greep ik wél in.
- Jaap*
- Zeer actief
Waarom worden die er niet uitgetrapt dan?Maryanne schreef:Nee, helaas Jaap, zo werkt het niet. Er zijn ook niet zoveel schreeuwerts, eigenlijk maar een paar maar die kunnen voor anderen wel veel vernielen.Jaap* schreef:Dat weet ik nietMaryanne schreef:Je bedoelt hier mee dat de RV boven alle partijen zou moeten staan?Kun je zoiets (ongegronde smaad / kwaadsprekerij) niet melden bij de rasvereniging trouwens? Of vinden die dat niet van belang?![]()
- flatcoat
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse Terriër
Zijn vaak ook nog "vriendjes" van en met elkaar .......Jaap* schreef:Waarom worden die er niet uitgetrapt dan?Maryanne schreef:Nee, helaas Jaap, zo werkt het niet. Er zijn ook niet zoveel schreeuwerts, eigenlijk maar een paar maar die kunnen voor anderen wel veel vernielen.Jaap* schreef:Dat weet ik nietMaryanne schreef:Je bedoelt hier mee dat de RV boven alle partijen zou moeten staan?![]()
- Maryanne
- Zeer actief
- Contacteer:
Tja...flatcoat schreef:Zijn vaak ook nog "vriendjes" van en met elkaar .......Jaap* schreef:Waarom worden die er niet uitgetrapt dan?Maryanne schreef:Nee, helaas Jaap, zo werkt het niet. Er zijn ook niet zoveel schreeuwerts, eigenlijk maar een paar maar die kunnen voor anderen wel veel vernielen.Jaap* schreef:Dat weet ik niet![]()
- Jaap*
- Zeer actief
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Hè Noor, wat akelig. Ik kan me voorstellen dat de maat vol is voor je nu. Ik weet ook niet of ik mezelf met zoiets nog zou kunnen inhouden. Verstandelijk weet je natuurlijk dat het het beste is je niet mee te laten zuigen in het niveau van de ander, maar het valt ook niet mee om dat vol te houden.
Soms is het fokkerswereldje er eentje waar je liever niet in zou willen zitten. Maar er zijn ongetwijfeld genoeg mensen die weten hoe je met de fokkerij en je honden omgaat, die zich niet laten omlullen door iemand die het blijkbaar een ander niet gunt om zonder vuilspuiterij van de aankomende puppy-plannen te kunnen genieten.
Soms is het fokkerswereldje er eentje waar je liever niet in zou willen zitten. Maar er zijn ongetwijfeld genoeg mensen die weten hoe je met de fokkerij en je honden omgaat, die zich niet laten omlullen door iemand die het blijkbaar een ander niet gunt om zonder vuilspuiterij van de aankomende puppy-plannen te kunnen genieten.
- Maryanne
- Zeer actief
- Contacteer:
Nou ja, vorige nest ook al en nu weer. Het moet toch echt wel een keer stoppen datLongFields schreef:Hè Noor, wat akelig. Ik kan me voorstellen dat de maat vol is voor je nu. Ik weet ook niet of ik mezelf met zoiets nog zou kunnen inhouden. Verstandelijk weet je natuurlijk dat het het beste is je niet mee te laten zuigen in het niveau van de ander, maar het valt ook niet mee om dat vol te houden.
- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
Het wordt idd tijd dat de haat en nijd tussen fokkers eens ophoudt.
Je streeft toch hetzelfde doel na: een gezonde Jack met een fijn karakter....
Ik heb geen idee over wie het gaat en wie in Wijchen bezig was, maar ik kan me voorstellen dat je er schijtziek van wordt...
Je streeft toch hetzelfde doel na: een gezonde Jack met een fijn karakter....
Ik heb geen idee over wie het gaat en wie in Wijchen bezig was, maar ik kan me voorstellen dat je er schijtziek van wordt...
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Contacteer:
Inderdaad, eerlijkheid duurt het langst!LongFields schreef: Soms is het fokkerswereldje er eentje waar je liever niet in zou willen zitten. Maar er zijn ongetwijfeld genoeg mensen die weten hoe je met de fokkerij en je honden omgaat, die zich niet laten omlullen door iemand die het blijkbaar een ander niet gunt om zonder vuilspuiterij van de aankomende puppy-plannen te kunnen genieten.
Groetjes, Karen