Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kaiou schreef:Ik zie er een sharpei in. Misschien met mechel
Hoe zeker is de chow?
Ehm geen idee, ik ken de hond persoonlijk niet trouwens, hij is van de schoonzus van een vriendin van me, maar er zit iets in met blauwe tong in ieder geval
Kaiou schreef:Ik zie er een sharpei in. Misschien met mechel
Hoe zeker is de chow?
Ehm geen idee, ik ken de hond persoonlijk niet trouwens, hij is van de schoonzus van een vriendin van me, maar er zit iets in met blauwe tong in ieder geval
Dat kan een sharpei dus ook hebben, een donkere tong
Denk dat ik bij sharpei met iets blijf
"We hadden een klein jacht kunnen kopen van alles dat we aan onze hond, en alle dingen die hij kapot gemaakt had, besteed hadden. Maar ja, hoeveel jachten liggen de hele dag bij de deur te wachten tot je terugkomt?" (John Grogan)
Als je 'zekerheid' van Chow Chow enkel wijst op de tong, denk ik dat er geen Chow Chow inzit maar eerder Sharpei. Sharpei's kunnen inderdaad ook een blauwe tong hebben.
Dus dan zou ik zeggen Sharpei x Laekense herder.
Chow Chow zie ik er niet in.
"We hadden een klein jacht kunnen kopen van alles dat we aan onze hond, en alle dingen die hij kapot gemaakt had, besteed hadden. Maar ja, hoeveel jachten liggen de hele dag bij de deur te wachten tot je terugkomt?" (John Grogan)
TvanEmst schreef:Even offtopic: Trainde/traint deze hond bij ABOVO?
Geen idee, kan wel, deze hond zit inderdaad op een hondenschool in Utrecht.
Dat is 'm dan vast.
Grappig, dan ga ik vanaf 1 feb. met 'm trainen.
Hij zat al in een andere groep dan Moos (mijn hond), bij zijn vorige cursus, maar Moos moet naar een andere cursus door de verschrikkelijke tijd en dag (Dinsdag, half 7) Totaal niet speels in ieder geval, en best wel een dominante hond die graag wat controle wil hebben.