Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

van Kliko naar Cleo/vraagje over bevalling

Dit forum is voor al uw vragen, ervaringen en weetjes over het fokken van honden.

Moderator: moderatorteam

Danielle36
Vaste gebruiker

van Kliko naar Cleo/vraagje over bevalling

Ongelezen bericht door Danielle36 »

Hallo,

Een tijdje geleden postte ik hier een stukje over dat Kliko slecht at!
We noemen haar nu toch maar CLeo ligt beter in de mond en daar luistert ze prima naar...
In tussentijd is Cleo gedekt door Spiky...
Ze hebben een hele goede band samen, kunnen niet zonder elkaar...
De werpkist is al klaar(staat hier nu nog in de kamer) en de een zegt Spiky kan er gewoon bij zijn als Cleo gaat bevallen, de ander zegt dat moet je zeker niet doen, wat zijn jullie ervaringen hierin?
Mijn gevoel neigt nu ook wel meer om Cleo apart te zetten boven tijdens de bevalling en zo gauw de pups geboren zijn en Cleo weer tot rust is gekomen Spiky erbij te laten??
Ook hebben we 3 katten die gaan nu ook prima om met Cleo ze spelen er echt mee...
Ook neig ik wel ernaar om Cleo gewoon beneden te laten te bevallen omdat ze dit gewend is , beneden is veilig terrein ze mag nooit naar boven toe......
Wat zijn jullie ervaringen/adviezen???

12 februari is ze als het goed is uitgerekend...

Hoop op veel duidelijke ervaringen en adviezen

Dankjewel alvast.
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

gezelli ongezonde puppies fokken :cheer: :roll: :pop: je weet niet eens wat voor kruising kliko is laat staan hoe het met de gezondheid van de voorouders is.....
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
fabienne s
Zeer actief
Mijn ras(sen): flatcoated retriever

Re: van Kliko naar Cleo/vraagje over bevalling

Ongelezen bericht door fabienne s »

Danielle36 schreef: Ze hebben een hele goede band samen, kunnen niet zonder elkaar...

Dankjewel alvast.
en daar MOESTEN natuurlijk pup's van komen,nee ik denk dat dat een hele goede reden is geweest :roll:

o'ja mijn advies?dit was het stomste wat je kon doen
Afbeelding

jemble 5 maanden
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

jemig....
Danielle36
Vaste gebruiker

even een laatste reactie/

Ik dacht dat ik alleen om advies gevraagd had of het mannetje gewoon bij cleo kan zijn, want ze kunnen niet zonder elkaar?? Maar ik geloof dat er een stelletje frustrerende mensen reageren
Ik weet heus wel wat ik doe, heb genoeg mensen om me heen ten eerste en ten tweede zegt een rashond me helemaal niks!!!!!!Want hebben altijd rashonden gehad en waren allemaal ziek dusssssssssssssssss voor mij nooit meer een echte rashond....stamboom is de grootste onzin die er bestaat plus daar zitten heel veel oplichters tussen!
Ik heb een groot deel van mijn leven honden gehad en heb altijd gezegd ooit wil ik een keer een nestje meemaken dit lijkt me schitterend met alle extra's die erbij horen.die ook minder leuk kunnen zijn...maar ik ben een fulltime huismoeder ...en heb dus tijd genoeg hiervoor ook als ik ze moet bijvoeden....
Bovendien heb ik heel veel gelezen via het internet en ook veel gelezen in de hondenboeken van mezelf...
Maar 'hondenliefhebbers'ik zal hier niet meer posten want dit slaat dus nergens op...
Heel erg bedankt voor jullie adviezen
:blah: :blah: :blah: :blah: :blah: :blah: :blah: :blah: :blah: :blah: :blah: :blah: :blah: :blah: :blah: :blah: :blah: :blah:
Laatst gewijzigd door Danielle36 op 14 jan 2009 15:18, 1 keer totaal gewijzigd.
yamie
Zeer actief
Contacteer:

dag meisje :ok:
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Re: even een laatste reactie

Danielle36 schreef:Ik weet heus wel wat ik doe, heb genoeg mensen om me heen ten eerste en ten tweede zegt een rashond me helemaal niks!!!!!!Want hebben altijd rashonden gehad en waren allemaal ziek dusssssssssssssssss voor mij nooit meer een echte rashond....stamboom is de grootste onzin die er bestaat plus daar zitten heel veel oplichters tussen!
Ik heb een groot deel van mijn leven honden gehad en heb altijd gezegd ooit wil ik een keer een nestje meemaken dit lijkt me schitterend met alle extra's die erbij horen.die ook minder leuk kunnen zijn...maar ik ben een fulltime huismoeder ...en heb dus tijd genoeg hiervoor ook als ik ze moet bijvoeden....
Bovendien heb ik heel veel gelezen via het internet en ook veel gelezen in de hondenboeken van mezelf...
Maar 'hondenliefhebbers'ik zal hier niet meer posten want dit slaat dus nergens op...
:ok: :blah: :blah: :blah: :blah: :blah: :blah: :blah: :blah: :blah:
jaaaaaaaaaaaa lekker dooie moederhond straks... en dooie pups... oh wat leuk een nestje :cheer:
en je pups niet aan de straatstenen kwijt kunnen, ach dan hebben we Marktplaats nog altijd he...
Maar ja garantie tot aan de deur want we weten niet of mama en papa wel gezond zijn...

Nee een stamboom zegt niets maar geeft je wel uitsluitsel over de ouderdieren, gezondheidsonderzoeken etc. En daar hecht ik wel heel veel waarde aan, niet aan het papiertje an sich.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Re: van Kliko naar Cleo/vraagje over bevalling

Mizzsylver schreef:
Danielle36 schreef:Hallo,

Een tijdje geleden postte ik hier een stukje over dat Kliko slecht at!
We noemen haar nu toch maar CLeo ligt beter in de mond en daar luistert ze prima naar...
In tussentijd is Cleo gedekt door Spiky...
Ze hebben een hele goede band samen, kunnen niet zonder elkaar...
De werpkist is al klaar(staat hier nu nog in de kamer) en de een zegt Spiky kan er gewoon bij zijn als Cleo gaat bevallen, de ander zegt dat moet je zeker niet doen, wat zijn jullie ervaringen hierin?
Mijn gevoel neigt nu ook wel meer om Cleo apart te zetten boven tijdens de bevalling en zo gauw de pups geboren zijn en Cleo weer tot rust is gekomen Spiky erbij te laten??
Ook hebben we 3 katten die gaan nu ook prima om met Cleo ze spelen er echt mee...
Ook neig ik wel ernaar om Cleo gewoon beneden te laten te bevallen omdat ze dit gewend is , beneden is veilig terrein ze mag nooit naar boven toe......
Wat zijn jullie ervaringen/adviezen???

12 februari is ze als het goed is uitgerekend...

Dankjewel alvast.
Hoe oud is Cleo eigenlijk?
Spiky is 3 jaar is een kruising Yorkshire Terrier/Cairn Terrier...en Kliko die is een kruising Shitzu nog iets....wat weten we ook niet.....
Kliko hebben we pas een week....
Afbeelding
Maryanne
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
Aantal honden: 12
Contacteer:

Re: even een laatste reactie/

Ongelezen bericht door Maryanne »

Danielle36 schreef:Ik dacht dat ik alleen om advies gevraagd had of het mannetje gewoon bij cleo kan zijn, want ze kunnen niet zonder elkaar?? Maar ik geloof dat er een stelletje frustrerende mensen reageren
Ik weet heus wel wat ik doe, heb genoeg mensen om me heen ten eerste en ten tweede zegt een rashond me helemaal niks!!!!!!Want hebben altijd rashonden gehad en waren allemaal ziek dusssssssssssssssss voor mij nooit meer een echte rashond....stamboom is de grootste onzin die er bestaat plus daar zitten heel veel oplichters tussen!
:blah: :blah: :blah: :blah: :blah: :blah: :blah: :blah: :blah: :blah: :blah: :blah: :blah: :blah: :blah: :blah: :blah: :blah:
Wat een ontzettend stomme actie. En deze posting slaat al helemaal nergens op. Idd beter dat je maar opsout :piew:
Danielle36
Vaste gebruiker

lol

wrom maken jullie je toch zo boos???

vind het wel grappig :smile:
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Re: even een laatste reactie/

Danielle36 schreef:Ik dacht dat ik alleen om advies gevraagd had of het mannetje gewoon bij cleo kan zijn, want ze kunnen niet zonder elkaar?? Maar ik geloof dat er een stelletje frustrerende mensen reageren
meer hondenmensen dan jij ooit zult zijn zolang je dom 2 honden op elkaar kwakt voor je eigen fun... :zwaai
Afbeelding
Maryanne
Zeer actief
Contacteer:

Re: lol

Danielle36 schreef:wrom maken jullie je toch zo boos???

Ik vind het helemaal niet grappig :evil:
malinois
Zeer actief
Contacteer:

:zwaai
Afbeelding
Danielle36
Vaste gebruiker

wat ik grappig vind is

dat ik alleen maar 1 dingetje niet weet en hier een vraag stel

en gelijk alle betwetertjes reageren ja dat vind ik grappig zegt iets over jullie frustraties toch??

:smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile:
Laatst gewijzigd door Danielle36 op 14 jan 2009 18:50, 1 keer totaal gewijzigd.
yamie
Zeer actief
Contacteer:

jij gedraagt jij als een verwend dom breezer meisje, misschien dat je daarin iets kan veranderen. ( als volwassen huisvrouw)

fokken is geen speeltje, geen barbie, ze komen er ook niet roze uit.
mensen zoals jij , die zorgen ervoor dat de asielen vol zitten.

en nee hoor, antwoord maar niet , want ik weet je antwoord al :wink:
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Re: wat ik grappig vind is

Danielle36 schreef:dat ik alleen maar 1 dingetje niet weet en hier een vraag stel

en gelijk alle bedwetertjes reageren ja dat vind ik grappig zegt iets over jullie frustraties toch??

tuurlijk schop nog meer potentiele asielklantjes op de wereld... :zwaai
Afbeelding
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door M@scha »

het wordt echt veel leuker als je dezelllllllllffffffdddddeee letters vaker gebruikt en smilies kopieert! :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

wel doe je een goede poging om fukkerij te verdoezelen met smilies.. dat dan weer wel....
:roll:
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Contacteer:

massam schreef:het wordt echt veel leuker als je dezelllllllllffffffdddddeee letters vaker gebruikt en smilies kopieert! :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

:roll:
iets nuttiger dan dit komt er nl niet uit... :wink:
Afbeelding
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door M@scha »

malinois schreef:
iets nuttiger dan dit komt er nl niet uit... :wink:
hai ik ut toch goe gezien :ok:
Afbeelding
Danielle36
Vaste gebruiker

ik weet zelf beter

ik ga niet veel geld vragen zoals veel mensen wel doen om op een hond notabene te verdienen.....

ik wil alleen de inentingskosten eruit hebben meer niet

maar idd voor de fun als je het zo wilt bekijken jullie mening mag naast de mijne staan heb ik wel eens ergens gehoord :smile:

En ja ze komen idd op marktplaats als de puppies niet dood zijn en de moeder :smile:
Maar daar ga ik niet van uit, vroeger bevielen honden ook als de raven en ging ook alles vanzelf natuurlijk heb je wel eens een keertje dat er iets ernstigs gebeurd maar dat is bij een rashond netzogoed hoor!

Zoo ga nu ff mijn lieve hondjes uitlaten
xxxxx
yamie
Zeer actief
Contacteer:

Re: wat ik grappig vind is

Danielle36 schreef:dat ik alleen maar 1 dingetje niet weet en hier een vraag stel

en gelijk alle bedwetertjes reageren ja dat vind ik grappig zegt iets over jullie frustraties toch??

nou om toch maar even een betweter te spelen.... als je nou zoiets zegt he, zorg dan dat je het goed schrijft, staat zo uhhh... dom.. zeg maar.
Danielle36
Vaste gebruiker

wist niet

dat dit ook een spellingsforum was??
:blah: :blah: :blah: :blah: :blah: :blah: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile:
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Re: ik weet zelf beter

Danielle36 schreef:ik ga niet veel geld vragen zoals veel mensen wel doen om op een hond notabene te verdienen.....

maar idd voor de fun als je het zo wilt bekijken jullie mening mag naast de mijne staan heb ik wel eens ergens gehoord :smile:

En ja ze komen idd op marktplaats als de puppies niet dood zijn en de moeder :smile:
Maar daar ga ik niet van uit, vroeger bevielen honden ook als de raven en ging ook alles vanzelf natuurlijk heb je wel eens een keertje dat er iets ernstigs gebeurd maar dat is bij een rashond netzogoed hoor!

xxxxx
tuurlijk spreken je wel weer als moeders wel dood is of als pupkopers bij je terugkomen omdat hun hondje ziek is... of is dat die garantie tot aan de deur dan? Jammer dat je 3 jaar lang verantwoordelijk blijft voor wat je op de wereld schopt... dus dan moet je betalen... geen entingskosten eruit... kost je centjes...
enne... niet jammeren als er wat met mams op pups gebeurd natuurlijk... :neenee:

Laat haar nu nog maar castereren... veel verstandiger...
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Re: wist niet

Danielle36 schreef:dat dit ook een spellingsforum was??
:blah: :blah: :blah: :blah: :blah: :blah: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile:
leuk he die smilies... vinden kindertjes altijd zo leuk... zeker als ze niks beters weten... :ok:
Afbeelding
yamie
Zeer actief
Contacteer:

Re: wist niet

Danielle36 schreef:dat dit ook een spellingsforum was??
je vind smilies ook erg leuk he?

je hebt neem ik aan wel door, dat je jezelf enorm voor schut zet?
Danielle36
Vaste gebruiker

wie

ik?
Nee jullie laten je zo kennen, denken jullie nu werkelijk dat ik me iets aantrek van jullie achterlijke reacties waar ik niet om gevraagd heb??
Ik dacht ik vraag advies aan echte hondenliefhebbers....maar helaas jullie begrijpen mijn vraag niet

Ik ga nu afsluiten en het gaat jullie goed ik trek mijn eigen plan wel! En alles wat ik doe is goed!
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door crutz »

weet nog wel een leuke topic voor je op een ander forum hoor...
9 puppen, leven er nu nog 3.... :jank:
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Re: wie

Danielle36 schreef:ik?
Nee jullie laten je zo kennen, denken jullie nu werkelijk dat ik me iets aantrek van jullie achterlijke reacties waar ik niet om gevraagd heb??
Ik dacht ik vraag advies aan echte hondenliefhebbers....maar helaas jullie begrijpen mijn vraag niet

Ik ga nu afsluiten en het gaat jullie goed ik trek mijn eigen plan wel! En alles wat ik doe is goed!
ik denk dat je het niet snapt... wij zijn hondenliefhebbers tus tegen zulke pretnestjes... maar dat heb je al vaker gezegd dat je gaat en je bent er nog steeds :zwaai

wahahaha alles wat ik doe is goed.. :smile2: :smile2: ben je tegen een muur aangelopen?
Afbeelding
Maryanne
Zeer actief
Contacteer:

Re: ik weet zelf beter

Danielle36 schreef:ik ga niet veel geld vragen zoals veel mensen wel doen om op een hond notabene te verdienen.....
Wat een kletskoek

Kun je wel rustig vergeten als je het tenminste goed wilt doen maar helaas lijkt dit niet op fokken maar op vermeerderen.
Die staat er niet naast maar er tegenover
Uiteraard komen ze op Marktplaats, daar verbaas ik me helemaal niet over want je zult nog wel geen potentiele kopers hebben

xxxxx
En niet meer terugkomen dan he
yamie
Zeer actief
Contacteer:

Re: wie

Danielle36 schreef:ik?

kind veel plezier, wie weet kom ik je ergens anders nog tegen, en he.. als je ergens een stapeltje verstand vind, neem het dan mee, zal je goed doen ;)
maar meid, denk eraan, dat jij jezelf nooit een hondenliefhebber mag noemen, dat is nl voorbehouden aan mensen, die ook weten waar ze mee bezig zijn en niet pupjes maken omdat je het zelf zo leuk vind :ok:
doeiiii
Plaats reactie

Terug naar “Fokken van honden”