Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
wordt jouw reu wel eens voor teef aangezien?
Moderator: moderatorteam
- britty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): KruisingEngelse Bulldog
- Aantal honden: 1
wordt jouw reu wel eens voor teef aangezien?
En omgekeerd? Hier regelmatig:Mijn rottweilerreu is vrij slank gebouwd en mijn bullmastiffteef nogal stevig gebouwd. Met als gevolg dat mensen geregeld mijn BM voor reu aanzien, en mijn reu voor teef..
Life is not about the amount of breaths you take...its about the moments that take your breath away.
- Ragyo
- Zeer actief
- Contacteer:
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
- Hanneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bearded Collie
Heel vaak. Bij Beardies kun je niet zien of er wat onder bengelt of niet. Combineer dat met een (overigens stoer zwart) speldje en nagenoeg iedereen denkt met teefjes te maken te hebben.
Het is maar goed dat de mannen zeker genoeg zijn van hun sexe-identiteit om er geen aanstoot aan te nemen
Het is maar goed dat de mannen zeker genoeg zijn van hun sexe-identiteit om er geen aanstoot aan te nemen
Groetjes,
Hanneke.
When you are over the hill, you pick up speed.
Hanneke.
When you are over the hill, you pick up speed.
- Moos
- Zeer actief
Moos was standaard een teef. Ik heb zelfs eens iemand gehad die, toen ik zei dat het een reu was, antwoorde "maar die kleine witte hondjes zijn toch altijd teefjes?".
Ehm tja
Saar is dus ook altijd een teefje, maar dat klopt
Vera is ook altijd een teef, heb nog nooit gehad dat iemand haar voor een reu aanzag, wel dat ze zeggen dat ze een erg teverig bekkie heeft. Ze is ook niet erg breed, dus zal niet erg reuig aandoen dan denk ik. En haar toch vaak onderdanige gedrag (i.p.v stoer staart omhoog) zal wellicht ook meewerken 
Ehm tja
Saar is dus ook altijd een teefje, maar dat klopt

-
Brigitte
- Zeer actief
- Dingo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
-
Sylvia 1980
- Actief
- Contacteer:
Yaro wel maar die is dan ook gecastreerd. Bij Fahim nog nooit, daar hangt ook alles heel zichtbaar met die korte vacht en hij heeft een echt reuenhoofd.
Luca zien ze ook altijd gelijk als teefje, ze heeft dan ook echt een tevenuitstraling.
Luca zien ze ook altijd gelijk als teefje, ze heeft dan ook echt een tevenuitstraling.
Groetjes Sylvia
Poot Yaro, Luca en Fahim
A ridgeback isn't just another dog it's a lifestile
-
Brindlecardi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
- *Silvia*
- Zeer actief
- Wilma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tatrahond Kaatje
- Contacteer:
Nee, bij ons is het bij de volwassen honden vrij duidelijk dat Jurek een 'hij' is en Jelka een 'zij'.
De pup die we nu hebben wordt natuurlijk gezien als het product van de twee groters.
De pup die we nu hebben wordt natuurlijk gezien als het product van de twee groters.

Website over onze honden en Tatrahond database
♥ Jelka ♥ * 09-07-2001 - † 16-05-2014 & ♥ Jurek ♥ * 02-04-2002 - † 17-07-2014
- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Ja, Toby's kop schijnt vrouwelijk over te komen. Terwijl ik wel eens een hollands herderteefje heb lopen vergelijken en die was ranker/fijner. Maar toch is blijkbaar zijn blik niet heel erg reuïg.
Yentie is vaak wel een reutje, want dat is een stoer hondje met van die bolle strakke beentjes dus automatisch een reu.
Yentie is vaak wel een reutje, want dat is een stoer hondje met van die bolle strakke beentjes dus automatisch een reu.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
In memoriam Yentie en Toby
-
Githa
- Zeer actief
- Contacteer:
- Janneke&Mirtillo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basenji
- Contacteer:
Wat ben ik blij om te horen dat meer mensen (of eigenlijk: honden) hier last van hebben!
Mirtillo is altijd een teefje. Hij is rank en loopt tuttig.. Daarbij zijn zijn ballen niet altijd even zichtbaar.. Dus jah..
Bij m'n oma is ie standaard een 'zij'.. zo erg zelfs dat ik mee ga in het 'zij' en 'haar' zeggen.. :N:
Tis toch echt een kerel!
Mirtillo is altijd een teefje. Hij is rank en loopt tuttig.. Daarbij zijn zijn ballen niet altijd even zichtbaar.. Dus jah..
Bij m'n oma is ie standaard een 'zij'.. zo erg zelfs dat ik mee ga in het 'zij' en 'haar' zeggen.. :N:
Tis toch echt een kerel!
- Wolvin
- Vaste gebruiker
- Hutch
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever en Friese Stabij
- Contacteer:
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
- Moos
- Zeer actief
Nou...., ik heb met Moos dus eens gehad dat iemand zijn twee Jack reuen een roze bandje omgedaan had. Moos en Jack reuen was niet altijd een even leuke combi, maar ik zag de roze bandjes (met glitters ook nog) en liet hem gaan. Bleken het dus twee reuenValerie schreef:Ja zelfs met haar roze bandje om vragen ze nog is ze een reu of een teefTerwijl die kleine echt een tevenkop heeft.
Bij die andere 2 hoor ik dat niet zo, vaak ook omdat ze samen lopen en een hoogteverschil hebben nemen mensen denk ik wel aan wie wat is.
Het ging verder goed hoor, daar niet van, maar tegenwoordig kan je dus ook niet meer van de kleur halsband op aan

- SannePP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
- Contacteer:
Bij Cena weten mensen het vaak niet, totdat ze de naam horen: "ow, dus het is een teefje?" *lol* Als Cena een reutje was geweest, had hij ook Cena geheten hoor
Onze Mats is een meisje (nou ja, oude dame), met een jongensnaam. Ze is ook vrij stevig en zwart, dus iedereen denkt altijd dat het een reu is. Wij praten ook altijd over 'hem' en 'hij'.
Ik vind soms honden ook wel typisch mannelijk of vrouwelijk hoor. Vlinderhondjes bijvoorbeeld, vind ik zo vrouwelijk. Schnautzers zijn door hun snor dan juist weer mannelijk...
Onze Mats is een meisje (nou ja, oude dame), met een jongensnaam. Ze is ook vrij stevig en zwart, dus iedereen denkt altijd dat het een reu is. Wij praten ook altijd over 'hem' en 'hij'.
Ik vind soms honden ook wel typisch mannelijk of vrouwelijk hoor. Vlinderhondjes bijvoorbeeld, vind ik zo vrouwelijk. Schnautzers zijn door hun snor dan juist weer mannelijk...
RIP Cena
-
jacq1970
- Zeer actief
- Contacteer:
- Teckel_love<3
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): teckel
- Contacteer:
-
blondie
- Zeer actief
- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
- Lucia
- Zeer actief
- maitestar
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezer: Jip
- Contacteer:
Ja Josh wordt regelmatig voor een teef aangezien, terwijl toch echt alles open en bloot hangt en duidelijk zichtbaar is
Maar echt overdreven reu is hij ook niet, stond soms ook wel eens op een showrapportje vermeld.
Maar ik vind hem ook niet een echte teef, hij is gewoon niet zo belachelijk breed.
Maar echt overdreven reu is hij ook niet, stond soms ook wel eens op een showrapportje vermeld.
Maar ik vind hem ook niet een echte teef, hij is gewoon niet zo belachelijk breed.
Groetjes,
Wendy
Wendy
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
- samantha!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 6
Max is altijd een reu.
Macho is bijna altijd een teef
Totdat ik hem roep, dan is het ineens van ow is het een reu???
En dat terwijl hij kortharig is en je het dus best kan zien als je goed kijkt (het is niet al te groot bij hem
)
Ik vind zelf dat hij wel een reuenuitstraling heeft, het heeft denk ik te maken met dat hij wat ranker is als de gemiddelde lab reu ofzo.
http://i15.photobucket.com/albums/a372/ ... 8661-1.jpg
Macho is bijna altijd een teef
Totdat ik hem roep, dan is het ineens van ow is het een reu???
En dat terwijl hij kortharig is en je het dus best kan zien als je goed kijkt (het is niet al te groot bij hem
Ik vind zelf dat hij wel een reuenuitstraling heeft, het heeft denk ik te maken met dat hij wat ranker is als de gemiddelde lab reu ofzo.
http://i15.photobucket.com/albums/a372/ ... 8661-1.jpg
- Elvira
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): golden retriever
- Contacteer:
Ik kwam eens tijdens een wandeling iemand met een jonge beagle tegen. De beagle sprong tegen Zingaro op. Ik zei tegen de eigenaar dat hij zo kon wennen, omdat er over een paar weken een pup bij kwam. Goh, je zou niet zeggen dat ze zwanger is, was de reactie. Zingaro is een behoorlijk forse golden retriever reu.

- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Contacteer: