Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
solesitatie pag 6
Moderator: moderatorteam
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
solesitatie pag 6
Bij deze heb ik me zelf als modje ondslagen ik heb het met veel plezier gedaan
maar als de plezier eraf is dan is het klaar
en dat is het nu
en dat is het nu
Laatst gewijzigd door twinkeltje op 22 jan 2009 09:19, 1 keer totaal gewijzigd.
- Maylala
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kamikaze-terriërs
-
S@ndr@
- Zeer actief
Re: het is genoeg ik heb me zelf ondslagen
Ben jij besomdemieterd :N:twinkeltje schreef:Bij deze heb ik me zelf als modje ondslagen ik heb het met veel plezier gedaan
en dat is het nu
Laatst gewijzigd door S@ndr@ op 16 jan 2009 13:45, 1 keer totaal gewijzigd.
- *Anita*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): het Markiesje en border collie
- Aantal honden: 1
-
miekmiek
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
-
Wil de hond
- Zeer actief
- Contacteer:
- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Daar dachten anderen heel anders over..Maryanne schreef:Nou Twink, jij was nou net één van degenen die geen ontslag hoefde te nemen hoor. Jammer meis.

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
-
Ennath
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising BC x Friese Stijfkop: Iara
Newfounlander met klein beetje Lab: Komo
Hoogbejaarde teckel: Sjoske
En binnenkort: Digna! - Aantal honden: 4
-
miekmiek
-
estelle
- Mijn ras(sen): Hollandse herder, xPodenco, xHusky, xShi Tzu
- Aantal honden: 4
- cloris
- Zeer actief
Zou ik het anders zeggen? ja heel serieus..miekmiek schreef:serieus?cloris schreef:Daar dachten anderen heel anders over..Maryanne schreef:Nou Twink, jij was nou net één van degenen die geen ontslag hoefde te nemen hoor. Jammer meis.

Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
-
estelle
heeft iemand het specifiek over Twink gehad dan? Geloof het toch niet.cloris schreef:Zou ik het anders zeggen? ja heel serieus..miekmiek schreef:serieus?cloris schreef:Daar dachten anderen heel anders over..Maryanne schreef:Nou Twink, jij was nou net één van degenen die geen ontslag hoefde te nemen hoor. Jammer meis.
-
JBK
-
Ari@ne
- cloris
- Zeer actief
Twink haar PB box staat open dus voor meer vraag het haar zelf maar, ik baal ervan dat wij Twink kwijt zijn en hoop dat ze het nog wil overwegen.estelle schreef:heeft iemand het specifiek over Twink gehad dan? Geloof het toch niet.cloris schreef:Zou ik het anders zeggen? ja heel serieus..miekmiek schreef:serieus?cloris schreef: Daar dachten anderen heel anders over..

- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
-
estelle
moet dat nou weer via pb?cloris schreef:Twink haar PB box staat open dus voor meer vraag het haar zelf maar, ik baal ervan dat wij Twink kwijt zijn en hoop dat ze het nog wil overwegen.estelle schreef:heeft iemand het specifiek over Twink gehad dan? Geloof het toch niet.cloris schreef:Zou ik het anders zeggen? ja heel serieus..miekmiek schreef: serieus?
Ze kan hier toch ook reageren?
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
blijkbaarestelle schreef:jammer en ik begrijp dit ook niet zo goed.
Betekend dit dat als er kritiek komt op het modteam men dan maar opstapt?
In ieder geval bedankt voor je inzet. Juist jij had van mij nog wel wat langer mod mogen zijn.
Ik zal het maar eerlijk zeggen hoor, want de pb's vliegen straks toch wel weer achter de schermen langs wie het nou zo nodig vond dat Desi zogenaamd op moest stappen...
IK heb net wat in de veteranenhoek geplaatst en IK heb Massam een PB gestuurd dat ze eens op moest letten dat het rel-gehalte in het moderator team knap hoog lag bij sommigen.
Ik heb daar geen keiharde, zwart op wit bewijzen van want ik bewaar nooit iets...ik bewaar geen MSN gesprekken, ik bewaar geen Pb's en ik bewaar geen mailtjes en telefoongesprekken, ook neem ik gewone gesprekken niet op...
En daarmee heb ik mezelf nu dus op een afrond gemanouvreerd..
want er gaat mij zometeen in de schoenen geschoven worden dat die arme Desi opgestapt is omdat IK haar integriteit in twijfel heb getrokken en naast die van haar ook die van andere moderators.
Ik sta dus met mijn rug tegen de muur want ik heb gezegd tegen Massam dat het rel gehalte in haar eigen team vrij hoog ligt.
Ik WEET dat door akkefietjes die gebeurd zijn in het verleden maar nogmaals...ik heb daar niets van bewaard DUS moet het iedereen het maar doen met wat ik zeg
En dan wordt het dus een verhaal van wie gelooft wie en wat gelooft wie...
Oftewel...trap maar, bonk maar en rel er vooral lustig op los...
IK heb geklaagd, IK heb gezegd dat het mod team steken heeft laten vallen...en ik heb gezegd dat het rel gehalte bij sommige modjes hoog ligt...
Shoot maar hoor....er is wel vaker op me gereld....
Dit hele gemier speelt trouwens ook in de veteranenhoek...
maar goed...aangezien er hier, openbaar, over verder gemierd wordt moet ik dus hier ook maar gaan reageren voordat ik straks 12 messen in mijn rug heb die via via wel terecht komen.
-
Tiny
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Ongelofelijk, echt waar...maar ik sta eigenlijk nergens meer van te kijken.cloris schreef:Zou ik het anders zeggen? ja heel serieus..miekmiek schreef:serieus?cloris schreef:Daar dachten anderen heel anders over..Maryanne schreef:Nou Twink, jij was nou net één van degenen die geen ontslag hoefde te nemen hoor. Jammer meis.
Bedank Desi
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Ik ook. Dit is toch allemaal niet de bedoeling.Rami schreef:Nou, nog een keer een heel hartgrondigecloris schreef: Twink haar PB box staat open dus voor meer vraag het haar zelf maar, ik baal ervan dat wij Twink kwijt zijn en hoop dat ze het nog wil overwegen.dan.
Ik hoop ook dat je nog bedenkt, Twink!

Linda, Izzie en Bram
- mercedes2803
- Zeer actief
En nu gaan we krijgen of Desi zich nog gaat bedenken en of Hilje nu zelf maar opstapt omdat ik die goorlap ben die Twinkel weggejaagd heeft uit het modteam.... 
Ik ga bedanken voor dat welles-nietse spelletje, BIJ VOORBAAT al want hier heb ik dus helemaal geen trek in...
Dus ik trek me hier nu uit terug, mensen kunnen bij vragen pb-en en als iedereen het erover eens is dat ik op moet rotten dan hoor ik het wel, dan tief ik met een paar dagen wel op...dan kan Twinkel weer aantreden als moderator en heeft niemand het nog over akkefietjes uit het verleden en heeft iedereen zijn zin en moge duidelijk zijn dat als je het maar flink hoog opspeelt je je zin wel krijgt
Ik ga bedanken voor dat welles-nietse spelletje, BIJ VOORBAAT al want hier heb ik dus helemaal geen trek in...
Dus ik trek me hier nu uit terug, mensen kunnen bij vragen pb-en en als iedereen het erover eens is dat ik op moet rotten dan hoor ik het wel, dan tief ik met een paar dagen wel op...dan kan Twinkel weer aantreden als moderator en heeft niemand het nog over akkefietjes uit het verleden en heeft iedereen zijn zin en moge duidelijk zijn dat als je het maar flink hoog opspeelt je je zin wel krijgt
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
-
Dazwa84
Waarom zou jij specifiek Desi hebben weggejaagd? Zoals ik het lees heb jij in het algemeen aangegeven dat het om het MODTEAM ging.mercedes2803 schreef:En nu gaan we krijgen of Desi zich nog gaat bedenken en of Hilje nu zelf maar opstapt omdat ik die goorlap ben die Twinkel weggejaagd heeft uit het modteam....
Ik vind het jammer dat Desi weggaat, maar wie zegt dat jij daar de schuldige van bent?
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
-
Dazwa84
Eerlijk gezegd vind ik nu dat je erg overdrijft hoor :N: Volgens mij kómt het niet eens door jou dat Twinkel weg is. Dus hop, uit de (voorbarige) slachtofferrol en gewoon door forummen.mercedes2803 schreef:En nu gaan we krijgen of Desi zich nog gaat bedenken en of Hilje nu zelf maar opstapt omdat ik die goorlap ben die Twinkel weggejaagd heeft uit het modteam....
- mercedes2803
- Zeer actief
Dan wil ik je hierbij oprecht bedanken voor deze opheldering, want het berichtje van Cloris doet anders vermoeden en ik zag wel aankomen dat er binnen twee pagina's geroepen en gevraagd gaat worden WIE het dan toch in zijn gore donder heeft gehaald dit aan te zwengelen...twinkeltje schreef:het is echt niet jou schuld of zo hoor niemand heeft schuld het is gewoon een op 1 stapeling van dingenmercedes2803 schreef:En nu gaan we krijgen of Desi zich nog gaat bedenken en of Hilje nu zelf maar opstapt omdat ik die goorlap ben die Twinkel weggejaagd heeft uit het modteam....
Ik vind het daarnaast ook oprecht jammer als mijn pb-wisseling van vanochtend met jou de druppel is geweest of de voorlaatste druppel of welke druppel dan ook...
Of je mijn oprechtheid gelooft of niet moet je zelf uitmaken.
jammer dat het op deze manier moet en ook dat meen ik vanuit mijn hart...maar of dat overkomt is nog maar de vraag