Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Grappige gewoontes

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Wolvin
Vaste gebruiker

Grappige gewoontes

Ongelezen bericht door Wolvin »

Kiba gaat altijd met zijn kont op de bank zitten net als een mens,zijn voorpoten nog gewoon op de grond,zijn achterpoten kunnen dan net niet bij de grond. Dat doet hij ook vaak op de trap. Ook slaapt hij altijd op zijn rug met zijn poten in de lucht.
Elke ochtend als hij wakker wordt strekt hij zich bovenaan de trap uit met zijn voorpoten een tree lager en laat dan steevast een keiharde scheet :mrgreen:
Elke avond als ik zeg 'we gaan naar bed' zoekt hij eerst een knuffel uit om mee naar boven te nemen en gebruikt hem dan als een soort kussentje.

Hebben jullie honden ook van die grappige/vreemde gewoontes?
Sammy1980
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dalmatische honden
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Sammy1980 »

Sammy gaat na de lange wandeling altijd lekker in haar mand liggen, rolt op haar rug en strekt alle 4 dr poten uit en gaat zo liggen slapen :mrgreen:

En als we gaan wandelen en ik de riem ga pakken springt ze altijd als een konijn (met 4 poten tegelijk) om me heen.
anica
Actief

Ongelezen bericht door anica »

max moet niezen drukt hij zijn neus onder zijn lichaam op de bank en gaat dan zo ver dat zijn kont over hem heen valt, koppeltje duiken :denken: het gaat nog al eens fout, hij ligt dan met een dikke deun op de grond.

tosca trapt zich zelf nog al eens over de bank heen en weer ze ligt dan op haar rug. :smile:

maar we zijn er al veel langer uit dan ze niet sporen :mrgreen:
lauraV
Zeer actief

Ongelezen bericht door lauraV »

Noa wil over alles heen rollen zoals eendepoep, verse botten ,beloningssnoepjes en dr speeltjes.
Loeka ligt savonds als een baby op mn arm als ze word gekroeld , en als bedankje wordt daarna heel mn hand zorgvuldig afgelikt :denken:
Limanade
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bullterrier
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Limanade »

mijn honden hebben helemaal geen gewone gewoontes.. alles wat ze doen is grappig of vreemd
Afbeelding

Wil je vlinders in je buik? Prop een rups in je reet!
Tineke en Chicca
Actief
Mijn ras(sen): Ik heb Chica dat is een kruising labrador, golden en friese stabij.

En per 8 april 2011 komt pupje Nena bij ons wonen dit is een kruising cocker spaniel met friese stabij

Ongelezen bericht door Tineke en Chicca »

Dino blaft altijd als we uit gaan maar ook als we weer voor de deur staan. Ze vind blijkbaar alles leuk wat we gaan doen. Of het nu wandelen is of dat we weer thuis gaan relaxen.

Als Chicca gaat slapen rolt ze zichzelf helemaal op als een katje, laatst lag ze in de kattenmand en ze zorgt ervoor dat ze er inpast.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Afbeelding

[url=http://www.TickerFactory.com/]
Afbeelding
Frederique
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouvier des Flandres
Contacteer:

Ongelezen bericht door Frederique »

Devlin komt me altijd "bedanken" als ze in plaats van haar normale eten
iets extra's of speciaals in haar voerbak aantreft.
Bij haar gewone eten doet ze dat nooit.
Ze loopt dan de badkamer in (waar ik dan meestal ben) en likt me
in mijn knieholtes.
Dat doet ze anders normaal nooit :wink:
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie :I:
miemot
Zeer actief

Ongelezen bericht door miemot »

Als ik mijn haar borstel, komt Guus rond me springen. Hij moet dan ook :roll: Afdrogen net hetzelfde, ook al is hij niet nat :mrgreen:

Verder heeft hij een enorme passie voor schoenen, pantoffels en laarzen. Die moeten steevast naar het vrouwtje geapporteerd worden.
Ook als ik ze net uitgedaan heb dus :roll: :mrgreen:

Als de baasjes eten, is het tijd voor verbouwingswerken.
Hij gaat eerst in de mand liggen rollebollen, op zijn rug. Het kussen (en andere acessoires) uit de mand sleept ie dan richting keukentafel om daar rustig op datzelfde kussen te gaan liggen wachten tot er per ongeluk iets van de tafel valt. Wat overigens nooit gebeurt natuurlijk :smile:

Als hij zelf z'n vlees op heeft, haalt hij een massage. Zijnde het schuren langs de muur in de gang. Zelfde plek, zelfde muur. Elke dag. :mrgreen:
L@nghaar
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Staande Langhaar

Ongelezen bericht door L@nghaar »

Hier moet alles geaporteerd/in de bek gehouden worden.

Vriend was buitenkraan aan het maken, Nilsson zit er dan naast, is de opzichter, vriend was op een gegeven moment een verlengstuk van de kraan kwijt, mopper,mopper, naar de schuur, Nilsson erachter aan, geen verlengstuk, toch maar weer buiten kijken, Nilsson erachteraan, geen verlengstuk, vriend begint aan zichzelf te twijfelen....kijkt naar Nilsson die naast hem zit en wat hangt er half uit zijn bek......het verlengstuk! :smile:
Afbeelding
Honden hebben bazen, poezen hebben bedienden.
SannePP
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
Contacteer:

Ongelezen bericht door SannePP »

Cena is gewoon raar!
Ze slaapt ook het liefst op haar rug met haar poten in de lucht.
Als wij boven zijn, gaat ze naast de gangdeur tegen de muur aan hangen. Ze zit sowieso nooit netjes 'vierkant' maar altijd op een bil. Liggen ook.
Als ik Gtst kijk, komt Cena 1 voor 1 al haar speeltjes brengen. Ze legt ze op mijn schoot of aan mijn voeten, kijkt een paar minuten indringend naar mij en gaat dan het volgende speeltje halen. Totdat ze er allemaal liggen. Dan kiest ze er 1 uit (meestal de goorste die er tussen zit) en daar gaat ze dan mee spelen in haar uppie.
Het is een echt luxedier: 's avonds checkt ze eerst bij wie ze de meeste ruimte heeft, voordat ze een bank kiest om in te gaan liggen. Als dan blijkt dat de hoeveelheid ruimte toch tegenvalt, gaat ze via de leuningen naar de andere bank.
RIP Cena :roos:
    Podenji
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
    Aantal honden: 8
    Contacteer:

Ongelezen bericht door Podenji »

ze hebben allemaal hun eigenaardigheden , maar betreft rare gewoontes spant Cy wel de kroon,
    als ze in de tuin zijn en je komt thuis dan pakt Cy als eerste zijn emmer , ook sleept hij graag met dekentjes in huis, en als je aan het eten bent komt hij "ruilen" met zn speelgoed of kluif, als je iets intressants hebt doet ie dat ook, en als hij dan ziet dat het niet eetbaar is of leuker dan zijn ding waarmee ie wil ruilen, pakt ie zijn eigen ding weer en loopt weg :smile:
    My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
    Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”