Ik zie hem wel vaker lopen met een meneer maar nu was hij helemaal alleen.
Flip heb ik zover dat hij nauwelijks nog gromt naar andere reuen en ik had de stille hoop dat ik meneer dober weg kon sturen.
Helaas begon Flip toch te grommen en ik kon hem heel rustig oppakken voor de dober ook begon.
Alle mensen wat kan zo'n dier tekeer gaan.
Tja en wat moet je dan doen?
Ik probeerde Flip aan mijn rechterkant te houden en zelf met mijn heup de bobermann weg te houden maar hij begon tegen me aan te springen, zijn snuit zat bijna tegen mijn oor en ik kan zeggen dat zo'n hond behoorlijk wat geluid produceert :N: .
Aangezien hij zijn tanden zo ongeveer tegen mijn wang drukte durfde ik niet tegen hem te duwen omdat ik bij god niet weet hoe die hond dan reageert, en had weinig zin om in mijn gezicht gebeten te worden.
Omdat ik niet goed wist wat ik moest doen heb ik maar gebruld als een viswijf terwijl ik mijn gezicht naar Flip had, en toen ging hij weer op 4 poten staan.
Nog een keer geschreeuwd en meneer zette het op een lopen.
Wat was ik blij dat Flip zo klein is en ik hem weg kon houden van de dobermann, moet er niet aan denken wat er was gebeurt als Flip zijn kop niet hield en ik hem niet op tijd had opgepakt.
Hij is niet echt een partij met zijn 6,5 kilo.
Al met al was ik best geschrokken, ik heb niet elke dag een boze hond tegen me aan staan
Maar wat ik me toch afvraag, waarom beet hij mij niet?
Is het dan zo dat een hond er alleen op gebrand is om een potje te knokken met een andere hond maar mij niet als een obstakel ziet wat weggebeten kan worden?