Net nu het zo goed ging, Bonnie durfde weer mee te wandelen vanuit huis, iets wat ze door een aanval een tijdlang écht niet grappig vond, en ook echt in de buurt niet durfde te lopen zonder overal op te reageren.. weg te vluchten... is ze op haar eigen stoep aangevallen door de kruising fox van de buren.
Gisteren liepen ze zo langs elkaar zonder ook maar een geluidje te maken.. ( normaal is het echt water en vuur die twee, compleet met gillen en grommen)
Nu net kwam er iemand aan de deur.. Bonnie loopt mee naar buiten om te begroeten, de kruising fox van de buren gaat tegelijkertijd los mee wandelen met zoon en vriendinnetje, die dus totaal niet opletten... ze komt al blaffend en gillend hier de stoep op vliegen en klapt zo op Bonnie.
Met hulp van de mevrouw die aan de deur was hebben we ze uit elkaar gekregen.. en Bonnie naar binnen gestuurd, Het hondje van de buren ging nog nagrommend terug naar de eigenaar die 10meter verderop stond te wachten...
Bonnie heeft een aantal natte plekken,maar echt wondjes heb ik niet kunnen ontdekken nog.
Wel loopt ze mank met haar voorpoot en reageert ze duidelijk gevoeliger op haar rug ( die net weer even minder opspeelde)
Verdomme. wat moet dat kreng hier dan ook op de stoep.
Gillen en blaffen kan ik mee leven, uiteindelijk is zij met het klieren begonnen twee jaar geleden... maar van mijn stoep én van Bonnie moet ze afblijven!

Bonnie 09-05-'99 ~ 06-09-'15