Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Ben echt vreselijk boos....

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

lieke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ben echt vreselijk boos....

Ongelezen bericht door lieke »

Ik heb 1x in de week een poetsmevrouw, nou ja, ze is midden 30 en heeft een meisje van een maand of 10 die ze dan meeneemt. Vind ik niet erg, maar ik heb tegen haar gezegd dat zij het kind dan boven moet laten in een campingbedje en ABSOLUUT niet met de honden alleen in de kamer moet laten.
Ik heb lieve honden, echt waar, maar ik wil geen risico nemen. Trouwens, Cody is een stuk opgeknapt maar nog steeds niet de meest kindvriendelijke hond.
Normaal werk ik dus ik heb er geen oog op, maar deze week heb ik de griep en ben dus thuis. Afijn, zij komt met kind, kind gaat keurig naar boven en valt braaf in slaap in het campingbedje, ik lig snotterend op de bank en zij aan het werk. Tot het kindje een half uur voor ze klaar was begon te huilen en zij het boven gaat halen en ze zet de baby zo plompverloren op de grond tussen mijn vier honden in :eek: !
Ik schiet dus van schrik overeind en vraag wat ze in vredesnaam aan het doen is, zegt ze doodleuk: 'O dat doe ik altijd, Felicia vind de honden zo leuk en dan laat ik haar even met ze spelen.' :N:

Ik ben dus echt heel boos geworden en haar vertelt dat ik dat echt nooit, nooit maar dan ook nóóit meer wil hebben. Ik heb echt visioenen gezien van een baby die door mijn honden wordt gebeten in mijn huis.... ik werd er helemaal beroerd van.
Hoe kunnen mensen zo ongelooflijk stom en onverantwoordelijk zijn???
Afbeelding
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door M@scha »

daar zou ik ook lichtelijk gruwelijk agressief van worden ja :eek: ik kan het me helemaal voorstellen aangezien ik mijn sam ook niet voor 100% vertrouw met kinderen. die gaat als de buurmeiden er zijn zelfs met mij mee de gang op als ik naar de WC ga.

hoe reageerde ze op jouw uitval??
Afbeelding
Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone

Ongelezen bericht door Gollum »

Sow ik denk dat ik ook even behoorlijk uit m'n dak was gegaan :N:
Heeft ze wel enig begrip van honden? Misschien kun je haar wat gruwelijke plaatjes laten zien?
lieke
Zeer actief
Contacteer:

Massam: ze was stomverbaasd, want ik had toch van die 'ontzettend lieve honden...?' :roll:
Ik haar uitgelegd dat ik zelfs mijn meiden maar voor 99% vertrouw en Cody maar voor 50% en dat honden altijd honden blijven, zéker als de baas er niet eens bij is. Haar antwoord was dat ze bij haar zus haar kinderen (ze heeft ook nog een zoon van 11) ook rustig alleen liet met hun staffords. Want die waren óók lief :roll: .
Ja natuurlijk zijn die lief, geloof ik best. Mijn honden zijn ook lief. Maar ik laat ze never nooit alleen met mijn kind, al is die al 10. En Nick mag van mij niet eens op de grond zitten als Cody in de buurt is.
Ik geloof dat ze me erg overdreven vond, maar heeft beloofd dat ze het niet meer doet.
Dat idee van die foto's is een goeie, Gollum :ok: .
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Blijkbaar zijn je honden kindvriendelijker dan je denkt als ze dit al een hele tijd doet :wink: Maar ik kan me je vrees goed voorstellen hoor, ik zou het ook niet willen hebben. Het zal je toch maar gebeuren dat er iets gebeurt :N:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
lieke
Zeer actief
Contacteer:

Nanna schreef:Ik vind het sowieso raar dat een poetsmevrouw haar gebroed achter zich aansleept....
Tja, ze is erg betrouwbaar en werkt erg goed. Dus ik neem het gebroed maar voor lief... :mrgreen:
Afbeelding
iones
Zeer actief

Ongelezen bericht door iones »

lieke schreef: Haar antwoord was dat ze bij haar zus haar kinderen (ze heeft ook nog een zoon van 11) ook rustig alleen liet met hun staffords. Want die waren óók lief :roll: .
Heb je haar dat niet ten zeerste afgeraden? Je kunt honden misschien wel vertrouwen, maar kinderen niet. Stel dat zo'n kind zich ineens optrekt aan de haren of oren van een hond, de hond schrikt van de pijn en hij hapt. Of de communicatie loopt helemaal spaak wegens wederszijdse misverstanden (kan heel gemakkelijk) wat tot bijten uitloopt?
Het kán gebeuren en dat doet niets af aan de betrouwbaarheid van de honden.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

Nou zeg, daar zou ik ook even flink van schrikken ja! :N:
Ik verwacht ook niet dat Saar of Vera iets doen, maar je wilt dat minimale risico gewoon ook niet lopen.

Ik zou zelf eerlijk gezegd het sowieso al niet aandurven om iemand met baby van 10 maanden bij mijn honden in mijn huis te laten als ik er niet ben, en nu dit gebeurt is zou ik het helemaal niet meer willen. Maar ik ben een zeikerd misschien hoor :wink: :wink:
Afbeelding
Valerie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita

Ongelezen bericht door Valerie »

Moos schreef:Nou zeg, daar zou ik ook even flink van schrikken ja! :N:
Ik verwacht ook niet dat Saar of Vera iets doen, maar je wilt dat minimale risico gewoon ook niet lopen.

Ik zou zelf eerlijk gezegd het sowieso al niet aandurven om iemand met baby van 10 maanden bij mijn honden in mijn huis te laten als ik er niet ben, en nu dit gebeurt is zou ik het helemaal niet meer willen. Maar ik ben een zeikerd misschien hoor :wink: :wink:
Nee ik zou dat ook niet willen :wink: Een van mn dames houd van kinderen maar niet van drukte. Is ze de drukte zat zoekt ze haar mand op. Eigenlijk erg logisch en duidelijk, soms bromt ze licht erbij. Wat ze zou doen als ze dan nog lastig gevallen wordt weet ik niet, maar zelfs al bij een snauw zou zo een kindje als wat kunnen krijgen :N: Ze kan erg goed haar grenzen aangeven wat ik prima vind maar je moet het wel kunnen lezen.
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

Valerie schreef:
Moos schreef:Nou zeg, daar zou ik ook even flink van schrikken ja! :N:

Nee ik zou dat ook niet willen :wink: Een van mn dames houd van kinderen maar niet van drukte. Is ze de drukte zat zoekt ze haar mand op. Eigenlijk erg logisch en duidelijk, soms bromt ze licht erbij. Wat ze zou doen als ze dan nog lastig gevallen wordt weet ik niet, maar zelfs al bij een snauw zou zo een kindje als wat kunnen krijgen :N: Ze kan erg goed haar grenzen aangeven wat ik prima vind maar je moet het wel kunnen lezen.
Saar en Vera durf ik met 99.9% zekerheid te zeggen dat ze het allemaal wel best vinden. Saar zal uit zichzelf wel op 'haar stoel' gaan liggen, en Vera vindt het zelfs gezellig als een kindje over haar heen gaat staan terwijl ze zit (niet dat ik dat ooit heb toegestaan hoor, maar dat is een keer gebeurt toen ik even de andere kant op keek :roll: ).
Maar dan nog. Ik zou het niet durven, een kindje van 10 maanden bij mjn honden terwijl ik er niet bij ben :wink:
Afbeelding
lieke
Zeer actief
Contacteer:

Kyra, Lyndie en Gina zijn geweldig met kinderen en ook stapeldol op ze. Kyra en Lyndie zitten bovendien in een aaihondenproject en komen met regelmaat met demente bejaarden, invaliden, gehandicapte kinderen, etc. in aanraking en schrikken ook niet gauw van onverwachte bewegingen of vingers naar ogen of oren. Gina is een ontzettende schat die dol is op knuffelen en die alles gelaten over zich heen laat komen, maar juist daarom wil ik haar beschermen tegen grijpgrage kinderhandjes juist ómdat ze te goedig (of sullig? :mrgreen: ) is.
Met grotere kinderen spelen Kyra en Lyndie en met kleintjes gaan ze lief zitten en laten zich knuffelen, over zich heen laten klimmen, kortom, ze zijn erg betrouwbaar. Maar... een hond blijft een hond en ik ben er altijd bij om in te kunnen grijpen. Ik ken ze van binnen en van buiten en begrijp hun lichaamstaal. 't Is nooit nodig geweest, maar ik zal nooit beweren dat ze voor 100% betrouwbaar zijn. Dat is geen enkele hond.
Cody is minder betrouwbaar en is nogal rancuneus (kan een hond dat zijn :denken: ?). Als je per ongeluk op een staarthaar gaat staan, hapt-ie al gelijk. Zelfs naar mij :evil: . Hij houdt wel op het laatste moment in, maar zijn eerste reactie is happen en als hij gefrustreerd raakt (en dat raakt-ie nogal gauw), hapt hij naar de eerste de beste die in z'n buurt is. Soms zijn dat de meiden, maar ook naar zoonlief wil hij nog wel eens uitvallen. Gelukkig is Nick niet bang en grijpt hem gelijk bij zijn nekvel en dan is Cody gelijk weer gekalmeerd, maar ik moet er niet aan denken dat hij dat bij zo'n hummeltje doet.
En Iones: ik heb begrepen dat staffords juist voor kinderen ontzettend lief en geduldig zijn. Ik heb niet zoveel verstand van dat ras maar ik dacht altijd dat, hoewel vaak hondonvriendelijk, deze honden buitengewoon kindvriendelijk zijn.
Maar ik heb haar wel gewaarschuwd hoor :wink:
Afbeelding
Daisy@
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herders
Aantal honden: 3
Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy

Ongelezen bericht door Daisy@ »

Ik geloof dat ik zou verbieden dat ze het kind mee blijft nemen.
Als ze er zo onnozel in is doet ze het de volgende keer gewoon weer lijkt mij, als jij niet thuis bent.

Dan zou ik nog liever zelf poetsen dat in spanning zitten of het wel goed gaat. (en poetsen is totaal mijn hobby niet hoor!)
Gordonsetter23
Zeer actief
Mijn ras(sen): Gordonsetter
Contacteer:

Ongelezen bericht door Gordonsetter23 »

lieke schreef:
Nanna schreef:Ik vind het sowieso raar dat een poetsmevrouw haar gebroed achter zich aansleept....
Tja, ze is erg betrouwbaar en werkt erg goed. Dus ik neem het gebroed maar voor lief... :mrgreen:
blijkbaar is ze niet zo betrouwbaar als dat je denkt want ze zet haar kind tussen je honden terwijl je haar uitdrukkelijk verboden hebt dat te doen
Succes is niet hoever je gekomen bent, maar vanaf waar je begonnen bent
Afbeelding
www.bleekerzonwering.nl
lieke
Zeer actief
Contacteer:

Daisy@ schreef:Ik geloof dat ik zou verbieden dat ze het kind mee blijft nemen.
Als ze er zo onnozel in is doet ze het de volgende keer gewoon weer lijkt mij, als jij niet thuis bent.

Dan zou ik nog liever zelf poetsen dat in spanning zitten of het wel goed gaat. (en poetsen is totaal mijn hobby niet hoor!)
Tja, die optie is er eigenlijk niet. Ik heb haar veel te hard nodig.
Mijn man is vorig jaar september onverwacht overleden en ik moest meer gaan werken (full time) omdat wij er financieel behoorlijk op achteruit gingen. Dus dit gecombineerd met de opvang een intens verdrietig zoontje en de verzorging van de dieren kan ik er het hele huishouden, op het kleine werk na, echt niet bij hebben. Ik heb het 2 maanden probeerd, maar draaide een tikkie door :wink: . Ik kon 's avonds na tienen nog een keer badkamer/keuken poetsen en ramen lappen en 's morgens gaat de wekker weer om kwart voor zes af.
De poets is gewoon een geschenk uit de hemel, vooral omdat ze dus het zware werk heel goed doet én hartstikke betrouwbaar is.

edit: met betrouwbaar bedoel ik dus dat er niets wordt gejat en ook niet in mijn privépapieren wordt gesnuffeld :wink: .
Maar ik bel haar nog eens op om te benadrukken dat ze haar kindje echt bij mijn honden uit de buurt moet houden,
Afbeelding
SannePP
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
Contacteer:

Ongelezen bericht door SannePP »

Jeetje, ik zou me ook het apenzuur geschrokken zijn hoor! Niet echt handig van haar, maar waarschijnlijk is ze zich niet bewust geweest van het gevaar. Misschien moet je haar nog eens zorgvuldig op het hart stukken dat geen enkele hond 100% betrouwbaar is, zeker niet als het baasje uit beeld is. Dan denk ik dat ze het wel op zal pikken!
RIP Cena :roos:
    Daisy@
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): Herders
    Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy

Ongelezen bericht door Daisy@ »

lieke schreef:
    Daisy@ schreef:Ik geloof dat ik zou verbieden dat ze het kind mee blijft nemen.

Tja, die optie is er eigenlijk niet. Ik heb haar veel te hard nodig.
    Mijn man is vorig jaar september onverwacht overleden en ik moest meer gaan werken (full time) omdat wij er financieel behoorlijk op achteruit gingen. Dus dit gecombineerd met de opvang een intens verdrietig zoontje en de verzorging van de dieren kan ik er het hele huishouden, op het kleine werk na, echt niet bij hebben. Ik heb het 2 maanden probeerd, maar draaide een tikkie door :wink: . Ik kon 's avonds na tienen nog een keer badkamer/keuken poetsen en ramen lappen en 's morgens gaat de wekker weer om kwart voor zes af.
    De poets is gewoon een geschenk uit de hemel, vooral omdat ze dus het zware werk heel goed doet én hartstikke betrouwbaar is.

edit: met betrouwbaar bedoel ik dus dat er niets wordt gejat en ook niet in mijn privépapieren wordt gesnuffeld :wink: .
    Maar ik bel haar nog eens op om te benadrukken dat ze haar kindje echt bij mijn honden uit de buurt moet houden,
    Oké, dat wist ik niet, sorry.
    Dan is het een ander verhaal.
    Maar dan zou ik zeker een goed gesprek met haar willen. En dan goed benadrukken dat het goed mis kán gaan! Misschien dat ze een beetje schrikt dan... dat ze het niet meer doet.
    ~Suzanne~
    Zeer actief

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

lieke schreef:
    Hoi,
    Hm.... weet je... het "ze is erg betrouwbaar" ... spreek je zelf tegen. Je HAD haar toch verteld ddat je het niet wilt hebben?? Ze houdt/hield zich daar niet aan.

Aan de andere kant, als ze betrouwbaar is met jouw spullen en geld ;-) is dat veel waard.

Ik zou dit goed uitspreken samen; dat je begrijpt dat zij het niet begrijpt ;-) maar dat je het echt en heus NOOIT meer wilt hebben. Dat je anders te maken kunt hebben met een vertrouwensbreuk en dat kun je bij een "poets" niet hebben ;-(

Dat ze het kind meeneemt vind ik "prima" omdat dat kenneljk met jou is afgesproken.

Sterkte ermee; kan me je woede goed voorstellen!

Suzanne
    S@ndr@
    Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

:N: ja nartuurlijk je kunt haar ook standrechterlijk executeren :smile: hoe durft ze :boos: .

het goede mens is het misschien even vergeten en dacht ja leuk gezellig, niet iedereen is zo met honden bezig als iedereen hier, ik denk dat het na vandaag niet meer zal gebeuren, einde verhaal :smile:
    kolere zeg, alsof iemand geen fouten zou mogen maken en wij altijd alles onthouden :denken: het is goed afgelopen en klaar, punt
    er wordt hier afentoe wel verschrikkelijk doorgedraaft :N:
    ~Suzanne~
    Zeer actief

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

S@ndr@ schreef::N: ja nartuurlijk je kunt haar ook standrechterlijk executeren :smile: hoe durft ze :boos: .

het goede mens is het misschien even vergeten en dacht ja leuk gezellig, niet iedereen is zo met honden bezig als iedereen hier, ik denk dat het na vandaag niet meer zal gebeuren, einde verhaal :smile:
    kolere zeg, alsof iemand geen fouten zou mogen maken en wij altijd alles onthouden :denken: het is goed afgelopen en klaar, punt
    er wordt hier afentoe wel verschrikkelijk doorgedraaft :N:
    Hm... soms draven mensen idd door, maar aangezien dit een heel blangrijk punt is voor Lieke en ze de hulp ook meer dan nadrukkelijk heeft verboden is ze nu terecht heel boos.
    Dus ja... dan kan ik me de reakties verder ook voorstellen... ;-)

Suzanne
    S@ndr@
    Zeer actief

nah ik vind het lichterlijke :N: :smile: overdreven je kunt best boos worden het nog een keer goed stijf zeggen en dan is het toch af :19:
    maar er vallen hier termen dat ik denk, als ik dit kon lezen als jouw werkster dan kon je nu te rplekke een ander zoeken, dat mens wordt afgebrand, terwijl ze een foutje heeft gemaakt, o.k het was niet handig,

maar zij die zonder zonde zijn werpe de eerste steen :N: :smile:
    mercedes2803
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

lieke schreef:
    Ik vind haar dus per direct NIET meer betrouwbaar :wink:
    En ik geloof dat ik op zoek ging naar een andere poetsmevrouw hoewel dat best lastig zal zijn met vier honden in huis en iemand die dan in je huis is terwijl je normaliter werkt.

Ze vond je maar overdreven reageren. ze heeft je verzoek (iets wat je hoe lang geleden al gevraagd hebt) genegeert en zegt ook nog doodleuk dat ze het altijd doet terwijl ze weet dat je haar gevraagd hebt het niet te doen....

Ik durf voor 95 % ervan uit te gaan dat als jij straks aan het werk bent ze dat kind van 10 maand bij een huil, snotter en kik zo weer op de grond zet, op de bank voor mijn part, in een stoel, in de maxi cosi op een stoel, etc etc
    Want ach 'ze stelt zich aan, is er nu toch niet bij en ik deed het altijd'

Iemand die het NIET snapt doet het vast en zeker weer.
    Bij mij kwam ze er niet meer in in ieder geval.
    Ik ging nog liever zelf poetsen
    Jackira
    Zeer actief

Ongelezen bericht door Jackira »

S@ndr@ schreef:nah ik vind het lichterlijke :N: :smile: overdreven je kunt best boos worden het nog een keer goed stijf zeggen en dan is het toch af :19:
    maar er vallen hier termen dat ik denk, als ik dit kon lezen als jouw werkster dan kon je nu te rplekke een ander zoeken, dat mens wordt afgebrand, terwijl ze een foutje heeft gemaakt, o.k het was niet handig,

maar zij die zonder zonde zijn werpe de eerste steen :N: :smile:
    Ik denk dat het punt waarom het zo hoog wordt opgenomen is dat als er wel wat gebeurt, dat dan de honden in de problemen komen.

Tenminste, dat is voor mij wel de reden dat ik zulke dingen koste wat kost wil voorkomen. Natuurlijk wil ik niet dat er iemand wat gebeurt, maar het belangrijkste voor mij is toch dat mijn honden niet in de problemen komen door stommiteiten van een ander. Ik zou ook geen moment rustig meer zitten eerlijk gezegd met zo iemand in huis.

Het gaat er denk ik niet om dat de schoonmaakster gelijk een vreselijk mens is die gestenigd hoeft te worden :wink: , maar meer de schrik over wat er met je honden gaat gebeuren als er iets mis gaat.
    lieke
    Zeer actief
    Contacteer:

Daisy@ schreef:Oké, dat wist ik niet, sorry.
    Dan is het een ander verhaal.
    Maar dan zou ik zeker een goed gesprek met haar willen. En dan goed benadrukken dat het goed mis kán gaan! Misschien dat ze een beetje schrikt dan... dat ze het niet meer doet.
    Geen verontschuldiging nodig hoor. Ik heb het ook niet eerder verteld, dus kon je het niet weten.
    Sandra: je hebt gelijk. Heel veel mensen doen in hun onschuld dingen bij honden waar ervaren hondenmensen de haren ter berge rijzen en toch loopt het 9 van de 10 keer wonderbaarlijk goed af.
    Hilje: ik ga haar er niet per direct uitgooien, om eerder genoemde redenen. Vind maar eens iemand die bij iemand met 4 honden/2 katten/2 cavia's wil schoonmaken. Komt nog bij dat ik Gina heb en er wel eens een ongelukje is terwijl ik er niet bij ben om het schoon te maken. Dat ruimt ze ook zonder te mopperen op terwijl ze zelf dacht ik alleen een kat heeft.
    Ik denk dat ik het haar nu heel duidelijk heb gemaakt dat ik niet wil dat iemand, in mijn ogen, onverantwoordelijke risico's neemt met MIJN honden. Als ze dat met andermans honden wil doen, prima. Ik blijf het onverantwoordelijk vinden en doodzielig voor haar kindje als er iets gebeurt, maar goed da's haar zaak. Alleen niet met mijn honden in mijn huis. Verder is het een doodgoed mens die honden helemaal geweldig vindt en mijn honden het meest en vooral dol is op Gina. Die haar dan ook als het spreekwoordelijke 'hondje' achterna loopt (heb ik nu zelf mogen constateren :mrgreen: ).
    Ze denkt alleen dat honden alleen maar bijten als je ze pijn doet of plaagt en als je van honden houdt, ze ook direct van haar gaan houden. :mrgreen:
    Heel aandoenlijk eigenlijk, zo'n naïviteit.
    Afbeelding
    S@ndr@
    Zeer actief

tja weet je, er kan altijd overal wat gebeuren als ik het goed begrijp is TS gewoon thuis als de poets mevrouw er is, dus opletten, ik vind( de reacties hier ) bijna allemaal zwaar overdreven, het is nu goed afgelopen het is goed stijf gezegd, en dan moet je er gewoon vanuit gaan dat de boodschap over is gekomen :19: , zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten.

en niet iedereen is op de hoogte van hoe honden kunnen reageren en collies hebben een hoge aaibaarheids factor, en die anderen zijn ook hartstikke lief, ze heeft gewoon een inschattingsfout gemaakt, en ja dat was niet slim,

maar ze heeft niet haar kind tussen de honden gezet zo van vreet maar op ze zag er gewoon geen kwaad is.
    kan ik me ook best voorstellen je kunt hier 10 kleine kinderen op de grond flikkeren en zal niks gebeuren :wink:
    het is net hoe zijn jou ervaringen geweest met honden tot nu toe :19:
    Laatst gewijzigd door S@ndr@ op 13 feb 2009 16:53, 1 keer totaal gewijzigd.
    lieke
    Zeer actief
    Contacteer:

S@ndr@ schreef:tja weet je, er kan altijd overal wat gebeuren als ik het goed begrijp is TS gewoon thuis als de poets mevrouw er is :
    Nee helaas ben ik normaal niet thuis want ik werk full time. Ben alleen deze week vanwege de griep thuis... :jank:
    Afbeelding
    S@ndr@
    Zeer actief

Oeps dan nogmaals goed op haar hart drukken dat het niet kan, en niet mag, en dat anders het kind niet meer mee kan :wink:
    S@ndr@
    Zeer actief

:N: weer 2 keer, :denken:
    Laatst gewijzigd door S@ndr@ op 13 feb 2009 16:56, 2 keer totaal gewijzigd.
    renee-uk
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

Gollum schreef:Misschien kun je haar wat gruwelijke plaatjes laten zien?
    Volgens mij is dit een heel goed advies, want ook ik geloof niet dat ze het niet meer zal doen.
    Het is immers al die tijd goed gegaan en jij hebt 'zulke lieve honden'.
    Als ze het idd niet begrijpt, en die kans acht ik groot, zal ze ja zeggen en nee doen.
    Doodeng vind ik het en ik kan me je woede hierover heel best voorstellen.
    Hoe je het ook wendt of keert ze speelt met het leven van jouw honden én haar kind, hoe klein de kans ook mag zijn dat het eventueel misgaat.
    Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
    Tiny
    Zeer actief
    Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Tiny »

Ik zou hier ook niet blij van worden, heb zelf namelijk een erg leuk en aantrekkelijk hondje voor kinderen alleen ziet hij dat andersom niet zo :mrgreen: Maar wat nou als de kleine straks gaat lopen, hoe zorgt ze er dan voor dat ze niet alleen in elkaars buurt zijn?
    In lieve herinnering
    Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
    Beau, Lhasa Apso
    &
    Akira, Siberian Husky

voor altijd in ons hart
    Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010

Beau 08-11-2001 - 30-07-2011

&
    Akira 16-08-2021
    lieke
    Zeer actief
    Contacteer:

Tiny schreef:Ik zou hier ook niet blij van worden, heb zelf namelijk een erg leuk en aantrekkelijk hondje voor kinderen alleen ziet hij dat andersom niet zo :mrgreen: Maar wat nou als de kleine straks gaat lopen, hoe zorgt ze er dan voor dat ze niet alleen in elkaars buurt zijn?
    Felicia blijft boven, dat is de afspraak. Het campingbedje staat in de slaapkamer van zoonlief en als ze te groot is om die paar uur te slapen, dan is er héél veel speelgoed waarmee ze zich kan amuseren. :cheer:
    Afbeelding
    Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”