Zoals ook met haar loopsheid, liet Aika ons ook wachten op de eerste dekking. De hele week zit ik er al op te kijken en mijn reu ook.

Elke morgen kwam hij mij uit bed halen om Aika uit de bench te halen. Zo ook vanmorgen, ze waren beide erg opgewonden, dus ben ik met ze naar buiten gegaan de tuin in. Alhoewel Aika goed stond, was mijn reu toch wat voorzichtig. Aika is duidelijk de baas van dit koppel en de drempel was nog wat te hoog voor hem. Met een vreemde loopse teef heeft Lance hier absoluut geen last van.
Daarna heb ik Lance alleen meegenomen voor zijn veldwerktraining en daarna ben ik met Aika alleen gaan wandelen. Ik dacht misschien is het wel goed om ze even te scheiden. En inderdaad na de wandeling heb ik ze samen in de garage gedaan en daar ging het spel weer van start.

Op een gegeven moment heb ik Aika vast gepakt en toen was het zo gebeurd. Aika was erg rustig, alleen het gekoppeld zitten na de dekking vondt ze niet zo leuk.

Toen ze weer los was, was ze erg uitgelaten.
Maar eens kijken of ze morgen nog eens willen en dan gaan we aftellen tot de echo. Spannend!!!!!!