Overigens ligt Jamey heeel diep te slapen

Moderator: moderatorteam
Iedereen heeft veiligheidsschoenen aan (stalen neuzen en zolen). Zwarte jas ben ik, en ik weet zeker dat mijn schoenen stalen neuzen en zolen hebben. Degene in de oranje jas is de trainster. Ik neem aan dat haar schoenen ook veiligheidsschoenen waren, Iig heeft zij het aan mij verplicht gesteld, dus kan me niet voorstellen dat zij op normale schoenen zou lopen (na de training wisselde ze ook van schoenen). Gebouw was asbestvrij verklaard (iig de aannemer zei dat we erin konden), bepaalde delen van het terrein nog niet, daar mochten we niet komen.janinca2002 schreef:Leuk dat het al zo goed gaat![]()
Ik zie alleen mensen zonder veiligheidsschoenenEn er word gewerkt vlakbij zakken waar asbest in zit :N: . Was het gebouw al asbestvrij verklaard? Zo te zien niet!
beroepsdeformatieMartijn schreef:janinca2002 schreef: En er word gewerkt vlakbij zakken waar asbest in zit :N: . Was het gebouw al asbestvrij verklaard? Zo te zien niet!
Gggg! Dat je dat ziet!
Lekker verhaal.
Asbestvrij verklaard daar doe ik trouwens niet aan.
Als ik asbest hóór zit ik al in mijn auto.
Zou je nog op mijn bericht kunnen reageren waar jij gewone schoenen ziet? Over de asbest weet ik dus alleen wat de aannemer had gezegd, maar de schoenen vind ik wel een beetje een vreemde opmerking (ook omdat de schoenen nou niet direct heel goed zichtbaar zijn volgens mijjaninca2002 schreef:beroepsdeformatieMartijn schreef:janinca2002 schreef: En er word gewerkt vlakbij zakken waar asbest in zit :N: . Was het gebouw al asbestvrij verklaard? Zo te zien niet!
Gggg! Dat je dat ziet!
Lekker verhaal.
aan de schoenen van de trainerJacksel schreef:Zou je nog op mijn bericht kunnen reageren waar jij gewone schoenen ziet? Over de asbest weet ik dus alleen wat de aannemer had gezegd, maar de schoenen vind ik wel een beetje een vreemde opmerking (ook omdat de schoenen nou niet direct heel goed zichtbaar zijn volgens mijjaninca2002 schreef:beroepsdeformatieMartijn schreef:janinca2002 schreef: En er word gewerkt vlakbij zakken waar asbest in zit :N: . Was het gebouw al asbestvrij verklaard? Zo te zien niet!
Gggg! Dat je dat ziet!
Lekker verhaal.