Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Vakantieoppas/ruiloppas voor mijn flatcoated!

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

madelonjoy
Vaste gebruiker
Contacteer:

Vakantieoppas/ruiloppas voor mijn flatcoated!

Ongelezen bericht door madelonjoy »

Ik heb me al eens voorgesteld op dit forum, maar ik ben al een tijdje niet meer actief. Hier dus kort eventjes wat over Luna:

Luna is een lief flatcoated teefje van bijna 3 jaar. Ik heb een aantal gehoorzaamheidscursussen met haar gedaan en ben nu bezig met jachttraining, afgelopen jaar heeft ze haar C-diploma gehaald.
Ze kan goed met andere honden om, ze is wel een beetje onderdanig. Wanneer er een reu aankwam, ging ze eerst altijd meteen netjes op haar rug liggen, maar de laatste tijd begint ze al iets meer van zich af te bijten als de reu meer wil..

Wegens omstandigheden kan Luna niet meer bij familie terecht. Luna is namelijk een hond die veel beweging nodig heeft. Ik loop zelf elke dag wel een uur met haar door het bos. Daarom zoek ik dus een oppadadresje waar ze gewoon lekker veel kan bewegen en niet in een kennel hoeft te zitten. Echt in huiselijke sfeer.

Misschien is het een ideetje om een soort van ruiloppas te doen? Als je ook een hond hebt wil ik ook wel eens op hem/haar passen. Het is altijd handig om een adresje achter de hand te hebben als je opeens een dagje of langer weg moet.

Wie o wie?
Afbeelding
antheman
Zeer actief
Mijn ras(sen): Keeshond en Australian shepherd
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door antheman »

Hoi,

Eigenlijk ben ik op zoek naar iemand die af en toe Kees kan en wil uitlaten.
Niet zozeer voor vakanties. Ik woon in de Bilt.

Sta je hier ook open voor?

Dan kunnen we een keertje wat afspreken.
bennie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder
Border Collie
Aantal honden: 6

Re: Vakantieoppas/ruiloppas voor mijn flatcoated!

Ongelezen bericht door bennie »

madelonjoy schreef:Ik heb me al eens voorgesteld op dit forum, maar ik ben al een tijdje niet meer actief. Hier dus kort eventjes wat over Luna:

Luna is een lief flatcoated teefje van bijna 3 jaar. Ik heb een aantal gehoorzaamheidscursussen met haar gedaan en ben nu bezig met jachttraining, afgelopen jaar heeft ze haar C-diploma gehaald.
Ze kan goed met andere honden om, ze is wel een beetje onderdanig. Wanneer er een reu aankwam, ging ze eerst altijd meteen netjes op haar rug liggen, maar de laatste tijd begint ze al iets meer van zich af te bijten als de reu meer wil..

Wegens omstandigheden kan Luna niet meer bij familie terecht. Luna is namelijk een hond die veel beweging nodig heeft. Ik loop zelf elke dag wel een uur met haar door het bos. Daarom zoek ik dus een oppadadresje waar ze gewoon lekker veel kan bewegen en niet in een kennel hoeft te zitten. Echt in huiselijke sfeer.

Misschien is het een ideetje om een soort van ruiloppas te doen? Als je ook een hond hebt wil ik ook wel eens op hem/haar passen. Het is altijd handig om een adresje achter de hand te hebben als je opeens een dagje of langer weg moet.

Wie o wie?
Ik woon in Odijk en vind dit erg leuk klinken. Wellicht kunnen we keertje in het Panbos gaan wandelen om kennis te maken? Hoe is Luna met wild? Ik wandel meestal een a twee keer per dag in Panbos, Austerlitz, Heidestijn of Soestduinen :).
Oja, Kayla woont bij mij in huis (gecastreerde herderteef van 2) en kan na kennismaking goed met andere honden.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”