Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Straks wil iedereen een 'Marley"hond
Moderator: moderatorteam
-
goudhaartje
- nieuw lid
Straks wil iedereen een 'Marley"hond
Het boek was erg leuk. De film zal ongetwijfeld ook erg leuk worden en daar ben ik dus een beetje bang voor.Destijds met de 1001 dalmatiers waren de dalmatiers niet aan te slepen. Daarvoor wilde men een Lassie hond en commisaris Rex was ook poulair.Straks wil iedereen een Marley hond.
Zelf heb ik ook zo,n goudgele rakker als Marley ,er valt ook veel met hem te lachen maar:niet altijd hoor! Hij is wel een intacte reu van 40 kilo en een eigenwijs portret ook. Net als Marley (zucht) trouwens.
Ook het wc papier van Page heeft mijn geliefde ras geen goed gedaan. Ach een Page hondje riep men dan.
Toch ga ik kijken hoor naar de film. Mar een beetje bezorgd ben ik wel .
Hoi van de Goudhaartjes!
Zelf heb ik ook zo,n goudgele rakker als Marley ,er valt ook veel met hem te lachen maar:niet altijd hoor! Hij is wel een intacte reu van 40 kilo en een eigenwijs portret ook. Net als Marley (zucht) trouwens.
Ook het wc papier van Page heeft mijn geliefde ras geen goed gedaan. Ach een Page hondje riep men dan.
Toch ga ik kijken hoor naar de film. Mar een beetje bezorgd ben ik wel .
Hoi van de Goudhaartjes!
- Moos
- Zeer actief
- antheman
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Keeshond en Australian shepherd
- Aantal honden: 2
- Moos
- Zeer actief
- DogMa
- Actief
- Mijn ras(sen): Parson Russell Terrier
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
- antheman
- Zeer actief
- Moos
- Zeer actief
- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Contacteer:
Dat is iedere keer een risico als er een film of reclame komt, waar een leuke, intelligente of schattige hond de hoofdrol heeft..

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
- antheman
- Zeer actief
Mag ik dat soms niet bevestigen?Moos schreef:Ja, dat zeg ik dus net in dezelfde reactie waar ik al had gemeld dat het om een Lab gingantheman schreef:OkMoos schreef:Door de vergelijking met het page pupje gok ik zomaar een Labradorantheman schreef:Help me even, wat is een Marleyhond?![]()
Maar eh, hoeveel lopen daar al niet van rond?![]()
- daan!
- Zeer actief
-
Brigitte
- Zeer actief
Laten ze dan naar het asiel gaan daar zitten ook hele leuke Marley honden 

Naam: Marley
Ras: Kruising
Geb.datum: 23-03-2004
Geslacht: reu
Steriel: ja
Kleur: zwart/wit
Formaat: middenslag
Bij reuen: nee
Bij teven: ja
Bij katten: Verm. wel.
Bij kleine kinderen: nee
Bij grote kinderen: nee
Alleen thuis blijven: opbouwen
Omschrijving:
Marley en zijn baasje hebben elkaar helaas nooit goed begrepen. Dit al wat onzekere hondje is daar niet veel stabieler op geworden.We zoeken daarom een ervaren "honden-baas" die Marley wel begrijpt en inziet dat medelijden hierbij meer kwaad doet dan goed. Ook moet dit nieuwe baasje van Marley niet schrikken van een knauw van Marley’s kant als hij iets niet vertrouwd of begrijpt.
Wie denkt Marley dit te kunnen bieden zal zich nog eens kunnen verbazen over wat voor slim en gehoorzaam hondje hij of zij getroffen heeft.

Omschrijving:
Marley en zijn baasje hebben elkaar helaas nooit goed begrepen. Dit al wat onzekere hondje is daar niet veel stabieler op geworden.We zoeken daarom een ervaren "honden-baas" die Marley wel begrijpt en inziet dat medelijden hierbij meer kwaad doet dan goed. Ook moet dit nieuwe baasje van Marley niet schrikken van een knauw van Marley’s kant als hij iets niet vertrouwd of begrijpt.
Wie denkt Marley dit te kunnen bieden zal zich nog eens kunnen verbazen over wat voor slim en gehoorzaam hondje hij of zij getroffen heeft.
- daan!
- Zeer actief
Brigitte schreef:Laten ze dan naar het asiel gaan daar zitten ook hele leuke Marley honden
Omschrijving:
En nederland is inmiddels wel wijzer toch ? Na Lassie, rex, en de 101 dalmatiers.
Op de pagepleepapier verpakking staat overigens een voorlichtingsstukje met verwijzing naar de labradorvereniging.
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
- Aantal honden: 1
- daan!
- Zeer actief
-
Rhiannon
- Zeer actief
- daan!
- Zeer actief
Wij hebben en liefhebben dus ook van die kwijlbakken, geen bordeaux dog's, maar mastiffs, en ik ben mij zeer bewust van de nadelen.Nanna schreef:Nou, dat denk ik nietdaan! schreef:En die worden ook enorm populair na het zien van jouw foto'sNanna schreef:Hier wordt Bakkie altijd een Marley hond genoemd
"'Hé kijk, een Bob-Marleyhond"Wie wil zo'n hond?
![]()
Ik gevoelde na het uitkomen van de film Turner & Hooch (wel enorm komisch trouwens) ook niet meteen de diepe wens om een Bordeaux Dog te mogen bezitten
Dat komt met een niet alledaagse hond.
Ik hoef geen bakkie, en jij geen kwijlbak..
De parishiltonhondjes, dat vind ik zorgelijk.
- schelsey
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bernerteefjes Nisha en Mila
In maart komt die film uit hier in belgie, ik ga hem zoizo zien, bekijk alle films met honden, ook 8 below is een erg mooie film, maar heb toch geen rage gezien van husky's en malamute's daarna, al goed, want een lab is toch wel pak gemakkelijker dan een poolhond
Het is gewoon dom dat mensen daarna plots zo'n hond willen, denken die dat alle honden van dat ras zo zijn als de fim, komen ze dikwijls bedrogen uit
Het is gewoon dom dat mensen daarna plots zo'n hond willen, denken die dat alle honden van dat ras zo zijn als de fim, komen ze dikwijls bedrogen uit
- Gaia
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xPuli
Ik heb em al gezien! Oh echt waar heerlijke film. De hond kwam er voordeliger af dan in het boek, maar bleef komisch. Zeker omdat ik er zoveel van Juno in terug zie.
voor de mensen die het boek niet kennen:
http://marleyandmemovie.com/

- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Dat idee had ik in ieder geval na het lezen van het boekGollum schreef:iemand die na het zien van die film toch voor een lab gaat verdient een pluim
Dat is wel een beetje riskant :N:Gaia schreef:Ik heb em al gezien! Oh echt waar heerlijke film. De hond kwam er voordeliger af dan in het boek, maar bleef komisch. Zeker omdat ik er zoveel van Juno in terug zie.
- samantha!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 6
Ik moet toch maar eens gaan kijken naar die film, ik hoor er zoveel over.
Ik weet in ieder geval dat het dus over een labje gaat
En ja de labradors zijn al overpopulair (hoewel het hier wel meevalt).
Het maakt mij ook helemaal niks uit dat ik een populair ras heb (al wordt mijn reu van maar 30kg maar nauwelijks als labje herkend
).
Wij zijn trouwens niet bij Max gekomen vanwege de film Beethoven hoor
Ik weet in ieder geval dat het dus over een labje gaat
En ja de labradors zijn al overpopulair (hoewel het hier wel meevalt).
Het maakt mij ook helemaal niks uit dat ik een populair ras heb (al wordt mijn reu van maar 30kg maar nauwelijks als labje herkend
Wij zijn trouwens niet bij Max gekomen vanwege de film Beethoven hoor
- petra1
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 5
Ik ben het boek aan het lezen.
Maar als ik nog geen hond gehad zou hebben,dan zou ik na het lezen van het boek waarschijnlijk niet voor een labrador gaan.
Moet ook wel eerlijk zeggen dat ik bij de films Shailo en 101 Dalmatiërs eerder zoiets had van: ik wil ook een beagle of een dalmaat.
Nou waren dat ook wel al rassen die sowieso mijn voorkeur hadden,en een beagle had ik toen ook al.
Maar net wat Nanna ook al zegt: bij Turner and Hooch had ik niet het gevoel dat ik een Bordeaux dog wilde.
Ik vind van het voorstukje van de film al heel goed dat ze in ieder geval wel laten zien dat een labrador geen deurmatje is en dat ze dus heel erg ontdeugend kunnen zijn.
Maar als ik nog geen hond gehad zou hebben,dan zou ik na het lezen van het boek waarschijnlijk niet voor een labrador gaan.
Moet ook wel eerlijk zeggen dat ik bij de films Shailo en 101 Dalmatiërs eerder zoiets had van: ik wil ook een beagle of een dalmaat.
Nou waren dat ook wel al rassen die sowieso mijn voorkeur hadden,en een beagle had ik toen ook al.
Maar net wat Nanna ook al zegt: bij Turner and Hooch had ik niet het gevoel dat ik een Bordeaux dog wilde.
Ik vind van het voorstukje van de film al heel goed dat ze in ieder geval wel laten zien dat een labrador geen deurmatje is en dat ze dus heel erg ontdeugend kunnen zijn.
- Gaia
- Zeer actief
Nou ja, in de film komt Marley er minder erg vanaf dan in het boek. Daar was het echt net een soort van op vier poten lopend lomp monster.ranetje schreef:Dat idee had ik in ieder geval na het lezen van het boekGollum schreef:iemand die na het zien van die film toch voor een lab gaat verdient een pluim![]()
Dat is wel een beetje riskant :N:Gaia schreef:Ik heb em al gezien! Oh echt waar heerlijke film. De hond kwam er voordeliger af dan in het boek, maar bleef komisch. Zeker omdat ik er zoveel van Juno in terug zie.
Nu weet ik nog niet of het Jennifer Aniston

- ranetje
- Zeer actief
Misschien wilden ze die "ergste dingen" liever niet trainen voor de filmGaia schreef:[
Nou ja, in de film komt Marley er minder erg vanaf dan in het boek. Daar was het echt net een soort van op vier poten lopend lomp monster.Op een komische manier natuurlijk.
Nu weet ik nog niet of het Jennifer Anistonis of het feit dat ze de ergste "Lab dingen" weg gelaten hebben, maar ik vind het een hele leuke film.
Stel je voor dat je naderhand zo'n hond hebt :N:
Of is het een tekenfilm?
(ik heb de film duidelijk niet gezien
-
Emma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
- Aantal honden: 0
ik ben blij dat ik dit topic even lees
wist namelijk niet dat ze het boek gingen verfilmen
dus ga deze week ook kijken of de film bij ons draait.
vond boek juist super leuk en hou ook wel van die honden die lekker de beest uit hangen hoor !
bij het einde kon ik het niet droog houden hoor.(van het boek).
wat ik juist wel leuk vindt is dat je met bepaalde honden die niet overgehoorzaam zijn je juist vaak de meest hilarische situaties herinnert. waar je altijd weer erg om kan lachen als het voorbij is
wat natuurlijk niet wil zeggen dat het op het moment zelf niet altijd veilig en verantwoord was
wist namelijk niet dat ze het boek gingen verfilmen
dus ga deze week ook kijken of de film bij ons draait.
vond boek juist super leuk en hou ook wel van die honden die lekker de beest uit hangen hoor !
bij het einde kon ik het niet droog houden hoor.(van het boek).
wat ik juist wel leuk vindt is dat je met bepaalde honden die niet overgehoorzaam zijn je juist vaak de meest hilarische situaties herinnert. waar je altijd weer erg om kan lachen als het voorbij is
wat natuurlijk niet wil zeggen dat het op het moment zelf niet altijd veilig en verantwoord was
-
Brigitte
- Zeer actief
Wij wel, en die kwam erNanna schreef:Nou, dat denk ik nietdaan! schreef:En die worden ook enorm populair na het zien van jouw foto'sNanna schreef:Hier wordt Bakkie altijd een Marley hond genoemd
"'Hé kijk, een Bob-Marleyhond"Wie wil zo'n hond?
![]()
Ik gevoelde na het uitkomen van de film Turner & Hooch (wel enorm komisch trouwens) ook niet meteen de diepe wens om een Bordeaux Dog te mogen bezitten
- Gaia
- Zeer actief
Nee, nee, geen tekenfilm. Echte blonde lab en ja, als je een hond hebt zoals uit het boek. Dan mag ik mijn handjes samenknijpen met Juno. Die apporteert alleen alles.ranetje schreef:Misschien wilden ze die "ergste dingen" liever niet trainen voor de filmGaia schreef:[
Nou ja, in de film komt Marley er minder erg vanaf dan in het boek. Daar was het echt net een soort van op vier poten lopend lomp monster.Op een komische manier natuurlijk.
Nu weet ik nog niet of het Jennifer Anistonis of het feit dat ze de ergste "Lab dingen" weg gelaten hebben, maar ik vind het een hele leuke film.
![]()
Stel je voor dat je naderhand zo'n hond hebt :N:![]()
Of is het een tekenfilm?
(ik heb de film duidelijk niet gezien)
Misschien was het een trainings issue, maar ik denk zelf dat de film anders zo lang werd. De trainings sessies die de eigenaar opgenomen hadden werden bijvoorbeeld overgenomen. Terwijl dat wel ontzettend geholpen had toen.
Dat boek is beter dan de rasbeschrijving. Dan weet je tenminste echt waar je aan toe bent.

- ranetje
- Zeer actief
Gaia schreef:Nee, nee, geen tekenfilm. Echte blonde lab en ja, als je een hond hebt zoals uit het boek. Dan mag ik mijn handjes samenknijpen met Juno. Die apporteert alleen alles.ranetje schreef:Misschien wilden ze die "ergste dingen" liever niet trainen voor de filmGaia schreef:[
![]()
Of is het een tekenfilm?
![]()
Misschien was het een trainings issue, maar ik denk zelf dat de film anders zo lang werd. De trainings sessies die de eigenaar opgenomen hadden werden bijvoorbeeld overgenomen. Terwijl dat wel ontzettend geholpen had toen.![]()
Dat boek is beter dan de rasbeschrijving. Dan weet je tenminste echt waar je aan toe bent.
Nou zo vreselijk is niet elke Lab hoor
- Gaia
- Zeer actief
Maar wel zo lomp en 1 uit pure werklijnen is garantie voor minimaal een paar marley momenten.ranetje schreef:Gaia schreef:Nee, nee, geen tekenfilm. Echte blonde lab en ja, als je een hond hebt zoals uit het boek. Dan mag ik mijn handjes samenknijpen met Juno. Die apporteert alleen alles.ranetje schreef:Misschien wilden ze die "ergste dingen" liever niet trainen voor de filmGaia schreef:[
![]()
Of is het een tekenfilm?
![]()
Misschien was het een trainings issue, maar ik denk zelf dat de film anders zo lang werd. De trainings sessies die de eigenaar opgenomen hadden werden bijvoorbeeld overgenomen. Terwijl dat wel ontzettend geholpen had toen.![]()
Dat boek is beter dan de rasbeschrijving. Dan weet je tenminste echt waar je aan toe bent.![]()
![]()
![]()

-
loony
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): working kelpie
Patterdale Terrier
Engelse Springer Spaniel - Aantal honden: 4
- Contacteer:
- Jacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): retrievers
- Contacteer:
ochranetje schreef:Gaia schreef:Nee, nee, geen tekenfilm. Echte blonde lab en ja, als je een hond hebt zoals uit het boek. Dan mag ik mijn handjes samenknijpen met Juno. Die apporteert alleen alles.ranetje schreef:Misschien wilden ze die "ergste dingen" liever niet trainen voor de filmGaia schreef:[
![]()
Of is het een tekenfilm?
![]()
Dat boek is beter dan de rasbeschrijving. Dan weet je tenminste echt waar je aan toe bent.![]()
![]()
![]()

Odin 2001-2013
Ivan 2001