Ja ik heb ook 2 honden van marktplaats gehaald.
Een golden retriever puppy, dit was echt een heel slecht adres

.
Onze Blondie is te ver doorgefokt en is zeer waarschijnlijk ook nog een kruising met een ander ras. Toen we haar gingen halen zat ze onder de poep, plas en ander vuil, daarnaast had ze vlooien, mijt, wormen enz enz.. Ze heeft de eerste 9 weken van haar leven opgesloten gezeten in een puppybox met alleen maar gaatjes in de zijkant. Nu moet ik toegeven dat ik vaak beestjes uitkies die "zielig" zijn.
Ook hebben we een witte herder van marktplaats gehaald, hij was 8 maanden toen we hem haalden. Hier werd door hun ook niets gevraagd en het verhaal was eigenlijk behoorlijk vaag. Omdat we het zo'n schat vonden zijn we toch gaan kijken, daar zijn we met hem gaan wandelen enz enz... We waren echt gelijk verliefd op hem, maar we moesten hem gelijk meenemen van die mensen anders deden ze hem weg aan een ander. Ze wouden hem heel erg snel kwijt zijn. Achteraf is gebleken dat hij niet zindelijk was, geen enkel commando kende, nooit los gelopen, poten scheef gegroeid omdat hij altijd in de bench zat en daardoor ook geen spierontwikkeling had enz enz...
Maar wat betreft karakter, 2 superhonden. Echt heel sociaal en superlief, de witte herder ook heel erg leergierig.
Ik denk dat marktplaats best goed is hoor, zolang je zelf gewoon goed oplet enz enz...