Tristan kreeg 1U met J-CAC en is nu dus Nederlands Jeugdkampioen

Moderator: moderatorteam
Arie schreef:Hee jullie zaten naast ons volgens mij, je weet wel die met die 2 grote lieve teddyberen die gek waren op alles wat maar naar eten rook
Ja wij moesten zaterdag ook in ring 7.jores schreef:Merci allemaal![]()
@Chrico: jammer dat je me niet hebt aangesproken, heb je ook geshowd?
@Leonieke: Gefeliciteerd, geweldig zeg die BIG4![]()
GEFELICITEERD NOGMAALS!!!!ikekim schreef:ook maar met bruutje naar leiden geweest.
nu het was een onvergetelijke dag voor ons. hij werd in de jeugd 1u daarna beste reu en toen nog BOB met zijn 15m...ik ging zowat, van me eitje...![]()
toen nog naar de erering...ik vond t n ramp met hem...best griezelig voor zo'n jonge hond en mij..haha..er waren echt super veel honden in..geloof over de 30 en 8prijzen..hij werd BIG 5 in groep 2...die gekke jonkie van me..
alle andere natuurlijk ook super gefeliciteerd!!
Tja dat is meestal een probleem dat je niet weet wie wie ischrico schreef:Ja wij moesten zaterdag ook in ring 7.jores schreef:Merci allemaal![]()
@Chrico: jammer dat je me niet hebt aangesproken, heb je ook geshowd?
@Leonieke: Gefeliciteerd, geweldig zeg die BIG4![]()
Tijdens het shoppen naar honden gekeken en ik kwam langs jullie maar zoals altijd weet ik dan niet wie wie is dus ga ik verder. Heb met een aantal spaniels zitten knuffen, er was 1 zwart witte die elke keer als we die tegenkwamen deed alsof hij mij al jaren kon en moest gewoon tegen me aanspringen voor een knuf
Van Harte gefeliciteerd. Dan hebben we samen in de erering gestaan en ook nog achter de bordjes. Mijn langhaar reu Ury werd 2e in de groep.ikekim schreef:ook maar met bruutje naar leiden geweest.
nu het was een onvergetelijke dag voor ons. hij werd in de jeugd 1u daarna beste reu en toen nog BOB met zijn 15m...ik ging zowat, van me eitje...![]()
toen nog naar de erering...ik vond t n ramp met hem...best griezelig voor zo'n jonge hond en mij..haha..er waren echt super veel honden in..geloof over de 30 en 8prijzen..hij werd BIG 5 in groep 2...die gekke jonkie van me..
alle andere natuurlijk ook super gefeliciteerd!!