Gadver, mensenpoep........
Nou liepen we aan de maas dus ik had de keuze, Of met een stronthond de auto weer in, of hem meenemen de maas in. Nou gaat meneer uit zichzelf niet zwemmen. Alleen pootje baden vind hij wel geschikt. Dus, Wilfred mijn lange broek in de hand geduwd en Escan aangelijnt. Daarna verplicht het water in met een oude handdoek die nog in de auto lag.
Escan zo goed en kwaad als het ging afgespoeld. meneer was zeeeer beledigd. Mika zwom ondertussen vrolijk rondjes om ons heen. Hij werd er erg vrolijk van. Flamme snapte er geen biet van en het enige wat madame deed was op en neer rennen tussen Escan (die intussen allerlei pogingen deed om los te komen) en Wilfred die zich een ongeluk lachte
Even aangelijnt gehouden tot achter de menselijke hoop.
Escan weer blij, andere hondjes weer blij want er kon weer gerent worden. Op 20 meter van auto laat Escan zich plots weer vallen :N: Na een flinke brul kwam hij wel meteen naar ons toe, maar ja hoor..... Hij had nog een hoop gevonden. Gelukkig iets minder vies dan de 1e keer. Alleen een beetje in zijn nek. De handdoek deed weer even dienst. Deze hebben we meteen ritueel weggegooid. Honden in de auto en meteen in de kennel. Ik snel in de douche want ik moest meteen naar de fysiotherapie. Ik wilde het die man niet aandoen om aan zo'n stinkend figuur te zitten. Net Escan nogmaals goed onderhanden genomen.
Waarom hebben we ook al weer honden