Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

stronthond

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

flamme
Zeer actief
Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje
Aantal honden: 3

stronthond

Ongelezen bericht door flamme »

Net gewandeld met de 3 monsters. Ineens is Escan even weg. komt 'ie terug, is hij helemaal bruin. Vanaf zijn halsband tot aan zijn staart :jank:
Gadver, mensenpoep........
Nou liepen we aan de maas dus ik had de keuze, Of met een stronthond de auto weer in, of hem meenemen de maas in. Nou gaat meneer uit zichzelf niet zwemmen. Alleen pootje baden vind hij wel geschikt. Dus, Wilfred mijn lange broek in de hand geduwd en Escan aangelijnt. Daarna verplicht het water in met een oude handdoek die nog in de auto lag.

Escan zo goed en kwaad als het ging afgespoeld. meneer was zeeeer beledigd. Mika zwom ondertussen vrolijk rondjes om ons heen. Hij werd er erg vrolijk van. Flamme snapte er geen biet van en het enige wat madame deed was op en neer rennen tussen Escan (die intussen allerlei pogingen deed om los te komen) en Wilfred die zich een ongeluk lachte :devil: Water all over the place, dus ik was alsnog nat. Maar goed, na 5 minuutjes kou lijden weer uit het water. En snel weer kleren aan :mrgreen:
Even aangelijnt gehouden tot achter de menselijke hoop.
Escan weer blij, andere hondjes weer blij want er kon weer gerent worden. Op 20 meter van auto laat Escan zich plots weer vallen :N: Na een flinke brul kwam hij wel meteen naar ons toe, maar ja hoor..... Hij had nog een hoop gevonden. Gelukkig iets minder vies dan de 1e keer. Alleen een beetje in zijn nek. De handdoek deed weer even dienst. Deze hebben we meteen ritueel weggegooid. Honden in de auto en meteen in de kennel. Ik snel in de douche want ik moest meteen naar de fysiotherapie. Ik wilde het die man niet aandoen om aan zo'n stinkend figuur te zitten. Net Escan nogmaals goed onderhanden genomen.
Waarom hebben we ook al weer honden :denken: :mrgreen:
MJ
Zeer actief

Ongelezen bericht door MJ »

Oh yek...mensenpoep ! :kotz: :N:
Wat hebben we af en toe toch lieffies hè ?! :mrgreen:
Rami
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Rami »

Bleuh... :puker: :pukel:
Ik ben zo blij dat m'n honden de lol van mensenpoep niet inzien, of nooit ontdekt hebben. Het lijkt me echt het vieste van het vieste.
Ze rollen wel in ganzenpoep en schapenpoep, ze vreten - als ik niet oplet - paardenpoep en Bill is gek op verse mesthopen maar mensenpoep - godzijdank - niet. :wink:
Afbeelding
nathalie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
Contacteer:

Ongelezen bericht door nathalie »

Zaba ook net. Dan kan ik brullen wat ik wil, maar ze weten hier dat ze toch niet op hun kop krijgen als ze komen, dus waarom gelijk komen :denken:

Normaal doen de frolicjes uitstekend dienst, maar niet als ze de keus heeft tussen frolic en mensen poep.
Afbeelding
Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
spijkerhond
Zeer actief
Mijn ras(sen): Flatcoated retriever en Australian Shepherd

Ongelezen bericht door spijkerhond »

Oh gatver! Heb ik nog niet meegemaakt gelukkig, dooie vis is het goorste tot nu toe, dat is gewoon een neutrale geur vergeleken hierbij.....
pia zz
Zeer actief
Mijn ras(sen): golden retriever
boxer

Ongelezen bericht door pia zz »

Komt me zo akelig bekend voor :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: heerlijk he, zo'n stronthond mee naar huis :smile: :smile: die van mij stonk toen ook nog eens vreselijk uit zijn bek naar stront en in de auto stond ie lekker achter me uit te hijgen :eek: :eek: :eek: Zoals een kennis van mij zei.....stront is als een slagroomgebakje voor de hond. :denken:
Afbeelding

waardeer wat je hebt, je weet nooit hoe lang het duurt!!
flamme
Zeer actief
Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje

Ongelezen bericht door flamme »

Meneer is straks deugdelijk gewassen en heeft me tot nu toe niet meer aangekeken :mrgreen: Liep straks zelfs met zijn kop naar de andere kant gedraaid langs me heen naar buiten. Tja, als saarlozen iets kunnen dan is het door de stront rollen en de beledigde koning uithangen :mrgreen: (hoewel Escan nog nooit gerold heeft. Flamme daarintegen al heeeel vaak)
Frenkie
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Frenkie »

Ohhhh gatverdamme, mensenpoep :kotz: Wieke heeft het ook eens gedaan en zelfs na het wassen vond ik haar nog steeds te vies om aan te raken :mrgreen:
Groetjes Martine, Timo, Wieke en Frenkie
Afbeelding Afbeelding
asani
Zeer actief

Ongelezen bericht door asani »

Gadverdamme die van ons rollen er niet in maar ze vreten het op.

Groetjes Rian,Ijuba,fynn en Asani
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

Zo smerig...mensenpoep :puker:
Op het eurocircuit bij ons langs het hondenterrein was laatst weer iets te doen, als gevolg vinden we weken lang wc-papier en stront in de stukken bos op het terrein. Nou ja...Biène vindt dat dus. :eek:
Afgelopen donderdag ging ze ervandoor met een stuk pleepapier vol stront tijdens het uitlaten...en dan komt ze dus echt niet meer :boos: :boos:
Na een hele boze brul van mij dat ze moest gaan liggen kon ik haar gelukkig te pakken krijgen en snel aanlijnen voor ze de boel naar binnen schrokte. :19:
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”