Gekke hond, ik weet dat ze een hekel aan riempjes heeft, die zal wel gedacht hebben ik kan ook zónder riem goed volgen, en dat kan ze ook wel hoor, tis mijn eigen bezorgdheid die haar aan de lijn doet
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Zo braaf
Moderator: moderatorteam
- hondeponnetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Australian Cattle Dog
- Aantal honden: 2
Zo braaf
Ik ging net lekker met de hondjes aan de wandel. Over het algemeen lopen ze altijd los omdat ik in een park loop waar dat ook kan en mag maar soms ga ik een andere route en moet er een stukje weg overgestoken worden en dus gaan ze dan aan de riem. Voor Kobus heb ik altijd zijn riempje bij me met halsbandje en voor Biru is het alleen een showlijntje met een lus erin die ik ff over dr kop doe zodat ze bij me blijft (ze is wat traag met lopen) Ik loop dus met die twee ff door zodat we het weggetje maar hebben gehad. Ik dacht nog goh wat loopt Biru lekker mee zeg. Kijk ik om, zie ik dat Biru heel niet aan die lijn zit en ik dus met een lijntje loop zonder hond
. Ik lag helemaal in een deuk want er reden mensen op de fiets langs die ik al zo zag kijken van
.
Gekke hond, ik weet dat ze een hekel aan riempjes heeft, die zal wel gedacht hebben ik kan ook zónder riem goed volgen, en dat kan ze ook wel hoor, tis mijn eigen bezorgdheid die haar aan de lijn doet
met dank aan Twinkel
-
Marloes*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 1
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
- _Leonie
- Zeer actief