Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Border Terrier
Moderator: moderatorteam
- YvetteJ
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peruaanse Naakthond, Toypoedel
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Border Terrier
Hallo,
Een collega van me heeft na lang nadenken, shows kijken enz enz besloten graag een BT te willen.
Nu schijnt het dat er niet heel veel nestjes zijn en dat er bij veel fokkers lange wachtrijen zijn, weet iemand hier misschien meer over te vertellen??
Zitten hier überhaupt mensen met Border Terriers??
Een collega van me heeft na lang nadenken, shows kijken enz enz besloten graag een BT te willen.
Nu schijnt het dat er niet heel veel nestjes zijn en dat er bij veel fokkers lange wachtrijen zijn, weet iemand hier misschien meer over te vertellen??
Zitten hier überhaupt mensen met Border Terriers??
Groetjes Yvette
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
- Podenji
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
- Aantal honden: 8
- Contacteer:
je collega kan toch gewoon contact opnemen met de RV of met fokkers en een fokker uitzoeken waar ze een pup mag en wil kopen, en dan maakt het toch niet uit of je moet wachten? geduld is een schone zaak 
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
- YvetteJ
- Zeer actief
- Contacteer:
Klopt, heeft hij al gedaanPodenji schreef:je collega kan toch gewoon contact opnemen met de RV of met fokkers en een fokker uitzoeken waar ze een pup mag en wil kopen, en dan maakt het toch niet uit of je moet wachten? geduld is een schone zaak
Maar als je tot augustus volgend jaar moet wachten is dat best lang
Wil niet zeggen dat dat bij alle fokkers zo is natuurlijk maar ik vroeg me gewoon af of hier nog meer BT liefhebbers zijn en die er misschien meer over weten
Groetjes Yvette
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
- Podenji
- Zeer actief
- Contacteer:
dan kan je ook eens over de grens kijken naar een goede fokker, belgie, duitsland, wat zijn mensen toch a-creatiefYvetteJ schreef:Klopt, heeft hij al gedaanPodenji schreef:je collega kan toch gewoon contact opnemen met de RV of met fokkers en een fokker uitzoeken waar ze een pup mag en wil kopen, en dan maakt het toch niet uit of je moet wachten? geduld is een schone zaak![]()
Maar als je tot augustus volgend jaar moet wachten is dat best lang![]()
Wil niet zeggen dat dat bij alle fokkers zo is natuurlijk maar ik vroeg me gewoon af of hier nog meer BT liefhebbers zijn en die er misschien meer over weten
en anders gewoon wachten dus
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
-
Dorien
- Zeer actief
Jezus mens, ze vraagt gewoon om ervaringen van anderen. Stuk chagrijn!Podenji schreef:dan kan je ook eens over de grens kijken naar een goede fokker, belgie, duitsland, wat zijn mensen toch a-creatiefYvetteJ schreef:Klopt, heeft hij al gedaanPodenji schreef:je collega kan toch gewoon contact opnemen met de RV of met fokkers en een fokker uitzoeken waar ze een pup mag en wil kopen, en dan maakt het toch niet uit of je moet wachten? geduld is een schone zaak![]()
Wil niet zeggen dat dat bij alle fokkers zo is natuurlijk maar ik vroeg me gewoon af of hier nog meer BT liefhebbers zijn en die er misschien meer over weten![]()
Groet,
Dorien
Dorien
- Podenji
- Zeer actief
- Contacteer:
whahaha wie is hier nu chagrijnig?Dorien schreef:Jezus mens, ze vraagt gewoon om ervaringen van anderen. Stuk chagrijn!Podenji schreef:dan kan je ook eens over de grens kijken naar een goede fokker, belgie, duitsland, wat zijn mensen toch a-creatiefYvetteJ schreef:Klopt, heeft hij al gedaanPodenji schreef:je collega kan toch gewoon contact opnemen met de RV of met fokkers en een fokker uitzoeken waar ze een pup mag en wil kopen, en dan maakt het toch niet uit of je moet wachten? geduld is een schone zaak![]()
Wil niet zeggen dat dat bij alle fokkers zo is natuurlijk maar ik vroeg me gewoon af of hier nog meer BT liefhebbers zijn en die er misschien meer over weten![]()
ik geef alleen een tip om even over de grens te gaan kijken en zet er sarcastisch achter dat mensen in de regel niet creatief zijn, dat jij die smiley verkeerd interpreteerd zegt meer over jouw humeur dan over het mijne
- Podenji
- Zeer actief
- Contacteer:
Hier Yvette een link naar duitse fokkers, daar lijkt de wachttijd een stuk korter
http://www.borderterrier-news.net/welpen.htm
edit: als ik de pupinfo op de site van de NL border terrier club bekijk, zijn er toch al wat nestjes en nestjes op komst, is dat allemaal al besproken?
http://www.borderterrier.nl/home/Pupinformatielijst.doc
http://www.borderterrier-news.net/welpen.htm
edit: als ik de pupinfo op de site van de NL border terrier club bekijk, zijn er toch al wat nestjes en nestjes op komst, is dat allemaal al besproken?
http://www.borderterrier.nl/home/Pupinformatielijst.doc
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
dus elke fokker hier in ned, heeft een wachtlijst tot volgend jaar aug.? ( ik weet dat dit niet waar is)YvetteJ schreef:Klopt, heeft hij al gedaanPodenji schreef:je collega kan toch gewoon contact opnemen met de RV of met fokkers en een fokker uitzoeken waar ze een pup mag en wil kopen, en dan maakt het toch niet uit of je moet wachten? geduld is een schone zaak![]()
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
doe eens normaalDorien schreef:Jezus mens, ze vraagt gewoon om ervaringen van anderen. Stuk chagrijn!Podenji schreef:dan kan je ook eens over de grens kijken naar een goede fokker, belgie, duitsland, wat zijn mensen toch a-creatiefYvetteJ schreef:Klopt, heeft hij al gedaanPodenji schreef:je collega kan toch gewoon contact opnemen met de RV of met fokkers en een fokker uitzoeken waar ze een pup mag en wil kopen, en dan maakt het toch niet uit of je moet wachten? geduld is een schone zaak![]()
wat weet jij ? wat draag jij bij? of alleen even iets zoeken om iets kuts op te zeggen? jaa dat zet zoden aan de dijk
-
Dorien
- Zeer actief
Oh dan heb ik dat verkeerd geinterpreteerd.Podenji schreef:whahaha wie is hier nu chagrijnig?Dorien schreef:
Jezus mens, ze vraagt gewoon om ervaringen van anderen. Stuk chagrijn!gek!
ik geef alleen een tip om even over de grens te gaan kijken en zet er sarcastisch achter dat mensen in de regel niet creatief zijn, dat jij die smiley verkeerd interpreteerd zegt meer over jouw humeur dan over het mijne
Groet,
Dorien
Dorien
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
- Aantal honden: 1
-
Dorien
- Zeer actief
Nee hoor, zie mijn reactie hierboven. Verder geloof ik dat Podenji het prima zelf af kan en jouw hulp ook echt niet nodig heeft hoor Noor.yamie schreef:doe eens normaalDorien schreef:
Jezus mens, ze vraagt gewoon om ervaringen van anderen. Stuk chagrijn!Podenji geeft een heel normale reactie hoor.
wat weet jij ? wat draag jij bij? of alleen even iets zoeken om iets kuts op te zeggen? jaa dat zet zoden aan de dijk![]()
Groet,
Dorien
Dorien
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
ze vraagt toch naar mensen die weten waar een border terrier vandaan te halen?Dorien schreef:Oh dan heb ik dat verkeerd geinterpreteerd.Podenji schreef:whahaha wie is hier nu chagrijnig?Dorien schreef:
Jezus mens, ze vraagt gewoon om ervaringen van anderen. Stuk chagrijn!gek!
ik geef alleen een tip om even over de grens te gaan kijken en zet er sarcastisch achter dat mensen in de regel niet creatief zijn, dat jij die smiley verkeerd interpreteerd zegt meer over jouw humeur dan over het mijneIk vond de rollende oogjes en de korte antwoorden van dan maar geduld moeten hebben niet erg aardig overkomen tegen iemand die naar ervaring op zoek is van mensen met border terriers. Persoonlijk lijkt het me dat ze op zoek is naar ervaringen van mensen die fokkers kennen of zelf fokken of zelf border terriers hebben. Niet mensen die linkjes posten, wat dat kan ze zelf ook wel vinden lijkt me.
of ik ben in de bonen hoor, anders heb je het toch niet over lang wachten enz?
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
lieve schat, ik lees iets, en reageer daar op, of het nou podenji is of niet, heeft niks met hulp te maken, dat verhaaltje word ook een beetje oud.Dorien schreef:Nee hoor, zie mijn reactie hierboven. Verder geloof ik dat Podenji het prima zelf af kan en jouw hulp ook echt niet nodig heeft hoor Noor.yamie schreef:doe eens normaalDorien schreef:
Jezus mens, ze vraagt gewoon om ervaringen van anderen. Stuk chagrijn!Podenji geeft een heel normale reactie hoor.
wat weet jij ? wat draag jij bij? of alleen even iets zoeken om iets kuts op te zeggen? jaa dat zet zoden aan de dijk![]()
- Podenji
- Zeer actief
- Contacteer:
Re: Border Terrier
als dat zo was, dan had ze het topic toch niet hoeven te openen , want die links vertellen mij dat die wachttijden wel meevallenDorien schreef: Niet mensen die linkjes posten, wat dat kan ze zelf ook wel vinden lijkt me.
YvetteJ schreef:Nu schijnt het dat er niet heel veel nestjes zijn en dat er bij veel fokkers lange wachtrijen zijn, weet iemand hier misschien meer over te vertellen??
-
Dorien
- Zeer actief
yamie schreef:dus elke fokker hier in ned, heeft een wachtlijst tot volgend jaar aug.? ( ik weet dat dit niet waar is)YvetteJ schreef: Wil niet zeggen dat dat bij alle fokkers zo is natuurlijk
YvetteJ schreef:maar ik vroeg me gewoon af of hier nog meer BT liefhebbers zijn en die er misschien meer over weten
Ze vraagt ook gewoon naar ervaringen van mensen met een Border Terrier.yamie schreef: ze vraagt toch naar mensen die weten waar een border terrier vandaan te halen?
Groet,
Dorien
Dorien
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
uh ja en ook : Maar als je tot augustus volgend jaar moet wachten is dat best langDorien schreef:yamie schreef:dus elke fokker hier in ned, heeft een wachtlijst tot volgend jaar aug.? ( ik weet dat dit niet waar is)YvetteJ schreef: Wil niet zeggen dat dat bij alle fokkers zo is natuurlijk
YvetteJ schreef:maar ik vroeg me gewoon af of hier nog meer BT liefhebbers zijn en die er misschien meer over wetenZe vraagt ook gewoon naar ervaringen van mensen met een Border Terrier.yamie schreef: ze vraagt toch naar mensen die weten waar een border terrier vandaan te halen?
-
Dorien
- Zeer actief
Ik ben je lieve schat niet. Ik maakte een opmerking tegen podenji en zij maakte er een tegen mij terug. Daar hoeft verder echt geen Noor om de hoek te komen om een beetje in de rondte te gaan lopen blaten tegen mij.yamie schreef:lieve schat, ik lees iets, en reageer daar op, of het nou podenji is of niet, heeft niks met hulp te maken, dat verhaaltje word ook een beetje oud.Dorien schreef:Nee hoor, zie mijn reactie hierboven. Verder geloof ik dat Podenji het prima zelf af kan en jouw hulp ook echt niet nodig heeft hoor Noor.yamie schreef:doe eens normaalDorien schreef:
Groet,
Dorien
Dorien
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
na zoveel jaren op het forum, en je snapt het nog niet?Dorien schreef:Ik ben je lieve schat niet. Ik maakte een opmerking tegen podenji en zij maakte er een tegen mij terug. Daar hoeft verder echt geen Noor om de hoek te komen om een beetje in de rondte te gaan lopen blaten tegen mij.yamie schreef:lieve schat, ik lees iets, en reageer daar op, of het nou podenji is of niet, heeft niks met hulp te maken, dat verhaaltje word ook een beetje oud.Dorien schreef:Nee hoor, zie mijn reactie hierboven. Verder geloof ik dat Podenji het prima zelf af kan en jouw hulp ook echt niet nodig heeft hoor Noor.yamie schreef: doe eens normaalPodenji geeft een heel normale reactie hoor.
jij maakt een opmerking= daar mogen mensen op reageren, wil je puur en alleen een reactie van 1 persoon, stuur je jou reactie lekker via PB en nu ksttt onder je steentje maar weer Dorien.
-
Dorien
- Zeer actief
-
Dorien
- Zeer actief
- Podenji
- Zeer actief
- Contacteer:
is dat nou nodig Dorien ?Dorien schreef:Sterf noor.yamie schreef:
na zoveel jaren op het forum, en je snapt het nog niet?
jij maakt een opmerking= daar mogen mensen op reageren, wil je puur en alleen een reactie van 1 persoon, stuur je jou reactie lekker via PB en nu ksttt onder je steentje maar weer Dorien.
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
wat ben jij een triest wijf.Dorien schreef:Sterf noor.yamie schreef:
-
Dorien
- Zeer actief
Ja, als je een discussie wilt eindigen door tegen de ander "en nu ksst onder je steentje maar weer" te schrijven dan mag je van mij lekker doodvallen.Podenji schreef:is dat nou nodig Dorien ?Dorien schreef:Sterf noor.yamie schreef:
Groet,
Dorien
Dorien
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
ja heel vergelijkbaar, daarbij, een discussie was er niet, want ik mocht niet eens wat zeggen tegen je, handig discusieren.Dorien schreef:Ja, als je een discussie wilt eindigen door tegen de ander "en nu ksst onder je steentje maar weer" te schrijven dan mag je van mij lekker doodvallen.Podenji schreef:is dat nou nodig Dorien ?Dorien schreef:Sterf noor.yamie schreef:
en ja mijn "terug onder je steentje" vind ik vrij terecht, je komt alleen maar tevoorschijn om een boutopmerking te maken. als ik daarom mag sterven? dank u.
-
Dorien
- Zeer actief
Noor, we gaan het niet eens worden. Ik ga stoppen. Niet als zwaktebod, maar omdat ik geen uren ga discussieren met je om niks. Het is mooi geweest.yamie schreef:
ja heel vergelijkbaar, daarbij, een discussie was er niet, want ik mocht niet eens wat zeggen tegen je, handig discusieren.
en ja mijn "terug onder je steentje" vind ik vrij terecht, je komt alleen maar tevoorschijn om een boutopmerking te maken. als ik daarom mag sterven? dank u.
Groet,
Dorien
Dorien
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
nee, je "sterf" was al genoeg zwaktebodDorien schreef:Noor, we gaan het niet eens worden. Ik ga stoppen. Niet als zwaktebod, maar omdat ik geen uren ga discussieren met je om niks. Het is mooi geweest.yamie schreef:
ja heel vergelijkbaar, daarbij, een discussie was er niet, want ik mocht niet eens wat zeggen tegen je, handig discusieren.
- YvetteJ
- Zeer actief
- Contacteer:
G!
Wat een idioterie hier zeg, heb nu alweer spijt van de vraag.
Tuurlijk kan ik zelf ook Googlen op fokkers, websites bekijken enz enz enz, maar IK ben niet op zoek naar een hond, gooi alleen eens een balletje op of er meer mensen hier zijn die die ervaring hebben zodat ik wellicht een tip aan mijn collega kan geven.
Net over de grens kijken vind ik altijd moeilijk, heb het voor de Cairns bijvoorbeeld wel gedaan maar Duitsland (om maar wat te noemen) is zo groot dat je al snel mijlenver weg zit. (En neeeeee het gaat er niet om dat de toekomstige pup bij de buren geboren moet worden maar op max een paar uur rijden afstand is gewoon wel zo makkelijk.)
En er staat achter die augustus volgend jaar "Wil niet zeggen dat dat bij alle fokkers zo is natuurlijk" Lezen is ook een kunst
Tuurlijk kan ik zelf ook Googlen op fokkers, websites bekijken enz enz enz, maar IK ben niet op zoek naar een hond, gooi alleen eens een balletje op of er meer mensen hier zijn die die ervaring hebben zodat ik wellicht een tip aan mijn collega kan geven.
Net over de grens kijken vind ik altijd moeilijk, heb het voor de Cairns bijvoorbeeld wel gedaan maar Duitsland (om maar wat te noemen) is zo groot dat je al snel mijlenver weg zit. (En neeeeee het gaat er niet om dat de toekomstige pup bij de buren geboren moet worden maar op max een paar uur rijden afstand is gewoon wel zo makkelijk.)
En er staat achter die augustus volgend jaar "Wil niet zeggen dat dat bij alle fokkers zo is natuurlijk" Lezen is ook een kunst
Groetjes Yvette
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
-
Dorien
- Zeer actief
Sorry Yvette!YvetteJ schreef:G!Wat een idioterie hier zeg, heb nu alweer spijt van de vraag.
Groet,
Dorien
Dorien
- YvetteJ
- Zeer actief
- Contacteer:
Geloof niet dat het direct aan jou lagDorien schreef:Sorry Yvette!YvetteJ schreef:G!Wat een idioterie hier zeg, heb nu alweer spijt van de vraag.
Groetjes Yvette
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)