In Hellevoetsluis is er mogen een recordpoginghonden uitlaten. Ik zit eraan te denken ook mee te lopen, maar weet niet of Sanne al 5 km vol kan houden.
Wie is nog meer van plan mee te doen?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
record poging hondenuitlaten..Wie doet ook mee?
Moderator: moderatorteam
- Sandy&Co
- Actief
- Contacteer:
record poging hondenuitlaten..Wie doet ook mee?
Sometimes I pretend to be normal, but it gets boring...So I got back to being me again
-
~Suzanne~
- Zeer actief
Re: record poging hondenuitlaten..Wie doet ook mee?
Hm.. nee, het is me te ver weg EN ik denk dat de honden zo'n massa andere honden niet zo fijn vinden. Die van mij zoud ik er geen plezier mee doen.Sandy&Co schreef:In Hellevoetsluis is er mogen een recordpoginghonden uitlaten. Ik zit eraan te denken ook mee te lopen, maar weet niet of Sanne al 5 km vol kan houden.
Lijkt me beslist iets om rekening mee te houden; niet iedere hond is sociaalvaardig genoeg, niet alle bazen letten op... en om dan willens en wetens ZO'n grote groep honden te gaan treffen... nee, vind dat niet geslaagd.
Suzanne
- Shibby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
- Aantal honden: 1
Re: record poging hondenuitlaten..Wie doet ook mee?
Dat dus.Suzanne123 schreef:EN ik denk dat de honden zo'n massa andere honden niet zo fijn vinden. Die van mij zoud ik er geen plezier mee doen.Sandy&Co schreef:In Hellevoetsluis is er mogen een recordpoginghonden uitlaten. Ik zit eraan te denken ook mee te lopen, maar weet niet of Sanne al 5 km vol kan houden.
Lijkt me beslist iets om rekening mee te houden; niet iedere hond is sociaalvaardig genoeg, niet alle bazen letten op... en om dan willens en wetens ZO'n grote groep honden te gaan treffen... nee, vind dat niet geslaagd.

Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole