Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
whahahaha dat gebeurt lima ook zo vaak
dan staat mambo te pissen met zijn poot omhoog (jaja echte vent he) en dan wil ze net op dat moment ff aan zijn piepie snuffelen.. :N:
Wil je vlinders in je buik? Prop een rups in je reet!
Shib plaste vorige week nog tegen een oudere man z'n nette broek aan.
Ofja..beter gezegd. Shib trok zijn poot omhoog tegen een verkeerspaaltje waar ineens vanuit het niets aan de andere kant die man ineens liep. Toen ik zijn blik zag ben ik maar heel snel met dieprode wangen door gelopen.
Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
Hades vindt 't soms ook leuk om onder een pissende reu te gaan staan, maar die is niet direct klein te noemen . Hij loopt ook regelmatig met de meest ranzige kwijldraden van andere honden over z'n hoofd, en je dan maar aankijken met zo'n blik van 'waarom áái je mij niet?'...
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding op de afbeelding
shanty schreef: Elke keer weer wordt bob elke week wel 3 keer ondergesjeken door mazzel of een andere hond. En dan ook precies over zijn kop .
Ik snap ook niet dat hij elke keer met zijn snoet overal onder moet gaan staan.
Meer kleine hondjes die dit overkomen ?
Collin (Tervuren reu) zeikt ook regelmatig over Eva (DH teef) heen.
Dus het is niet voorbehouden aan kleine hondjes
Bij ons komt het doordat Eva haar nieuwsgierige neus overal tussen probeert te drukken en suffe oude Collin niet meer alles door heeft.
Ik ben zelf wel een keer ondergezeken door een Boxer. We gingen toen elke dag naar het park met onze hondjes thuis. Daar kwam elke dag hetzelfde groepje bij elkaar en ik zat op de grond. Boxer komt langs snuffelt aan mn rug en pist zo mn rug onder. Het vrouwtje schaamde zich helemaal hahahaha. Ik kon er de humor wel van inzien. Ze vroeg nog of ze mn kleren moest wassen. Maar daar hebben we zelf een wasmachine voor uitgevonden. Ik kan veel hebben van dieren. Ik lag helemaal krom van het lachen. Hij zal wel iets geroken hebben van het asiel toen.
Ohana heeft het ook wel eens bijna gehad. Maar die ging altijd net optijd aan de kant. Ze deed wel altijd in de ballen en het pieleke van de reutjes knabbelen toen ze jong waren :N: Daar zijn we lang mee bezig geweest eer ze het niet meer deed
Als Beau ergens staat te snuffelen wil Jeda altijd weten wat hij nou ruikt Beau plast nooit gelijk maar gaat eerst via links en dan via rechts proberen om het plekje precies te raken. En ja..dan zit de grote kop van Jeda wel eens in de weg en negen van de tien keer merkt ze het niet eens
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Tiny schreef:Als Beau ergens staat te snuffelen wil Jeda altijd weten wat hij nou ruikt Beau plast nooit gelijk maar gaat eerst via links en dan via rechts proberen om het plekje precies te raken. En ja..dan zit de grote kop van Jeda wel eens in de weg en negen van de tien keer merkt ze het niet eens
Hier net zo
Washand of zo erover en klaar.
Laatst gewijzigd door marian* op 27 mei 2009 11:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Uit het oog maar nooit uit het hart Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
onze pup Aika, gaat ook met enige regelmaat onder de straal van Dusty staan. 1 keer was ze net gewassen omdat ze in een vieze stink sloot was gevallen en ze was net droog en mocht dus weer naar buiten en toen kwam stond ze meteen onder dusty's straal
Toen Cheeks nog een pupsel was heeft Maddox op haar kop gescheten Ze stak haar hoofd recht onder de vuurlinie zal ik maar zeggen.
Sam was zoooo geschokt dat hij riep dat we maar een andere pup moesten gaan halen