Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hond komt na 25 dagen uit konijnenhol.
Moderator: moderatorteam
- EstherK
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
-
mari-anne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder
- Aantal honden: 1
-
Mojuan
- Zeer actief
-
jelle
- Zeer actief
Ik heb het bericht vanmiddag ergens gelezen en vroeg me sterk af hoe men in godsnaam had geconcludeerd dat die hond zo lang vastgezeten zou hebben in een konijnenhol. Waarom niet gewoon ruim drie weken rondgezworven? Is dat konijnenhol niet meer een bedacht verhaaltje, want wat heb je nu helemaal om dat verhaal te staven?
Groetjes, Marielle, Sirena, Diaz, Rios en Boeli!

Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
-
doggy
-
Lemuria
- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
Ja maar dat bedoel ik, als hij er pas uit kon toen ie half verhongerd was, hoe is ie er dan uberhaupt in gekomen?doggy schreef:Dat staat in de tekst:Maeve schreef:Hoe issie in dat hol gekomen, als ie er pas uit kon toen ie bijna verhongerd was?
Omdat hij na 3wk was afgevallen en toen door het hol pastte.
-
Lemuria
Dat dusMaeve schreef:Ja maar dat bedoel ik, als hij er pas uit kon toen ie half verhongerd was, hoe is ie er dan uberhaupt in gekomen?doggy schreef:Dat staat in de tekst:Maeve schreef:Hoe issie in dat hol gekomen, als ie er pas uit kon toen ie bijna verhongerd was?
-
doggy
Ik weet niet,..Maeve schreef:Ja maar dat bedoel ik, als hij er pas uit kon toen ie half verhongerd was, hoe is ie er dan uberhaupt in gekomen?doggy schreef:Dat staat in de tekst:Maeve schreef:Hoe issie in dat hol gekomen, als ie er pas uit kon toen ie bijna verhongerd was?
Misschien kon hij zich geen weg terug banen omdat hij klem zat ofzo.
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
het is wel iets, wat meerdere ( jr) terriers is overkomen, erin, achter een geur, konijn oid aan, gaat meestal wel, ze drukken zich er wel door, maar dan word het smaller en zitten ze vast, omdraaien gaat niet en verder door ook niet...Maeve schreef:Hoe issie in dat hol gekomen, als ie er pas uit kon toen ie bijna verhongerd was?
zo hebben al best wat hondjes de dood gevonden.
maar ben het wel met Jelle eens, dat er niet echt zekerheid is, de kans is groot, wellicht zat de hond ook onder het zand oid, (oren , ogen, onder de nagels, dat kan wel een indicatie zijn) maar weten doe je het pas als iemand het gezien heeft, misschien heeft hij wel in verlaten schuur opgesloten gezeten ofzo...
-
Lemuria
-
doggy
Ik denk daarom ( na de drie weken) dat de hond er toen wel doorpaste, omdat hij afgevallen was.Lemuria schreef:Ik weet niet hoe lang honden zonder voer en water kunnen, maar het lijkt me dat ze na 25 dagen op sterven na dood zijn. Ik denk niet dat ze zich dan nog los kunnen murwen als ze ergens vastzitten?
- Misty 2
- Actief
-
Lemuria
-
doggy
-
doggy
- dretje
- Zeer actief
wie zegt dat hij al die tijd in dat hol zat.
Als je weet dat hij dat zit ga je hem toch uitgraven
Het is trouwesn mijn grootste schrik.....takkii luistert in het bos steeds beter als hij los is en hij zal niet weglopen voor het weglopen . zelfs als hij een konijn voorbij ziet rennen kan ik zijn aandacht bij mij houden. Maar een konijnenhol met de geur van een net naar binnen gehupst konijntje is toch wel net iets interessanter dan het stukje worst van de baas.
Hij heeft het wel eens gepresteerd een half uur in een hol te blijven...het enige wat ik hoorde was een woest snuivende en gravende hond.
Na dat half uur kwam een behoorlijk uitgepute zwarte hond uit het hol.
En dat hele halve uur sta ik alleen maar te hopen dat de boel niet instort. Of dat hij niet vast komt te zitten aan een wordtel oid.
Maar om terug te komen op het bericht.....onzin ....als ze wisten dat hij daar zat hadden ze hem eruit kunnen halen....als hij er uitgehongert uitkomt is dat geen bewijs dat hij al die tijd daar zat....toch?
Als je weet dat hij dat zit ga je hem toch uitgraven
Het is trouwesn mijn grootste schrik.....takkii luistert in het bos steeds beter als hij los is en hij zal niet weglopen voor het weglopen . zelfs als hij een konijn voorbij ziet rennen kan ik zijn aandacht bij mij houden. Maar een konijnenhol met de geur van een net naar binnen gehupst konijntje is toch wel net iets interessanter dan het stukje worst van de baas.
Hij heeft het wel eens gepresteerd een half uur in een hol te blijven...het enige wat ik hoorde was een woest snuivende en gravende hond.
Na dat half uur kwam een behoorlijk uitgepute zwarte hond uit het hol.
En dat hele halve uur sta ik alleen maar te hopen dat de boel niet instort. Of dat hij niet vast komt te zitten aan een wordtel oid.
Maar om terug te komen op het bericht.....onzin ....als ze wisten dat hij daar zat hadden ze hem eruit kunnen halen....als hij er uitgehongert uitkomt is dat geen bewijs dat hij al die tijd daar zat....toch?
-
doggy
-
Lemuria
dretje schreef:Als je weet dat hij dat zit ga je hem toch uitgraven
Een konijnenhol waaiert alle kanten op ondergronds. Je hebt echt geen flauw idee waar hij zich ergens ophoudt en hoe diep hij onder de grond zit. Het is zoeken naar een speld in een hooiberg. Ik zou zo ook niet weten waar ik moest beginnen. Niet dat ik het niet zou proberen trouwens...
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
ach kom, een speld in een hooiberg is wat overdreven, als ik zou zien dat mijn hond in een hol ging en er niet meer uitkwam, ging ik daar niet zonder hond vandaar hoor, met mijn blote handen graaf ik dat hol uitLemuria schreef:dretje schreef:Als je weet dat hij dat zit ga je hem toch uitgraven
Een konijnenhol waaiert alle kanten op ondergronds. Je hebt echt geen flauw idee waar hij zich ergens ophoudt en hoe diep hij onder de grond zit. Het is zoeken naar een speld in een hooiberg. Ik zou zo ook niet weten waar ik moest beginnen. Niet dat ik het niet zou proberen trouwens...
-
Lemuria
Ik waarschijnlijk ook, alleen al vanwege de paniek :N: . Maar ik zou geen idee (kunnen) hebben waar hij zich zou bevinden.yamie schreef:ach kom, een speld in een hooiberg is wat overdreven, als ik zou zien dat mijn hond in een hol ging en er niet meer uitkwam, ging ik daar niet zonder hond vandaar hoor, met mijn blote handen graaf ik dat hol uitLemuria schreef:dretje schreef:Als je weet dat hij dat zit ga je hem toch uitgraven
- Maxiem
- Zeer actief
Het lijkt me heel erg stug, om eerlijk te zijn. Want hoewel een hond denk ik wel 25 dagen zonder eten zou kunnen overleven - een mens kan dat tenslotte ook - kan drinken volgens mij nooit. En een konijnenhol loopt niet onder bij regen ofzo, dat zou wat disfunctioneel zijn. Bovendien denk ik niet dat een hond na bijna een maand zonder eten nog bij bewustzijn is en al helemaal niet nog het hol uit kan klimmen.doggy schreef:Misschien heeft het wel geregend en stroomde er wat water het hol in ofzo.Misty 2 schreef:Denk niet dat een hond 25 dagen zonder water kan.
Het lijkt me ook niet dat ze het kunnen weten, waar hij al die tijd heeft gezeten.
Max, 1-12-1999 - 29-10-2010. Je wordt gemist.
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
misschien had hij wel een konijntje te pakken ookMaxiem schreef:Het lijkt me heel erg stug, om eerlijk te zijn. Want hoewel een hond denk ik wel 25 dagen zonder eten zou kunnen overleven - een mens kan dat tenslotte ook - kan drinken volgens mij nooit. En een konijnenhol loopt niet onder bij regen ofzo, dat zou wat disfunctioneel zijn. Bovendien denk ik niet dat een hond na bijna een maand zonder eten nog bij bewustzijn is en al helemaal niet nog het hol uit kan klimmen.doggy schreef:Misschien heeft het wel geregend en stroomde er wat water het hol in ofzo.Misty 2 schreef:Denk niet dat een hond 25 dagen zonder water kan.
Het lijkt me ook niet dat ze het kunnen weten, waar hij al die tijd heeft gezeten.
ach ja verder, nee zeker weten doe je het niet, maar hond is iig 25 dagen weggeweest, vel over been weer thuis, gelukkig dat hij er weer is toch....
- lieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
- iones
- Zeer actief
-
Lemuria
http://www.waarmaarraar.nl/pages/re/372 ... _auto.html
19 dagen zonder voedsel en water...Misschien dat uitzonderingen het toch lukt?
19 dagen zonder voedsel en water...Misschien dat uitzonderingen het toch lukt?