Kortom, Vera loopt nu regelmatig zelf wat met de bal te rennen, te zwemmen, en te graven. Dikke lol is dan om Saar uit te dagen om ook mee te doen. Saar echter kon niet minder om ballen geven, en ik vraag me af of ze dat ding uberhaupt echt ziet. Maar goed, samen rennen is altijd leuk, dus als je zus je uitdaagt ren je gewoon een potje mee.
En dan zijn ze een hele tijd zo samen bezig; beetje rennen, Saar beetje om Vera heen sprinten, en Vera die d'r balletje neerlegt, naar Saar gaat loeren, balletje weer pakt, en dan aan komt sprinten.
In Vera's idee is haar zus leuk een spelletje 'pak de bal dan als je kan' met haar aan het spelen. Volgens Saar spelen ze gewoon 'tikkertje', en is die bal wel praktisch want dan heeft zus 1 wapen minder; haar bek
En zo spelen ze dus lekker samen op het veld, met elkaar, maar met allebei een eigen interpretatie van het spelletje
In mijn onderschrift is het ook goed te zien; Vera denkt "pak de bal dan, als je kan!", en Saar denkt alleen maar "komt mijn zussssssss, en aanvalluh!!!'
Meer honden die zoiets hebben?