Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

viezerik

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

pammetje
Zeer actief

viezerik

Ongelezen bericht door pammetje »

vandeweek kwam er een meisje naar me toe en vroeg of ze bente mocht aaien
tuurlijk mocht dat van me
komt er een jongen aan en die begint tegen dat meisje
"en je aait toch zomaar geen vreemde honden VIEZERIK"
ik draai me om en ik zeg tegen die jongen
"Jij raakt geen geld aan? want dat is veel viezer, wie weet waar de mensen die dat geld in hun handen aan hebben gezeten
misschien hebben ze wel gepoept en hun handen niet gewassen. Dat noem ik vies"

die jongen keek me toch raar aan
Afbeelding
ik geniet van het leven
ik geniet van de zon
ik doe de deur open
en pleur van het balkon
Limanade
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bullterrier
Aantal honden: 1

Re: viezerik

Ongelezen bericht door Limanade »

whahahaha pam :P
Afbeelding

Wil je vlinders in je buik? Prop een rups in je reet!
Pablo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua & Bull Terrier

Ongelezen bericht door Pablo »

Nanna schreef:Toch heb ik liever dat ze me geld in de handen duwen dan een hond om te aaien, om het even welke ;-)
Hahaha, :smile:
Daar ben ik het helemaal mee eens :mrgreen:
Afbeelding
Daisy@
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herders
Aantal honden: 3
Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy

Ongelezen bericht door Daisy@ »

Wel een prachtige reactie van dat meisje! :ok:
CrazyBerner
Actief
Mijn ras(sen): Berner Sennen

Ongelezen bericht door CrazyBerner »

Die opmerking kan ik wel onthouden voor mijn zwager haha, die vind de hond ook zo vreselijk vies! ze hoeft alleen maar tegen zijn hand of arm aan te komen en hij gaat gelijk uitgebreid zijn handen soppen!
Afbeelding
smoekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): JH
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door smoekie »

Nou als ik heel eerlijk ben, wil ik zelf ook niet dat mijn kinderen zomaar elke hond aaien die ze tegenkomen, en kan me de reactie van de jongen ook wel een beetje voorstellen.

Tuurlijk zijn er zat andere dingen die vies zijn. Geld-pinautomaten-openbare toiletten etc. maar toch, vind ik het persoonlijk ook niet fris als mijn kinderen andere honden te pas en onpas zouden aaien. :wink: Niets ten nadele van jouw hond hoor, maar gewoon in het algemeen.Ik zie echt vaak genoeg echt smerige honden voorbij lopen, en moet er niet aan denken dat die van mij die hond zouden aaien of wat.

Minder problemen heb ik met kortharige honden zoals jacks-steffies-bulls etc (vraag me niet waarom, dat is gevoelsmatig) :wink:
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
RusselLies
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Jack Russel

Ongelezen bericht door RusselLies »

GEWELDIGE reactie :smile:
Afbeelding
_Leonie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door _Leonie »

Dat meisje mag ik wel. :smile:
Frenk
Zeer actief
Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu

Ongelezen bericht door Frenk »

@Daisy@ en LéonieHonden
Volgens mij was de reactie van Pam :wink: Wat hem overigens zeker niet minder sterk maakt :ok:
Afbeelding
pammetje
Zeer actief

Ongelezen bericht door pammetje »

Frenk schreef:@Daisy@ en LéonieHonden
Volgens mij was de reactie van Pam :wink: Wat hem overigens zeker niet minder sterk maakt :ok:
dank je frenk hahaha

o smoekie dan mogen ze mijn honden wel aaien want ik heb staffies en een bull
dat scheelt hahahahahaa
Afbeelding
ik geniet van het leven
ik geniet van de zon
ik doe de deur open
en pleur van het balkon
smoekie
Zeer actief

pammetje schreef:
o smoekie dan mogen ze mijn honden wel aaien want ik heb staffies en een bull
dat scheelt hahahahahaa
:mrgreen:
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
goud
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door goud »

smoekie schreef:Nou als ik heel eerlijk ben, wil ik zelf ook niet dat mijn kinderen zomaar elke hond aaien die ze tegenkomen, en kan me de reactie van de jongen ook wel een beetje voorstellen.

Tuurlijk zijn er zat andere dingen die vies zijn. Geld-pinautomaten-openbare toiletten etc. maar toch, vind ik het persoonlijk ook niet fris als mijn kinderen andere honden te pas en onpas zouden aaien. :wink: Niets ten nadele van jouw hond hoor, maar gewoon in het algemeen.Ik zie echt vaak genoeg echt smerige honden voorbij lopen, en moet er niet aan denken dat die van mij die hond zouden aaien of wat.

Minder problemen heb ik met kortharige honden zoals jacks-steffies-bulls etc (vraag me niet waarom, dat is gevoelsmatig) :wink:
Mogen jou kinderen dan wel met modder of met zand spelen??
Maggie
lianne05
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laika.

Ongelezen bericht door lianne05 »

Haha goede reactie...
Ik vind het prima als ze mn hond willen aaien alleen moet dat altijd gevraagd worden en anders stuur ik ze weg...

@ Nann,

Wat voor hond heb je dan? met Dreads?
Groetjes Lianne
smoekie
Zeer actief

goud schreef:
smoekie schreef:Nou als ik heel eerlijk ben, wil ik zelf ook niet dat mijn kinderen zomaar elke hond aaien die ze tegenkomen, en kan me de reactie van de jongen ook wel een beetje voorstellen.

ja hoor, ze gaan hun gang maar, dat ik wat moeite heb met langharige honden, is van kinds af aan, en zal wel komen omdat de langharige die ik ken of gekend heb altijd zo vreselijk stonken en vies waren. Vooral als men net de lift in stapte met de honden terwijl ze uit de regen kwamen :kotz: is normaal, en de honden moeten er ook uit dat begrijp ik ook heel goed, wij hebben zelf ook bouviers gehad, en die zijn ook langharig, en ja ook die vond ik vroeger toen ik klein was ook wel eens stinken, maar dat geval met die lift is me zolang bijgebleven en die lucht is er ook niet zo 1-2-3 uit. De honden van onze onderbuurvrouw ons zijn ook langharig, en als je dan thuis komt, en de buuf is net met de honden weggeweest (in de regen) hangt er gewoon zo'n vieze penetrante lucht :kotz: :wink: Nou is zijzelf al niet zo'n fris iemand, en haar honden al helemaal niet. Maar goed, om op je vraag terug te komen, ja mijn kinderen mogen met modder in het zand spelen etc. tis gewoon een gevoelsmatig iets dat ik het gewoon liever niet heb, en de reactie van die jongen daarom wel kan begrijpen :mrgreen:

Trouwens probeer ik sowieso om mijn kinderen te leren niet zomaar elke (bekende of onbekende) hond te aaien buiten het feit dat ik sommige honden gewoon echt smerig vindt.
goud
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door goud »

smoekie schreef:
goud schreef:

ja hoor, ze gaan hun gang maar, dat ik wat moeite heb met langharige honden, is van kinds af aan, en zal wel komen omdat de langharige die ik ken of gekend heb altijd zo vreselijk stonken en vies waren. Vooral als men net de lift in stapte met de honden terwijl ze uit de regen kwamen :kotz: is normaal, en de honden moeten er ook uit dat begrijp ik ook heel goed, wij hebben zelf ook bouviers gehad, en die zijn ook langharig, en ja ook die vond ik vroeger toen ik klein was ook wel eens stinken, maar dat geval met die lift is me zolang bijgebleven en die lucht is er ook niet zo 1-2-3 uit. De honden van onze onderbuurvrouw ons zijn ook langharig, en als je dan thuis komt, en de buuf is net met de honden weggeweest (in de regen) hangt er gewoon zo'n vieze penetrante lucht :kotz: :wink: Nou is zijzelf al niet zo'n fris iemand, en haar honden al helemaal niet. Maar goed, om op je vraag terug te komen, ja mijn kinderen mogen met modder in het zand spelen etc. tis gewoon een gevoelsmatig iets dat ik het gewoon liever niet heb, en de reactie van die jongen daarom wel kan begrijpen :mrgreen:

Trouwens probeer ik sowieso om mijn kinderen te leren niet zomaar elke (bekende of onbekende) hond te aaien buiten het feit dat ik sommige honden gewoon echt smerig vindt.
Daar heb je wel gelijk in. Onze allereerste hond was ook langharig en kon dan als hij nat wat vreselijk meuren. Maar heb de kinderen er nooit bij weggehouden, was geen pretje, maar ja er was altijd nog een douche :wink: :wink: Daar ging het hele spul dan onder.
Maggie
lianne05
Zeer actief

Nanna schreef:
lianne05 schreef:Haha goede reactie...
Ik vind het prima als ze mn hond willen aaien alleen moet dat altijd gevraagd worden en anders stuur ik ze weg...

@ Nann,

Wat voor hond heb je dan? met Dreads?

Hier is ie te zien:
Bakkie
Ow oke een Pulli, nou kunnen het er niet zo veel zijn met dreads haha...is het familie van de komador? (ik weet niet of ik het goed schrijf) Wel appart zo'n hond...
Groetjes Lianne
lianne05
Zeer actief

he nou zie ik het ineens! ik me altijd afvragen wat jouw foto was maar das je hond?! hahah hoe precies dat zie k niet?!
Groetjes Lianne
Youp
Zeer actief

Ongelezen bericht door Youp »

Laatst liep ik met Diesel en Zahra in het park toen er een meisje van een jaar of 16 langs fietste.

Ze zegt: ieieieieieieie, wat een vies beest!!!!
Ik zeg: Pardon?
Zij: dat zijn zulke gore honden!
Ik: Ik noem jou toch ook geen vies wijf?
Groetjes Kim en een poot van Diesel en Zahra
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”