LongFields schreef:Zit de reu nu ook in Amerika, moet je daarheen voor de dekking?
Ik vind het natuurlijk heel leuk voor je, maar ben het eigenlijk ook wel met Chione eens wat geschreven wordt over de snuiten. Maar goed, dat staat even los van het feit dat het natuurlijk voor jou allemaal hartstikke spannend is. Succes.
Suzanne,
Natuurlijk heeft zij recht op haar eigen mening. Maar ik vind het nogal grof van haar om te zeggen dat " ze het onbegrijpelijk vindt om met zulke honden met mismaakte koppen te fokken " Ze had ook gewoon kunnen zeggen dat ze de snuiten te kort vindt, klaar.
Ze kent ze persoonlijk niet en je kunt niet van 1 een paar foto`s beoordelen of de honden snurkend en gorgelend door het leven gaan.
ik kan je verzekeren dat dat 100% meevalt. Ik krijg zelfs kritiek van andere fokkers dat mijn honden, en dan met name mijn pups te " lange snuiten " hebben.
Daarbij, gaat er geeneen van mijn honden snorkelend en happend naar lucht door het leven. Ik wandel er dagelijks 3 x per dag minstens een uur anderhalf uur mee.
Dat zouden ze niet echt niet volhouden als de snuit veel te kort was.
Portia komt notabene van een fokker waarvan bekend is dat zij vaak Bostons met langere snuitjes , hoger op de pootjes heeft .
Wat betreft " Drew " : Die zit bij een vriendin in Noorwegen en zodra Portia loops is komt ze met hem naar Nederland.
Hier zijn trouwens foto`s van haar pups. Zoals je kunt zien heeft maar 1 pup een vrij korte snuit.
en dit is de vader van de pups van haar 1e nest....