Over een maand gaan we met een nieuw avontuur beginnen en begint al een klein beetje van ons 'Drent's begin.
In augustus ga ik met een nieuwe baan in Drenthe beginnen en over ongeveer 2 weken 'verhuizen' we al naar een heerlijke vakantiebungalow waar we voor de tijd verblijven, in ieder geval zolang ons huis nog niet is verkocht.
Voor ons zal er het een en ander veranderen maar voor Bowie en Fien natuurlijk ook. De ideale omstandigheden waar ik eerst in zat zijn nu niet meer van toepassing waardoor ik andere oplossingen zal moeten bedenken.
Het voordeel is dat Gert regelmatig thuis werkt dus het 'probleem' met de honden is al een heel stuk kleiner maar dat is niet iedere dag van de week zo. Op sommige dagen, ongeveer 2x per week, wil ik dan gebruik maken van een dagopvang. Ik heb er heel lang over na zitten denken of ik dit wel wil maar als ik een hele goede dagopvang kan vinden wil ik het zeker proberen. Lijkt me voor de honden, zeker voor Fien, wel net zo leuk en het geeft mezelf ook iets meer rust. Of Bowie het ook leuk gaat vinden is even aankijken maar ik hoop dat dit voor haar ook een leuke oplossing zal zijn....
Ik kijk overal erg naar uit maar om het met de honden zo goed mogelijk te regelen geeft me toch wel wat zorgen, ik wil het allemaal zo goed mogelijk regelen en dat de honden het ook gewoon fijn hebben.
Het uiteindelijke doel wat we voor ogen hebben zou voor ons en de honden een droom zijn maar er zijn wel wat hobbeltjes te nemen voordat we daar zijn
Dusssss, wie weet er een hele goede dagopvang in omgeving Hoogeveen? Uiteraard ga ik zelf ook nog kijken maar ervaringen zijn welkom.