Allemaal bedankt voor jullie leuke reacties.
Met Perry gaat het prima, maar natuurlijk loopt alles anders als gepland oftewel om met Acda en de Munnik te spreken: "Het leven is wat je gebeurd terwijl je andere plannen maakt."
De eerste nacht heb ik samen met Perry en Bugsy op de bank geslapen. (nou ja geslapen)
De tweede nacht heeft Simon in mijn bed geslapen naast André en heb ik met Perry én Bugsy in Simons bed geslapen. (nou ja geslapen)
De derde nacht moest ik werken dus hebben oudste zoon en Simon samen op Simons kamer geslapen met Perry. (nou ja geslapen

) Was wel heel schattig, toen ik 's ochtens thuiskwam zag ik dat ze echt van alles rond het bed hadden gelegd zoals kussens, dekbedden etc. omdat ze bang waren dat Perry uit bed zou vallen.
En gisteravond werd Simon ziek, dus Simon met koorts weer in mijn bed en ik met Perry en Bugsy in zijn bed.
Gelukkig heeft Pery besloten dat hij nu ook gaat slapen in bed

. En dat werd tijd ook want ik liep er ondertussen zo bij
Maar hij blijft geweldig leuk, ondertussen zijn de mensen die Perry gefokt hebben ook al weer 2 keer langs geweest.
Met de mededeling; Zo, nu komen we gewoon elke dag hier koffie drinken....(vermoed dat we ietwat vaak bij hun zijn geweest voordat we hem konden meenemen

)
En wat echt heel fijn was. Toen ze de eerst keer weggingen riepen ze Perry mee. Hij liep hun tot halverwege het grasveldje bij mij voor de deur na, ging toen op zijn gat zitten, keek nog eens naar hun en rende toen heel hard terug naar ons.
Dat gaf wel een heel fijn gevoel.