Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

politie tegen gekomen bij het uitlaten

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Jeannettebo
Zeer actief
Aantal honden: 2

politie tegen gekomen bij het uitlaten

Ongelezen bericht door Jeannettebo »

Net toen ik met Bo en Taiga even buiten was nu het wat afgekoeld is kwamen er twee agenten kijken.
ik was samen met mn moeder, want die was even langs gekomen omdat ik net terug ben van vakantie en ze Taiga ook even wilde zien.

ik dacht eerst dat ze om mn zakjes kwamen vragen en bo begon natuurlijk te blaffen omdat ze op ons af kwamen lopen.
Ik dacht dat ze om poepzakjes of zo kwamen vragen dus snel in mn zakken voelen want ik heb ze bijna altijd bij me.

maar ze kwamen even met Taiga kroelen en dat Bo eerst blafte maakte ook helemaal niks uit.
twee minuten later ging Bo ook snuffelen en een aai halen.
vond het een leuke reactie van de agenten en had het eigenlijk niet echt verwacht omdat ze toch streng schijnen te zijn wat betreft honden beleid
Afbeelding
Neeltje

Re: politie tegen gekomen bij het uitlaten

Ongelezen bericht door Neeltje »

Ik denk dat veel uitmaakt wat jij uitstraalt. Denk dat de meeste agenten daar een hele goede kijk op hebben.
Jeannettebo
Zeer actief

Ongelezen bericht door Jeannettebo »

Neeltje schreef:Ik denk dat veel uitmaakt wat jij uitstraalt. Denk dat de meeste agenten daar een hele goede kijk op hebben.
dat zou idd best kunnen ik haalde bo gelijk weg en achter me, bovendien was het alleen blaffen en niet met zn tanden bloot in de riem hangen

ben altijd een beetje angstig dat zijn geblaf icm zijn formaat als agressief wordt gezien
Afbeelding
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door crutz »

als je nog steeds op dezelfde plek woont hoef je voor bekeuringen van de politie niet bang te zijn,
die zijn daar super leuk met honden was altijd mijn ervaring,
t zijn juist die stadswachten die altijd moeilijk doen over de honden....
Daisy@
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herders
Aantal honden: 3
Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy

Ongelezen bericht door Daisy@ »

Dat is ook eens leuk om mee te maken. De politie hebben soms echt wel leuke kanten hé :wink:
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

Wij werden eens aangehouden in de Vlietlanden toen we daar heel vroeg in de ochtend wilde gaan lopen met toen ook nog Orson erbij.
Ze vroegen waarom we zo vroeg aan de wandel gingen en ik uitleggen dat we graag rustig wilde wandelen.
Bleek de agent zelf ook een fila te hebben en hij begreep ons prima :mrgreen:
Natuurlijk moesten toen ook de honden even bewonderd worden en op mijn niet deze ,Orson ,aaien hoor zei hij nee doe ik niet hoor :mrgreen:

Het was ook een hele gemoedelijke ontmoeting waarna we na een kletspraatje allebei onze wegen weer vervolgde.
Jacksel
Zeer actief
Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Jacksel »

Met Jamey als pupje kreeg ik te horen dat zij een perfecte aankomende politiehond was. Nadat ze op schoot genomen was en geknuffeld werd in de politiewagen :F: Moest nog mn best doen om haar terug te krijgen :mrgreen:
Afbeelding
You'll be in my heart... Always...
iones
Zeer actief

Ongelezen bericht door iones »

Ook onder agenten kun je hondenliefhebbers aantreffen.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
Mirri
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dwergpinschers

Ongelezen bericht door Mirri »

Kijk dat vind ik nou leuk :ok:
Bea.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collies.
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door Bea. »

Hier is de politie ook vriendelijk tegen je als je honden hebt,de stadswachten daarentegen,die mogen de bekeuringen uitdelen,zelfs de politie heeft me ooit laten merken dat soms onzin te vinden.
Afbeelding
chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

Haha gelukkig heb je er ook agenten tussen die spontaan reageren, het zijn soms net mensen :mrgreen:

Hier kwam er 1 wat vragen en ik zei wacht even, kom maar binnen. Drie kwartier later ging hij weg :smile2:
Overal rende katten en honden die net hun gekkenuurtje hadden dus tja dat ziet er lekker chaotisch uit als je als vreemde binnen komt :mrgreen:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
estelle

Ongelezen bericht door estelle »

Hier voor het politiebureau ligt een grote vijver. Hera mag daar graag even in zwemmen als we daar lopen.
Maar de kant is hoog dus ze moet echt springen.
Vaak met mooi weer zitten de agenten op het dakterras en als ik daar dan met Hera bezig ben staan ze allemaal te kijken en te lachen.
Geen agent die moeilijk doet of even komt bekeuren want in principe mag Hera daar gewoon niet los en dat is ze dan wel.

Leuk dat jij ook zulke agenten treft!
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

Ik heb nog nooit echt te maken gehad met politieagenten de honden in al de jaren dat ik ze had, ja verwonderd kijken als ze langs reden :mrgreen: maar meer niet. En verdomt zeg zal je altijd zien, ik heb Elektra uit het asiel mee genomen in de tijd van de RADwet nog en ik wordt staande gehouden door een agent :N:
Gelukkig bleek het ook een hondenliefhebber maar dat was de eerste keer sinds ik honden heb dat het angstzweet tussen mijn reet door liep.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”