Aangezien mijn ouders van plan zijn om vaker op vakantie zijn, en zij de enige echt betrouwbare oppas zijn die ik heb (heb wel andere opties, maar die werken zelf, en gaan nog wel eens stappen, enz), wil ik toch maar eens gaan kijken naar een mogelijkheid om Jamey te brengen als ik eens echt ergens zonder haar heen moet.
Komt nauwelijks voor, voor allebei mn vrijwilligersbanen mag ze gewoon mee, áls ik er al heen moet (werk voor allebei vanuit huis, de ene ben ik nog nooit geweest, de ander is 1 keer per maand), maar als het nodig is, is het wel handig om alvast een goede optie te hebben...
Ik wil haar niet mee met een uitlaatservice, omdat ze dan op het uurtje uitlaten na alsnog de hele tijd alleen zit, plus dat ik niet heel veel vertrouwen heb in uitlaatservices... Daarnaast is Jamey niet de makkelijkste met andere honden (herders en kleine teefjes), dus ik vind het ook wat link om haar met een uitlaatservice mee te geven...
Oftewel ik ben op zoek naar een fijn plekje waar Jamey indien nodig heen zou kunnen als ik even echt omhoog zit met haar, waar ze in een gecontroleerde groep kan buitenspelen (oftewel snuffen en doen, aangezien ze niet/nauwelijks met andere honden speelt), en waar ze naast het buitenspelen ook niet de hele tijd in dr uppie hoeft te zitten... Ik hoop het niet nodig te hebben, maar het is wel handig om het achter de hand te hebben...
Ik heb haar dus ook maar de neusenting voor kennelhoest laten geven, voor het geval het dus nodig is dat Jamey een keertje naar de opvang moet...
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
dagopvang regio Leusden/Amersfoort...
Moderator: moderatorteam
- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
dagopvang regio Leusden/Amersfoort...

You'll be in my heart... Always...
- Bonnie F
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Re: dagopvang regio Leusden/Amersfoort...
campingkennels in Amersfoort heeft dagopvang. Breng ik Zap ook heen. Hij vindt het daar erg leuk en het is goed voor hem. Hij is sociaal niet zo heel handig, heeft veel geleerd. Ze hebben daar verschillende speelweides. Ik hoor ze regelmatig overleggen wie ze waar zetten.
Wat ik wel vervelend vond is dat ze daar snel (ongevraagd) commentaar leveren. Zap was als jong ding behoorlijk afhoudend. Ik kreeg dat steeds maar te horen. Ik werd er onzeker van.
Verder is het daar qua organisatie erg goed geregeld.
Er is nog een dagopvang in Amersfoort (industrieterrein) Mensen hebben zelf zwitsers witte herders.
Voor mij niet handig rijden, voor jou waarschijnlijk wel. Ik weet de gegevens niet meer maar heb het via google gevonden.
Wat ik wel vervelend vond is dat ze daar snel (ongevraagd) commentaar leveren. Zap was als jong ding behoorlijk afhoudend. Ik kreeg dat steeds maar te horen. Ik werd er onzeker van.
Verder is het daar qua organisatie erg goed geregeld.
Er is nog een dagopvang in Amersfoort (industrieterrein) Mensen hebben zelf zwitsers witte herders.
Voor mij niet handig rijden, voor jou waarschijnlijk wel. Ik weet de gegevens niet meer maar heb het via google gevonden.

Niets, maar dan ook niets komt zo vriendelijk op je af als een kletsnatte hond.
- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Waar hebben we het over Karin? `1 keer in de ?
Ik kan even overleggen met zijn ouders, die zijn altijd thuis en zo'n klein ding een dagje moet geen probleem zijn.
O, bedenk me alleen dat het geen Leusden Amersfoort is maar Soest.
Ik kan even overleggen met zijn ouders, die zijn altijd thuis en zo'n klein ding een dagje moet geen probleem zijn.
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
Het is in het anderhalf jaar dat ik hier nu woon 2 keer nodig geweest (waarvan 1 keer alleen voor Yore die niet alleen kon blijven), die ik allebei met heel veel kunst-en-vliegwerk heb opgelost. Ik heb een aanbod van xSuzannex dat we elkaars oppas kunnen zijn, ik voor Cas, zij voor Jamey (zij heeft ongeveer dezelfde frequentie van geen oppas hebben). Maar een tweede plek vind ik wel prettig, want sja, ouders op vakantie en dan alsnog maar 1 optie hebben blijft de kans dat er geen oppas is natuurlijk...Eline* schreef:Waar hebben we het over Karin? `1 keer in de ?
Enne Soest is ook regio Amersfoort (Suzanne woont zelfs in Zeist, lol)

You'll be in my heart... Always...