Vreselijk die mensen, ik had het laatst ook met Bunker. Mijn moeder moest wat boodschapjes doen dus ik zeg dan neem ik Bunker ff mee de winkelstraat in is wel ff goed voor hem. Dus we stappen net de auto uit en er liep een vrouw op de stoep met een Staffordteefje en die liep ons tegemoet dus ik doe Bunker naar de andere kant zegt ze ineens laat hem maar even kennis maken hoor, ik zeg nee liever niet hij is niet zo vriendelijk, haar hondje stond ondertussen kwispelend naar Bunker te kijken en Bunker liep al groen aan

dus ik zeg nee want hij doet echt heel lelijk ohhhhh maar dan gooit ze hem wel even op zijn rug hoor

ik zeg nou ik denk dat het eerder andersom is en op dat moment laat ze de lijn van haar hond vieren naar Bunker dus die haalt me een partij uit en ik hijs hem zo de andere kant op ohhhhh hij is echt niet lief nee duhhhh
Dus pffff wij op weg en ff gewinkeld sta ik bij de laatste winkel waar mijn moeder binnen is met Bunker zie ik ineens in de ruit een hond achter me dus ik draai me om en voor Bunker kon reageren had ik hem al weer in de lucht de andere kant op staat er een vent met iets wat voor een Amerikaanse Bull door moest gaan, jonge reu van maand of 5 denk ik. Die wilde hem even aan Bunker laten ruiken (terwijl ik Bunk tussen mijn benen had) dan konden ze even spelen, nou ja op het moment dat ik Bunk weer weg hees had die al door waarom en die ging me weer uit zijn plaat

ik zeg hij wil niet spelen meneer hij heeft een beetje een hekel aan andere honden. ohhh echtttt wat raar joh, uhm nou nee hoor tis niet raar tis wel een beetje vroeg en weer wilde hij de hond naar Bunker laten toe gaan (beestje deed ook echt niets) ik zeg wilt u dat uw hond zijn eerste nare ervaring met andere honden heeft dan moet ik hem vooral laten ruiken en toen moest ik ff echt opzij want Bunekr werd laaiend pffff wat is dat toch met die mensen die hun hond persé moeten laten ruiken ga lekker naar het bos
Mijn moeder kwam buiten en zag m'n gezicht en die zei alleen maar je neemt hem zeker niet meer mee

pfff nee zal ik wel 2x over denken en dat vind ik wel erg jammer want het ging echt lekker met hem, ik kon ondertussen trainen maar ja was weer ff genezen wat moet je toch opletten en hoe erg doen andere dat toch vaak niet