en wat vinden jullie het maximale aantal om te houden?
Ik kan er voor mijn eigen niet echt een getal op zetten, omdat ik vind dat het afhangt van welke ras(sen) je wil houden.
Benieuwd naar jullie mening!
Moderator: moderatorteam

Welk(e) ras(sen) heb je?murmel schreef:wij hebben er 22 en straks 2 nesten waardoor er rond de 40 zullen zijn
die 22 is een mooi getal

steve&athina schreef:Welk(e) ras(sen) heb je?murmel schreef:wij hebben er 22 en straks 2 nesten waardoor er rond de 40 zullen zijn
die 22 is een mooi getal
Hoe combineer je de honden met werken?

Wat doet je bedrijf als ik vragen mag??murmel schreef:zijn werk![]()
of eigenlijk ons werk
we hebben een sledehondentoeristenbedrijf met 17 malamuites, 2 sammen, 1 sam x mal kruising en 2 heidewachtels, en straks 2 nestjes malamuites
sledehondenexpeditiessteve&athina schreef:Wat doet je bedrijf als ik vragen mag??murmel schreef:zijn werk![]()
of eigenlijk ons werk
we hebben een sledehondentoeristenbedrijf met 17 malamuites, 2 sammen, 1 sam x mal kruising en 2 heidewachtels, en straks 2 nestjes malamuites
sorry voor het off-topic :N:Maylala schreef:Ik vind 2 honden zelf perfect, voorwaarde is wel dat ze veel aan elkaar hebben. Als ik 2 honden zou hebben die niet klikken met elkaar denk ik dat ik voor allebei nog een vriendje erbij zou zoeken. Maar dat is gelukkig slechts hypothetisch.