Ik wilde zelf altijd al graag een hond maar was(ben) gezegend met iemand die niets met honden (of andere dieren) heeft,en ondanks dat ik altijd alles mag, kan doen en laten wat ik wil, was een hond geen optie, dat was iets wat hij pertinent niet wilde.
Tot de 2 honden van mijn moeder vlak na elkaar doodgingen (Staff en Westie) Zij altijd honden heeft gehad en ik drong er bij haar toen op aan om bij een netjes jacks te gaan kijken. Onder het mom van kijken kan altijd, je bent toch niet verplicht een hondje te kopen.
Wetende hoe mijn moeder is, wist ik dat er ongetwijfeld echt wel een jack tussen zou zitten waarbij ze wat zou voelen. En ja dat bleek ook wel, alleen had ze dit gevoel niet bij 1, maar bij 2 pups. Uiteindelijk heeft ze toch moeten kiezen, en koos ze uiteindelijk voor Bell. Toen we met Bell later wegliepen zat Nell(die ik nu heb) heel heel zielig in het hoekje alsof ze wilde zeggen waarom nemen jullie mij niet mee
afijn bij mij thuis aangekomen met Bell, bleef Nell maar in mijn hoofd zitten, en probeerde ik later toch nog een keer Ed om te praten (die Bell de hele tijd vasthad en zat te aaien

en het toch wel leuk leek te vinden) , eerst maakte hij nog een grapje dat mijn moeder Bell dan maar moest achterlaten en de dag erna Nell op moest gaan halen. Toen zij hij ineens, als jij het wil moet je haar maar ophalen

yeh right dacht ik nog, ik hoor het morgen wel van je omdat hij op dat moment een biertje op had (vrijdags na het werk altijd biertje, en bij ons soort van borreltjesdag met muziek en hapjes)
Maarre dag erna was het eerste wat hij vroeg hoe laat we haar op gingen halen

geloof dat ik nog nooit zo snel mijn bed uit was en op pad was om alle spullen aan te schaffen voordat we haar zouden ophalen.
Hij heeft meer dan eens het idee gehad dat hij “alleen” met haar was om vervolgens met haar te zitten prutten en praten alsof ie het tegen een baby had

dus nadat ze er eenmaal was, was hij inderdaad helemaal om. En als ze al eens wat mankeert is hij bij wijze van spreke de eerste die zegt dat het niet uitmaakt wat het kost als ze maar beter wordt