Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Pup naar Amerika
Moderator: moderatorteam
-
Danielle
- Zeer actief
- Contacteer:
Pup naar Amerika
Over een week of 7 gaat er een pup van mij naar Amerika toe. Wie heeft er voor mij wat links van bedrijven die honden verzenden zonder dat er iemand mee gaat.
Mocht er iemand trouwens over een week of 7 naar Texas gaan, en wil die een pup meenemen, dan hoor ik dat ook heeeeeel graag (tegen betaling uiteraard!).
Mocht er iemand trouwens over een week of 7 naar Texas gaan, en wil die een pup meenemen, dan hoor ik dat ook heeeeeel graag (tegen betaling uiteraard!).
Danielle Boshouwers
Border Collie en Hrvatski Ovcar kennel "Nice of you to Come Bye"
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Re: Pup naar Amerika
http://www.gkair.de" onclick="window.open(this.href);return false;
een hele fijne en prettige organistatie, doen zelfs hun best als ze bellen om NLs te spreken
(hoeft van mij niet hoor, maar was wel grappig)
een hele fijne en prettige organistatie, doen zelfs hun best als ze bellen om NLs te spreken
- jip007
- Erelid
- Mijn ras(sen): naakthonden .
- Aantal honden: 4
Onze duitsedog pup is toen met een KLM vlugt meegegaan , heeft er geen stress aan over gehouden , kwam vrolijk zijn bench uit bij aankomst.

Knuffies van Flirtje, Sophietje, Pommelien en Splinter.
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
De zelf-halen-of-ik-kom-hem-wel-brengen-op-jullie-kosten regel is er af?
-
Danielle
- Zeer actief
- Contacteer:
dat is alleen voor mensen die ik niet ken. Deze fokker ken ik goed, heb er zelf ook een pup van, dus dan is opsturen geen probleem. Voor andere mensen (er gaan nog 3 pups naar het buitenland) blijft die regel wel!
Danielle Boshouwers
-
*Jessy
- Vaste gebruiker
Volgens mij kun je via KLM Cargo een hond laten vliegen zonder begeleiding, heb je als het goed is ook geen last van het embargo dat tot 15 september geldt (ivm de hitte). Mijn hond is ook met KLM gevlogen (maar dan begeleid door mijn man) en was bij aankomst vrolijk en fris 
"Dogs feel very strongly that they should always go with you in the car, in case the need should arise for them to bark violently at nothing right in your ear." - Dave Barry

- crutz
- Zeer actief
- Contacteer:
*Jessy schreef:Volgens mij kun je via KLM Cargo een hond laten vliegen zonder begeleiding, heb je als het goed is ook geen last van het embargo dat tot 15 september geldt (ivm de hitte). Mijn hond is ook met KLM gevlogen (maar dan begeleid door mijn man) en was bij aankomst vrolijk en fris
hitte embargo geld sowieso niet voor intercontinentale vluchten, maar alleen voor lokale vluchten, het hangt er dus vanaf of de pup rechtstreeks kan vliegen
meerdere malen een pup via DTC (Amsterdam) verstuurd, maar meer tevreden over de werkwijze/afhandeling in Frankfurt, dus rij dat stukje dan ook graag extra....
-
*Jessy
- Vaste gebruiker
Niet? Dan zal Northwest wel een uitzondering zijn... wij werden gewaarschuwd dat we de hond best konden boeken op een vlucht midden in de zomer, maar als het op de plaats van bestemming te warm was (dit ging om A'dam-Detroit, dus temperatuurafhakelijk) op de dag van de vlucht mocht de hond mooi niet mee en zou dan op een later tijdstip met cargo moeten.crutz schreef: hitte embargo geld sowieso niet voor intercontinentale vluchten, maar alleen voor lokale vluchten, het hangt er dus vanaf of de pup rechtstreeks kan vliegen
Maargoed, het zal niet de eerste keer zijn dat medewerkers van zo'n vliegtuigmaatschappij zelf de regels niet blijken te kennen.
"Dogs feel very strongly that they should always go with you in the car, in case the need should arise for them to bark violently at nothing right in your ear." - Dave Barry

- crutz
- Zeer actief
- Contacteer:
das hoe het mij tot op heden steeds verteld is*Jessy schreef:Niet? Dan zal Northwest wel een uitzondering zijn... wij werden gewaarschuwd dat we de hond best konden boeken op een vlucht midden in de zomer, maar als het op de plaats van bestemming te warm was (dit ging om A'dam-Detroit, dus temperatuurafhakelijk) op de dag van de vlucht mocht de hond mooi niet mee en zou dan op een later tijdstip met cargo moeten.crutz schreef: hitte embargo geld sowieso niet voor intercontinentale vluchten, maar alleen voor lokale vluchten, het hangt er dus vanaf of de pup rechtstreeks kan vliegen
Maargoed, het zal niet de eerste keer zijn dat medewerkers van zo'n vliegtuigmaatschappij zelf de regels niet blijken te kennen.
- MonaToetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boston Terriërs,Engelse Springer Spaniëls & Whippet
- Aantal honden: 6
- Contacteer:
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
~ Vaarwel, mijn mooie meisje! Je bent voor altijd in ons hart! ~
(met dank aan Desi)
~ Vaarwel, mijn mooie meisje! Je bent voor altijd in ons hart! ~
(met dank aan Desi)
-
Gos
- Zeer actief
Ik heb ook een positieve ervaring met deze organisatie, alhoewel het bewuste pupje uiteindelijk niet kon gaan omdat de amerikaanse pupkoper op het laatste moment als reservist opgeroepen werd voor uitzending naar Afghanistan en we dus de vlucht moesten annuleren. De hele communicatie en afwikkeling was heel prettig en probleemloos, en ook de annulering was geen enkel punt. Een volgende keer zou ik dus weer voor hen kiezen.crutz schreef:http://www.gkair.de
een hele fijne en prettige organistatie, doen zelfs hun best als ze bellen om NLs te spreken(hoeft van mij niet hoor, maar was wel grappig)
-
janinca2002
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
dezelfde ervaringen als Carmen en Ellen, Frankfurt klasse, Schiphol minder.
Jan