Van het ene op het andere moment komt er uit 1 van de tuinen een Stafford-teef aangerend, en die duikt bovenop Saar. Daarop knapt de sluiting van Saars tuig, en Saar schiet dus los en zet het op een lopen, Stafford erachteraan. Op mijn gillen kwam de baas van die hond ook naar buiten, en die rent met een noodgang achter haar hond aan die ondertussen weer achter Saar aan de bocht om was gerend de wijk door. Schijnbaar heeft die baas met een enorme brul de hond stil laten staan, want toen ik zelf de bocht om kwam (met de meest vreselijke visioenen al in mijn hoofd) had ze die hond vast bij zijn halsband en kon ik Saar pakken.
Nadat ik haar op mijn arm had zat meteen mijn hele hand onder het bloed, dus daar schrok ik ook nogal van. Gelukkig heeft ze alleen aan een voorpoot d'r hele nagel afgescheurd, en aan d'r achterpoot is haar hak ontveld wat ook nogal bloedde.
Wat er nou precies gebeurd is weet ik dus niet, want ze waren al heel snel helemaal uit beeld gerend, maar het is met een redelijke sisser afgelopen....Morgen maar even de DA bellen voor die nagel, want die hangt er maar een beetje los bij, lijkt me ook niet de bedoeling.
Pffff, dat was me het avondje weg wel zeg