Nu zag ik dat achteraan het omheinde terrein momenteel een hek ontbreekt, bij de open plek aan de linkerkant.
Dus voor de mensen die hun hond liever binnen een omheining houden: u bent bij deze gewaarschuwd.
Moderator: moderatorteam
Dank je wel! Ik ben er nog maar 1 x geweest, tot groot plezier. Voor mij is dit belangrijke informatie.EstherK schreef:Ik was vanmiddag in het hondenbos Het Leesten bij Apeldoorn.
Nu zag ik dat achteraan het omheinde terrein momenteel een hek ontbreekt, bij de open plek aan de linkerkant.
Dus voor de mensen die hun hond liever binnen een omheining houden: u bent bij deze gewaarschuwd.
Tuurlijk! Ik kom er alleen niet zo vaak.Suzanne123 schreef:Dank je wel! Ik ben er nog maar 1 x geweest, tot groot plezier. Voor mij is dit belangrijke informatie.EstherK schreef:Ik was vanmiddag in het hondenbos Het Leesten bij Apeldoorn.
Als je er weer 's komt en het is gemaakt... wil je dat dan ook weer laten weten?
Suzanne
Volgens mij heeft m'n vriend toen foto's gemaakt van je shelties!Suzanne123 schreef:
Dank je wel! Ik ben er nog maar 1 x geweest, tot groot plezier. Voor mij is dit belangrijke informatie.
Als je er weer 's komt en het is gemaakt... wil je dat dan ook weer laten weten?
Suzanne