Daarna mocht Laecey...

Moderator: moderatorteam
Dan dénk ik dat ik weet wie dat is. Ken de eigenaar niet persoonlijk, maar hij belde me een paar weken geleden naar aanleiding van een artikel dat ik had geschreven voor het clubblad van onze RV over IPO en dan met name over pakwerk (de vooroordelen etc). Hij trainde toen ik meen een maand of 3 met zijn witje, een teefje...leeftijd weet ik even niet precies meer, maar nog geen jaar oud volgens mij.Mizzsylver schreef:gaaf!![]()
Bij ons op de club traint sinds kort ook een witte herder, erg gaaf om te zien.
Dat is zeker leuk jaMizzsylver schreef:Dat is dan toch een andere, bij ons traint een langhaar reu met zijn bazinzeta-jones schreef:Dan dénk ik dat ik weet wie dat is. Ken de eigenaar niet persoonlijk, maar hij belde me een paar weken geleden naar aanleiding van een artikel dat ik had geschreven voor het clubblad van onze RV over IPO en dan met name over pakwerk (de vooroordelen etc). Hij trainde toen ik meen een maand of 3 met zijn witje, een teefje...leeftijd weet ik even niet precies meer, maar nog geen jaar oud volgens mij.Mizzsylver schreef:gaaf!![]()
Bij ons op de club traint sinds kort ook een witte herder, erg gaaf om te zien.
Ik weet het natuurlijk niet zeker, maar hij woont zelf ook in Z-Limburg en ik zag je woonplaats, vandaar dat ik die link legde...maar kan me vergissen natuurlijk![]()
Wel leuk dat er steeds meer witjes in de IPO komen
Voornamelijk vanwege het karakter. Het ontbreken van moed, buitdrift, evenwichtigheid, stabiliteit, onbevangenheid, zelfvertrouwen enz...ze zijn er wel, die er geschikt voor zijn en je ziet ze ook steeds meer binnen de IPO, maar in verhouding nog steeds maar mondjesmaat. En ik hoor toch nog met de regelmaat van de klok veel vooroordelen over met name pakwerk (honden moeten er agressief voor zijn of worden er agressief van enz...jullie kennen die vooroordelen wel denk ikfrank1985 schreef:waarom zijn er eigenlijk zo weinig wite herder in de KNPV / IPO ?