Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

B/C Koppel - Appelgedeelte (foto's)

Hier kan gesproken worden over de africhting van honden, pakwerk of politiehonden.

Moderator: moderatorteam

maart
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herders

B/C Koppel - Appelgedeelte (foto's)

Ongelezen bericht door maart »

Irvin Skocicka samota
Afbeelding

easy Baico
Afbeelding

Afbeelding

Ouita van de Kennel Zonder Naam
Afbeelding

Afbeelding

Xena van Assenrade
Afbeelding

Yundo van Joefarm (11 jaar oud !!!! :respect:)
Afbeelding

Afbeelding

Bieky
Afbeelding

Déesse van Joefarm
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Esra van Joefarm
Afbeelding

Afbeelding
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Re: B/C Koppel - Appelgedeelte (foto's)

Ongelezen bericht door malinois »

Hey wat gaaf! Leuke foto's joh, en hoe is het gegaan?
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
maart
Zeer actief

het was wederom erg gezellig, dag voordien vernomen dat ik toch met iemand ging anders spelen :mrgreen: (maakt me niet uit, zijn hond had er meer deugd van om te spelen, dan Frank zijn hond, dus ja)

Ik ben met 80 punten van het terrein gegaa, super streng gekeurd :eek: (maar iedereen werd wel streng gekeurd en gezien het een vriendschappelijke wedstrijd is, mag er ook wel eens érg streng gekeurd zijn vind ik)

De metersprong had ik niet, maar dat wist ik op voorhand (ze ging er over met lichtjes aanraken, maar keerde er niet meer over terug, had ik verwacht. Had wel eerst keihard met de blok tegen de haag gesmeten in de hoop van haar 'attent' te maken, maar helaas :F: Haar doorgaan was goed, maar terugkomst ging ze toch naast)
verder wat knabbel op apport :ugh:
bij het oproepen uit sta zat ze niet helemaal correct voor, en kon correcter aan de voet
Ook punten kwijt omdat ik een te enthousiaste hond heb :eek: ok, ze huppelt soms wel eens omhoog tijdens volgwerk, en als ik terug bij kom bij de zit, zit ze ook al te dansen op haar voorpoten, maar toch :pffff:
en mijn BH-bandje was naar beneden gezakt, dus ik doe het terug omhoog (is toch irritant :19: ), heb ik daar ook aftrek voor omdat het aandacht vragen van de hond is :U: :M:

Maar het was plezant en Ds heeft zich echt wel geamuseerd, ze paradeert dan altijd nog nét dat ietsje meer als anders :mrgreen:

Mijn partner had ik pakwerk 86, niet slecht voor een eerste keer :ok:

Samen dus 166 en een 8ste plaats :cheer:
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

maart schreef:het was wederom erg gezellig, dag voordien vernomen dat ik toch met iemand ging anders spelen :mrgreen: (maakt me niet uit, zijn hond had er meer deugd van om te spelen, dan Frank zijn hond, dus ja)

Ik ben met 80 punten van het terrein gegaa, super streng gekeurd :eek: (maar iedereen werd wel streng gekeurd en gezien het een vriendschappelijke wedstrijd is, mag er ook wel eens érg streng gekeurd zijn vind ik)

De metersprong had ik niet, maar dat wist ik op voorhand (ze ging er over met lichtjes aanraken, maar keerde er niet meer over terug, had ik verwacht. Had wel eerst keihard met de blok tegen de haag gesmeten in de hoop van haar 'attent' te maken, maar helaas :F: Haar doorgaan was goed, maar terugkomst ging ze toch naast)
verder wat knabbel op apport :ugh:
bij het oproepen uit sta zat ze niet helemaal correct voor, en kon correcter aan de voet
Ook punten kwijt omdat ik een te enthousiaste hond heb :eek: ok, ze huppelt soms wel eens omhoog tijdens volgwerk, en als ik terug bij kom bij de zit, zit ze ook al te dansen op haar voorpoten, maar toch :pffff:
en mijn BH-bandje was naar beneden gezakt, dus ik doe het terug omhoog (is toch irritant :19: ), heb ik daar ook aftrek voor omdat het aandacht vragen van de hond is :U: :M:

Maar het was plezant en Ds heeft zich echt wel geamuseerd, ze paradeert dan altijd nog nét dat ietsje meer als anders :mrgreen:

Mijn partner had ik pakwerk 86, niet slecht voor een eerste keer :ok:

Samen dus 166 en een 8ste plaats :cheer:
netjes toch :ok: :ok: mag je trots op zijn! En het is helemaal niet verkeerd eens strak gekeurd te worden... weet je waar je echt aan toe bent. :ok: Heb je meer aan dan 'pappen en nathouden' en kan het alleen maar meevallen op wedstrijden.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
maart
Zeer actief

Inderdaad, ik ben ook erg tevreden hoor, vooral gezien ik met Ds eigenlijk niet zo veel meer doe. het was weer een supergezellige dag onder sportvrienden, dus das zeker fijn.
Kijk al uit naar volgend jaar, misschien dan met 2 honden meedoen :cheer: De gebroeders Fax en Hasj kunnen dan eens wat laten zien misschien :F:
Plaats reactie

Terug naar “KNPV en IPO”