easy Baico

Ouita van de Kennel Zonder Naam

Xena van Assenrade

Yundo van Joefarm (11 jaar oud !!!! :respect:)

Bieky

Déesse van Joefarm

Esra van Joefarm

Moderator: moderatorteam
netjes tochmaart schreef:het was wederom erg gezellig, dag voordien vernomen dat ik toch met iemand ging anders spelen(maakt me niet uit, zijn hond had er meer deugd van om te spelen, dan Frank zijn hond, dus ja)
Ik ben met 80 punten van het terrein gegaa, super streng gekeurd(maar iedereen werd wel streng gekeurd en gezien het een vriendschappelijke wedstrijd is, mag er ook wel eens érg streng gekeurd zijn vind ik)
De metersprong had ik niet, maar dat wist ik op voorhand (ze ging er over met lichtjes aanraken, maar keerde er niet meer over terug, had ik verwacht. Had wel eerst keihard met de blok tegen de haag gesmeten in de hoop van haar 'attent' te maken, maar helaasHaar doorgaan was goed, maar terugkomst ging ze toch naast)
verder wat knabbel op apport![]()
bij het oproepen uit sta zat ze niet helemaal correct voor, en kon correcter aan de voet
Ook punten kwijt omdat ik een te enthousiaste hond hebok, ze huppelt soms wel eens omhoog tijdens volgwerk, en als ik terug bij kom bij de zit, zit ze ook al te dansen op haar voorpoten, maar toch
![]()
en mijn BH-bandje was naar beneden gezakt, dus ik doe het terug omhoog (is toch irritant), heb ik daar ook aftrek voor omdat het aandacht vragen van de hond is
:M:
Maar het was plezant en Ds heeft zich echt wel geamuseerd, ze paradeert dan altijd nog nét dat ietsje meer als anders![]()
Mijn partner had ik pakwerk 86, niet slecht voor een eerste keer![]()
Samen dus 166 en een 8ste plaats