Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Fenella, wil je Dave en Vincent bedanken dat ze de moeite en tijd hebben willen nemen om even met Tapas bezig te zijn. Ik vond dat heel erg sympathiek van ze.
Wat leuk En wat is ze alweer groot! Als ze alleen op de foto staat oogt ze kleiner maar als ik dat zo zie, zal ze al net zo groot zijn als Nilo, als ze niet al groter is!
Nou jaaaaaaaaaaaa, volgens mij is mijn bericht weg. Nog maar een keer dan:
Ik vind het geweldig om te zien dat zoveel "buitenstaanders" zich een dag lang hebben bezig gehouden met HF-honden en -baasjes te vermaken. De lol zie je op iedere foto. Prachtig. Vooral bij de IPO-foto's is dat duidelijk, maar ik denk dat Inge's trainer (reddingswerk toch?) eenzelfde belangenloze prestatie heeft geleverd.
Marion. schreef:Nou jaaaaaaaaaaaa, volgens mij is mijn bericht weg. Nog maar een keer dan:
Ik vind het geweldig om te zien dat zoveel "buitenstaanders" zich een dag lang hebben bezig gehouden met HF-honden en -baasjes te vermaken. De lol zie je op iedere foto. Prachtig. Vooral bij de IPO-foto's is dat duidelijk, maar ik denk dat Inge's trainer (reddingswerk toch?) eenzelfde belangenloze prestatie heeft geleverd.
Super
Je hebt absoluut gelijk daarin.
Alleen "Inge's trainer", dat is Jan en die zit hier ook op het forum. (Janinca2002)
Ja, ze zat er echt even over na te denken wat ze zou gaan doen volgens mij. Ik hoorde haar hersentjes kraken.
Maar ze was er verder niet echt van onder de indruk, ik weet nog dat ik dit wel eens met Sjefke en Nozem geprobeerd heb, maar die gingen alleen maar half achter mij staan en me smekend aankijken of ik niet wat leukers wist om te gaan doen.
Dave zei dat met wat vaker dit soort werk ik er niet raar van op zou hoeven kijken dat ze het spelletje ineens door zou hebben en dan lekker in de lap zou gaan hangen.
LongFields schreef:
Fenella, wil je Dave en Vincent bedanken dat ze de moeite en tijd hebben willen nemen om even met Tapas bezig te zijn. Ik vond dat heel erg sympathiek van ze.
doe ik, zal ze het linkje hiervan even sturen Vinden ze wel leuk denk ik
LongFields schreef:
Ik liep op een gegeven moment Dave voorbij en hij leek me echt aan te kijken alsof hij zijn hersens brak waar hij me eerder gezien zou kunnen hebben.
Nou heeft hij me weleens gezien toen ik nog in Geldrop trainde en ze met het Nederlands team regelmatig in Eindhoven gingen trainen omdat Harrie dat altijd kon regelen en op wedstrijden heb ik hem ook weleens gezien (Gulbergen trofee, wedstrijd in Helden, volgens mij de Berentrofee in België).
LongFields schreef:
Ik liep op een gegeven moment Dave voorbij en hij leek me echt aan te kijken alsof hij zijn hersens brak waar hij me eerder gezien zou kunnen hebben.
Nou heeft hij me weleens gezien toen ik nog in Geldrop trainde en ze met het Nederlands team regelmatig in Eindhoven gingen trainen omdat Harrie dat altijd kon regelen en op wedstrijden heb ik hem ook weleens gezien (Gulbergen trofee, wedstrijd in Helden, volgens mij de Berentrofee in België).
Hij kan zich even geen beeld krijgen wie jij bent zegt ie Heb ff snel naar een foto gezocht bij de doedagfoto's maar kon ook geen duidelijke foto vinden zo snel dus dan heeft ie gewoon pech
Het klopt verder idd. helemaal dat je hem daar gezien hebt zegt ie, daar is ie idd. regelmatig geweest.
Hij vond die een na laatste foto ook leuk 'wat maak je je druk' zie je haar denken...