Bij deze keer liet hij het bij een waarschuwing maar de volgende keer word het een boete!!
Pfieuw wat een aardige man! Dat mag ook wel eens gezegd worden
Moderator: moderatorteam

Die hebben misschien wel wisseldienstenSanne!! schreef:Nou ja idd vreselijk dat wij ze hebben... Zazoe is nu bijna 4 jaar en in al die tijd heb ik er nog nooit een gezien!
Ik hoop dus niet dat ze nu vaker gaan komen want Zazoe loopt eigenlijk nooit aan de lijn.
Tot hoelaat werkt de hondenwacht?
Lief blijven lachen.Sanne!! schreef:haha ja mijn vader zei ook al sommige lopen avonds nog een extra rondje!
vandaag de goede man gelukkig niet gezien! Ben benieuwd de rest van de komende tijd!
Hoop dat je ze nooit tegenkomt. Vreselijk zeg! :N:Emma schreef:bij ons noemen ze het Boa`s. ik heb er nog geen gezien, maar er gaan hele woeste vehalen de ronde.
dat ze je op gaan wachten achter een boom. of dat ze je ongemerkt volgen totdat je net op een stukje bent waar het losloopgebied net ophoudt.
hier in een park schijnen ze super irritant te zijn. daar mogen honden namelijk rechts van het pad los en links van het pad niet. nou als je honden spelen dan is dat niet te doen. ik ga dus van het pad af en loop dan op het gras waar ze los mogen. en dan alleen op de grote stukken. anders gaan ze al spelende met een andere hond toch even een stukje over ``verboden``gebied.
ttss is om gek van te worden.
waar gaat het heen met deze maatschappij. dat we niks meer tolereren.
kijk prima als je terecht bekeurd wordt. maar als je het gevoel krijgt dat je gevolgd wordt en je zo in de gaten wordt gehouden