Ja. Ik heb nog niemand van de school benaderd [omdat ik geen idee heb wanneer ik een hond vindt]
maar het zit op korte afstand van mijn huis.
Ik zit echter wel met de loopafstand dus hij of zij zal in een fietsmandje moeten.

[ik weet welke ik daarvoor moet hebben want canou heeft hem ook. het is er eentje voor achter, dan zit het hondje niet in de wind]
De ervaring met Mylo op die school's puppy cursus was niet zo best, maar dat kan ook aan haar baas hebben gelegen.
Daarbij heb ik zelf al behoorlijk wat bagage wat betreft hondentraining.
Ik ben in ieder geval zo'n 1,5 maand thuis tenzij een werkgever ineens besluit om tóch serieus te reageren op een sollicitatie [er lopen er op dit moment twee] en ik gelijk kan beginnen maar die kans is kleiner dan de kans dat ik de staatsloterij win.

Mocht dat wel zo wezen dan heb ik een puppy oppas voor de hele dag [of die persoon moet nu ineens heel erg last krijgen van d'r MS, dan gaat het hondje overdag met mijn zus of vader mee] maar die kans is heel erg klein [zit tenslotte al een jaar thuis vanaf september dus ik gooi alles maar op mijn studie dan heb ik mijn toekomst tenminste zélf in de hand ipv op jobcoaches te vertrouwen].
In het uiterste geval dat het hondje langdurig alleen komt te zitten, als beide oppas adressen niet kunnen en mijn vader bijvoorbeeld met mijn moeder naar het ziekenhuis moet, dan gaat hij naar mijn zus d'r schoonouders, of mag het hondje 's ochtends met mijn broer mee naar het werk en zit ie op kantoor. Eerlijkheidshalve moet ik toegeven dat geen van hun de meeste puppy ervaring hebben.
Dat heeft mijn oma van 95.

Maar zij kan niet meer tillen en bukken.
[zij zit me wel op de vodden wat betreft de aanschaf. erger nog dan jullie

]
Al met al houdt ik me aan wat ik in mijn onderschrift zette.