Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Lijkt mij helemaal geen slecht idee. Zolang ze maar geen onzin gaan vertellen over pups die perse in een bench moeten opgroeien en volwassen honden die altijd lief moeten zijn tegenover pups e.d.
Toppie! Eigenlijk moeten die kinderen niet op cursus maar de ouders... Nee hoor vind het goed!
Vorig jaar hebben we een training gegeven op de kinderboerderij bij ons in de stad, speciaal voor kinderen om om te leren gaan met honden en vooral ook, hoe je ze benaderd!
estelle schreef:Lijkt mij helemaal geen slecht idee. Zolang ze maar geen onzin gaan vertellen over pups die perse in een bench moeten opgroeien en volwassen honden die altijd lief moeten zijn tegenover pups e.d.
Ik juich ook pas als ik heb gezien dat de inhoud van die lessen klopt
Het idee op zich is natuurlijk perfect
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
vindt het een goede zaak, hier heb je een voorbeeld van de lesstof...jammer maar ik vind het een beetje summier de nadruk bij hond ligt op voeding en verzorging en weinig over gedrag.
Op zich een heel goed idee, maar ik heb ook wel wat kanttekeningen hoe en door wie zoiets ingevuld gaat worden. Ik doe al een tijdje de hond-/kindprojecten en als je meemaakt hoe extreem bang kinderen voor in dit geval honden zijn, is het in elk geval een prima initiatief.